گرفتن نگاه در موتورولا Razr V3 در آن 14 سالگرد Plugcitários

Razer V3 است اعلام کرد در این روز 27 ژوئیه در 2004. موتورولا احتمالا آن نمی دانستم اما شرکت آمار فوری است که به عنوان یکی از محبوب ترین تلفن همراه در تمام دوران زندگی می بود.

در سال 2004، قبل از ظهور گوشی های هوشمند مدرن تلفن های همراه قطعه نسبتا کسل کننده تکنولوژی شد. در حالی که شرکت ها سعی stylize آن دستگاه تلفن تقریبا هر sported مشابه به دنبال سطل و یا آب نبات نوار فاکتور فرم و از پلاستیک ساخته شده است. Disruptor بازار مورد نیاز است و موتورولا Razr V3 فقط تلفن برای انجام آن است.

Razr V3 برجسته طراحی براق است که از فلز دستکاری شده بود. ساخت این هدیه تلفن نگاه خود و آن ایستادگی کردن در جمعیت.

بر خلاف گوشی های مدرن است که ورود و خروج به بازار در سال، موتورولا به فروش Razr V4 را برای چهار سال ادامه داد. بین طول عمر و محبوبیت این شرکت بیش از 130 میلیون واحد در سراسر جهان, فروش این گوشی تاشو بیشتر فروخته شده تا کنون ساخت به پایان رسید.

به مناسبت سالروز 14 ساله تلفن ما قصد داریم به راه رفتن را از طریق ویژگی های طراحی مختلف Razr V3 و بحث در مورد آنچه که این گوشی محبوب شده. علاوه بر این، با محبوبیت رو به رشد تلفن های هوشمند تلنگر سراسر جهان ما امکان موتورولا یک روز آزاد امروزی معادل از یاد Razr V3 صحبت کنید.

رقبای

قبل از حرکت رو به جلو و گرفتن نگاه كلی Razr V3, مهم است به درک آنچه که اکثر تلفن های همراه در سال 2004 ظاهری است. موتورولا را طراحی خیلی متفاوت بود، آن بازی نقش مهمی در چرا مردم بیش از 130 میلیون گوشی علاوه بر چرا آن توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین تلفن های همراه از زمان همه یاد خریداری شده.

نوکیا N-Gage QD

 نوکیا NGage QD 19659003] نوکیا N-Gage QD است که احتمالا یکی از ترین منحصر به فرد به دنبال دستگاه از این دوره است. در حالی که این آب نبات نوار فاکتور فرم را ندارد، نوکیا سعی ایستادگی کردن با این دستگاه بازی محور ساخت — از این رو جهت چشم انداز. در حالی که گوشی با نسخه اصلاح شده از سیمز ارائه یکی از دلایلی که تلفن نهایت فروش خوبی نمی شد که از همه چیز آن را به حال برای رفتن آن، نوکیا موسیقی بازیکن را شامل نمی.

زیمنس M65

فقط مانند بسیاری از گوشی های نوکیا از آن زمان، M65 زیمنس دشوار ساخته شده بود و ضرب و شتم می زند. این گوشی زیمنس راه منحصر به فرد برای پیگیری از راه دور سفر در دوچرخه با استفاده از لوازم جانبی اختیاری بود. این این روز چشمگیر به نظر نمی رسد اما تلفن بدون GPS انجام شد.

7200 نوکیا

 nokia_7200

نوکیا 7200 برجسته چه تلفن ترین تلنگر ظاهری به پشت در 2004. طراحی اولیه پلاستیکی بسیار سبک مورد قربانی نیست و ساخت کلی نوع مطلوب بود. تلفن نوکیا 7200 ارائه قابلیت های بدون لرزش بسیاری می خواهم.

بعدی بخوانید: 10 گوشی زشت ترین تا کنون ساخته شده — خودتان تجدید و احیای روحیه, افراد!

طراحی

 موتورولا razr v3 صف

به عنوان ذکر شده، زمانی که موتورولا Razr V3 وارد بازار، تقریبا هر تلفن دیگر به مشتریان در دسترس بود کسل کننده و خسته کننده. بنابراین به جای طراحی ضخیم با یک پوشش پلاستیکی موتورولا با نازک و فلزی ساخت رفت.

اما چه Razr V3 ایستادگی کردن این واقعیت است که این گوشی سبک بود. گوشی های هوشمند امروزی، در حالی که کاملا شبیه به یکدیگر، همه ورزش طراحی است که جذاب به بازار انبوه. اما زمانی که Razr V3 در دسترس، همین مورد رقابت آن گفته نمی تواند.

تلفن از آلومینیوم تولید شده است و برجسته صفحه کلید nickel-plated. مواد دستگاه حق بیمه احساس را در دست ساخته شده در حالی که معنای طبیعت فوق العاده نازک این گوشی خیلی سنگین نبود. با هم, Razr V3 را برای یک تجربه لذت بخش برای همه که متعلق به آن. 

