موج ویدئو اجازه می دهد تا تبدیل کلیپ های آماتور به فیلم حماسه

 موج. ویدیو امروز معامله است مناسب برای ویرایشگر آماتور و یا رسانه های اجتماعی متعصب . اگر می خواهید تولید فیلم حرفه ای عجب پیروان اجتماعی شما و یا دریافت خود را دوست دارد سر به فلک کشیده YouTube، موج ویدیو راه حل کاربر پسند است.

همه دوربین های بزرگ در نزدیک دست که این روزها داریم. شما می توانید سند لحظات زندگی خود را در یک لحظه. در حال حاضر شما می توانید ویرایش فیلم ها بدون نرم افزار پیچیده. با کمی ش و برخی از موسیقی های خاطره انگیز, کلیپ های تصادفی به سرعت مونتاژهای ذهن دمیدن شوند.

موج ویدئو فیلم ساز قدرتمند است که آن را آسان به تولید خود را بازاریابی یا اجتماعی فیلم در دقیقه است. از همه مهمتر، شما می توانید فورا تغییر اندازه پروژه های کوچک خود را به فرمت های معروف بیش از 30، و آنها آماده برای به اشتراک گذاشتن در هر بستر اجتماعی .

 موج.

موج. کلیپ یک ویرایشگر نرم و صاف کردن نمی باشد. تولیدات خود را را می توان به سرعت با ثروت عظیمی از منابع در اختیار شما افزایش یافته است. متناوب فیلم سهام 250 میلیون دو گوشت شما محتوا، و همچنین 300000 حق التالیف رایگان کلیپ های صوتی است.

موج-ویدئو در یک نگاه:

  • ساخت پروژه های خود را با دسترسی به 250 میلیون کلیپ های ویدئویی.
  • رسانه ای خود فایل های را با ساده کشیدن & رها کنید.
  • متن را به فیلم خود را اضافه کنید و پیام خود را با فونت ها و عوارض برجسته.
  • مخلوط و تطابق محتوای & انتقال به پروژه خود اضافه کنید.
  • از بیش از کلیپ های صوتی بدون حق امتیاز اضافه 300.000 را انتخاب کنید.
  • را انتخاب کنید و فونت یا تعیین میزان مد آب خود را اضافه کنید.
  • ویدیوی خود را ویرایش کنید و بلافاصله نتیجه را پیش نمایش.
  • گرفتن همه جنبه های ویدئویی خود را در یک بار برای به اشتراک گذاری آسان محصور شده است.

این ابزار حرفه ای معمولا برای 49 دلار در ماه ، اما در حال حاضر ارتقاء بزرگ که در حال اجرا نرم افزار تخفیف است قیمت. اگر شما در زمان ثبت نام، به شما سال دیگر اشتراک برای قیمت یک دلار 49 می کنید.

این آخرین بنابراین بلند، نمی خواهد ضربه دکمه زیر برای معامله و شروع به immortalizing بار بزرگ.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!