X یافتن آن نتواند در خم test مکانیکی دوربین هنوز کار می کند

 آن پیدا کردن X خم تست JerryRigEverything

  • آن پیدا ایکس ماژول فرمت دوربین است که دوربین رو جلو و عقب گرد است.
  • JerryRigEverything test استرس معمول خود را بر روی این گوشی زد و آسان به خم نصف یافت.
  • شگفت آور، با وجود تخریب، ماژول دوربین مکانیکی هنوز هم کار می کرد.

پس از او ماجرای اخیر برای اضافه کردن شیشه ای see-through به Nex Vivo, زاک نلسون، صدای پشت کانال یوتیوب JerryRigEverything تصمیم به X پیدا کردن آن را از طریق test استرس بی رحمانه قرار داده.

بر خلاف تقریبا هر سایر گوشی نلسون test, X یافتن آن ماژول دوربین جمع شدن بزرگ است که خانه های جلو و عقب رو دوربین همراه با تعداد انگشت شماری از سنسورهای مختلف است. پیدا کردن چگونه است این گوشی ایده چگونه هست که دستگاه و قطعه مکانیکی به استفاده طولانی مدت ایستادن باید بدهند.

پس از تماشای این ویدئو که هیجان آن بیشتر وقت نوآوری در کجا مخفی دوربین های این دستگاه به جای تقویت کننده داخل تلفن روشن است. نلسون به راحتی قادر به خم شدن پیدا X با استفاده از دست خود را که به سرعت صفحه نمایش و شیشه های پوشش پشت دستگاه را درهم شکست. که کاملا در یک اتفاق نادر با شدند flagships است.

پس از حذف پشت شیشه نلسون یافت که X پیدا تقریبا هیچ تقویت داخلی غیر از قاب آلومینیومی دستگاه بود. تقریبا هیچ فلزی در داخل گوشی و نه چیزی از تمامیت ساختاری واقعی جدا کردن باتری از مادربرد، آن را باید به عنوان جای شگفتی نیست که این گوشی خم در نیمه به راحتی.

اما به لطف این تخریب نلسون به راحتی قادر به حذف پشت شیشه ای به ما نگاه دیگری در نحوه کار ماژول دوربین جمع شدن. درست مثل با Vivo Nex تک استپر موتور کند بسیاری از بلند کردن اجسام سنگین. به بالا و پایین حرکت می کند وجود ندارد برای گوشی Vivo را طراحی اولیه این چاه کار می کند. اما به عنوان جزئیات نلسون در این ویدئو، موتور تک به اندازه کافی به تقویت ماژول دوربین ایکس پیدا نمی کند.

علاوه بر این، هنگامی که آرایه دوربین باز است، مقدار مناسبی از اتاق تکان دادن وجود دارد. این بی ثباتی را بدان معنی است که ماژول به راحتی در آینده تبدیل به آسیب دیده می تواند و قطعات باقی مانده را وارد سیستم می تواند اجازه دهید. اگر هر گونه آسیب در ماژول دوربین تحمیل هر صورت کاربران دسترسی به تمام تلفن سنسورهای مختلف از دست بدهند.

خیلی روشن است که اگر شما تا کنون برنامه X پیدا کردن آن به خود، که آن هوشمند به مورد در تلفن قرار داده و هرگز دستگاه را در جیب عقب خود را ترک می شود است. بدانید که بیشتر آسیب های ساختاری مکانیکی دوربین آرایه را صدمه نمی زند اما زمان خواهد شد بگویید موتور حرکت ماژول پس از تکرار سنگین استفاده خواهد فاصله به صورت آرام است. سال? تا آنجا که دو سال? ما صبر کنید و ببینید.