بهترین لپ تاپ کیسه های تحت بررسی 40 دلار گیک

بنابراین شما فقط لپ تاپ رویایی که خریدم. فوق العاده قدرتمند است. شگفت آور نازک. و گران است که شما باید به سختی هر گونه پول برای یک کیف برای حمل آن به اطراف در سمت چپ. ما شما را خواهند داد.

ما نگاهی به کیف بهترین حق بیمه در بازار گرفته شده و همه کسانی که تراکم جامد هستند و بیش از صد دلار خوب. اگر شما در حال حاضر کمی کوتاه وجوه اما شما هنوز هم نیاز به حفاظت رایانه شما و فضای کافی برای حمل چند incidentals، کیسه های زیر انتخاب های هنوز هم بسیار عالی است. و همه آنها کمتر از چهل دلار هزینه — ناهار خود را به کار برای یک هفته یا بیشتر را به ارمغان بیاورد و شما آن را پوشانده است. ما انتخاب بهترین کوله پشتی لپ تاپ، بگ مسنجر، کیف کیسه حداقلی و حمل و نقل می شود که این سطح قیمت یافت.

کیف لپ تاپ بهترین مسنجر: موبایل لبه Ultrabook مسنجر ($ 34)

این اعتماد جزء اصلی storefronts (آنلاین) دقیقا فریبنده نیست، اما آن را ارائه می دهد مجموعه ای از ویژگی های که ملاقات و یا ضربان آن اشراف. رئیس در میان این سیستم دو دست و پنجه نرم و چفت حفظ و نگهداری برای فلپ پوشش اصلی است — دیگر کیسه بودجه سیستم کمربند های وقت گیر یا Velcro است که کمتر قابل اعتماد استفاده کنید.

کیسه در اندازه های مختلف به جای لپ تاپ از 13 تا 17 اینچ ارائه می گردد (بله، آنها هنوز هم کسانی را!)، با مقدار زیادی از nooks و crannies سازمانی برای دنده کوچکتر خود را. بوم پر ساخت و هر دو حمل (که ندارد داده شده) و بند شانه قابل جابجایی دور از بسته بندی. جیب بخیه جداگانه فقط زیر فلپ ایده آل برای گوشی و یا باتری های قابل حمل هستند.

کوله پشتی لپ تاپ بست: DTBG 15.6 اینچی لپ تاپ کسب و کار کوله پشتی (20 دلار)

این کوله پشتی مرسوم، مد روز به دنبال برخی از ویژگی های گران تر سفر متمرکز طرح، مانند جیب لپ تاپ قرص است که به باز می شود می گذارد عقب بنابراین شما لازم نیست که حقه خود چیزهای دیگر را بیرون. مدل DTBG نیز امتیاز اضافی برای ساخته شده از نایلون بادوام راست بالا به جای پلی استر ارزان تر میشود.

فوت و فن ویژه بسیار خوب است پورت USB خارجی: کابل داخلی وصل به کامپیوتر و یا باتری و تلفن را به پورت شارژ بدون باز کردن کیسه را وصل می تواند. این طرح تنها بیست دلار جای تعجب خوش قیافه است و از آنجا که این بند برای اتصال آن به توشه نورد شامل آن دو برابر به عنوان یک کیسه بار همراه مسافر بسیار مناسب و معقول. این عمل می تواند لپ تاپ با صفحه نمایش 15.6 اینچ.

بهترین کیف لپ تاپ: تکنوازی مرسر EXE355 (30 دلار)

این کیف لپ تاپ button-down از توشه دیرینه ساز سولو سرقت در فقط سی دلار است. اگر رسد حرفه خود را در کوله پشتی یا کیف مسنجر، در حالی که هنوز کمی از ابزار دستی لطف زیپ به جای کمربند بست که شما نهنج احترام تر می شود. در حالی که محفظه برابر کردن سازمان خود شارژر تلفن قلم و سایر ضروریات دسته دو جیب اصلی لپ تاپ خود را (تا 15.6 اینچ) و یا قرص و یا یک تکه از کاغذ بازی، نگه می دارد.

ما به خصوص مانند فایل پیوست دو کلید و/یا کابل شارژ. شما می توانید چرم واقعی است که اشاره به این قیمت می کنید اما بند کمر می تواند اسلاید بیش از نورد توشه آن را به همراه سفر موثر. در زمان نگارش مدل سرمه کیسه های خاص این تنها یکی است که این قیمت نقطه توجه داشته باشید که — نسخه سیاه و سفید یا قهوه ای تقریبا دو بار به عنوان گران قیمت هستند.

بهترین حداقل کیسه: در این صورت برای آستین محافظ منطق 13 اینچ/15 و اینچ مکبوک پرو ($ 38)

اگر شما ترجیح می دهید به سفر نور و فقط می خواهم چیزی برای محافظت از لپ تاپ خود را، این کیسه منطق مورد ایده آل است. ساخت فوم سخت می تواند برخی از مجازات متوسط در حالی که حفاظت از لپ تاپ خود را و اندازه آن ثابت آن کوچک و قابل کنترل نگه می دارد. تا زمانی که آنها بزرگتر از Macbook Pro 15-اینچی بله، مدل کامپیوتر داخل بیش از حد، مناسب.

می تواند برابر کیف کردن بدون آزاد کردن چنگال خود را در لپ تاپ شما و جیب سمت فقط به اندازه کافی بزرگ همچنین نگه داشتن شارژر و چند دیگر از لوازم جانبی کوچک است. کیسه می تواند با دست یا با بند شانه قابل انجام و آن نکنه که contoured بیرونی به نظر می رسد بزرگ.

حمل و نقل لپ تاپ بهترین: کیف لپ تاپ Edoday ($ 40)

آن برای پیدا کردن کیف لپ تاپ مناسب و معقول است که همچنین به عنوان کیف پول در نگاه اول، حداقل دو برابر می شود اگر شما در بودجه. این کیسه I-can-certainly-believe-it’s-not-leather ویژگی های محفظه اصلی جادار شگفت آور است که آستین برای لپ تاپ ها پنهان می کند تا 15.6 اینچ با جیب داخلی جانبی برای شارژر قلم و کننده موضوعات دیگر.

بر خلاف کیسه های مشابه که این قیمت به سطح، همچنین دارای جیب های بیرونی دو دستی: با رعد و برق کامل و با ضربه محکم و ناگهانی. دستگیره های طولانی تنها به عنوان بند اگر شما به خصوص ریزه اندام هستید اما رنگهای متعدد همراه خوبی هستند دو برابر خواهد شد.