لولا در موتورولا Razr V3 زیبایی طراحی شده است و جنبه دیگری از دستگاه است که آن را نسبت به گوشی های دیگر ساخته شده است. گوشی تاشو می تواند پاسخ و پایان تماس توسط باز یا بسته شدن درب گوشی، بنابراین احساس لولا بازی نقش حیاتی در زمان. به محض اینکه شما شروع به تلنگر صفحه بالا و پایین به جای برخی از مهندسی احساس شل و ول Razr V3 به عمل بر خاست.

در نهایت، بر خلاف گوشی های هوشمند که به طور معمول فقط در دو راه اندازی دو سه colorways موتورولا Razr V3 به طور مداوم در تقریبا هر رنگ ممکن است منتشر شد. در حالی که وجود دارد گزینه سیاه و سفید استاندارد در طول چهار سال این گوشی در بازار، این گوشی موجود در فیروزه ای و صورتی روشن, بنفش آلو و تعداد انگشت شماری از رنگ های دیگر شد. این انواع معنی که هر کس می تواند خرید این گوشی و آن جور شخصیت و سبک خود را.

موتورولا Razr V3 مشخصات

 موتورولا razr v3 رنگ

تلفن های هوشمند مدرن زیبا هستند خیلی سوپرکامپیوترها مقایسه با تلفن های همراه از 2004. در حالی که اکثر گوشی های مرورگر وب از قبل نصب شده بسیار محدود اولیه استفاده از تلفن های همراه را در زمان های تلفنی و ارسال پیام های متنی است. به این ترتیب، اطلاعات مشتریان در مورد مراقبت بیشتر به چه مدت باتری در یک شارژ آخرين می pertained و بسته به تلفن، چقدر خوب دوربین است.

همانطور که می بینید از برگه مشخصات, موتورولا Razr V3 امتیاز برای حدود شش و نیم ساعت زمان مکالمه و 10 روز از زمان آماده به کار. بنابراین شرکت این واقعیت را به عنوان نقطه فروش برای تلفن استفاده این عمر باتری عالی برای ویژگی های تلفن در سال 2004 بود.

البته، این همچنین مدت زمان جایی که دوربین در گوشی های تلفن همراه فقط تبدیل شدن به محبوب شد. نیست هر 12MP یا سنسورهای تلفن (نه که آنها می تواند عکس اندازه آن را با فقط 5 مگابایت فضای ذخیره سازی تجارت) بنابراین صاحبان Razr V3 تیرانداز 3MP علي داده شد. عکس از این گوشی چیزی به نام خانه مورد بودند اما آن حداقل اجازه به کاربران برای گرفتن یک لحظه.

موتورولا Razr V3
نمایش 2.2 اینچ
رزولوشن 176 x 220
128ppi
صفحه نمایش ثانویه رنگ نمایش
96 x 80 پیکسل
ذخیره سازی 5 MB
دوربین های . 3MP باتری VGA
680mAh
6.50 ساعت بحث زمان روز 10.4
(250 ساعت) از ساعت آماده به کار
ورزش اضافی مینی USB
ساخته شده زنگ موتورولا
توانایی استفاده از شخصی MP3 زنگ

بلندگو بلوتوث
اس ام اس و MMS، اینترنت مرورگر

ابعاد و وزن 98 x 53 x 13.9 میلی متر لرزش موتور جانشینان 95 گرم

به Razr

 با نام تجاری Motorola_Droid_RAZR_MAXX

از Razr V3 از قفسه های فروشگاه حذف شد در سال های بسیاری از موتورولا به تلاش کرده است انتشار جدید گوشی های Razr تحت نام تجاری. این گوشی شامل flips یک کمی دوباره طراحی گوشی به گوشی های هوشمند آندروید در حال اجرا. متاسفانه، هیچ چیز به شهرت و هیاهو Razr V3 حاصل زندگی می کردند.

یکی از آخرین گوشی های به نام تجاری Razr آمد از موتورولا در 2011 مدت کوتاهی قبل از شرکت گوگل خریداری شد. Droid Razr Maxx همانطور که در عکس بالا، دیده زد آندروید 4.0 و اقدام به طراحی براق خط شناخته شده است. در نهایت، گوشی به خوبی فروش و مجموعه ای از آن به عنوان خیر موتورولا را مالک فعلی گذاشته شده است، با تمرکز بر فروش شرکت گرم موتور موتور Z و دیگر سری گوشی های.

نام تجاری Razr آورده بازگشت?

نگاهی در تاریخ تلفن های همراه, Razr V3 یاد غیر قابل انکار است. تلفن در یک زمان است که تلفن های همراه در حال تبدیل شدن جریان اصلی محصول بودند منتشر می شد و مشتریان به چیزی می خواست شیک تر و کمتر plasticy. اما چرا مردم از تمام طبقات روی علاقه خاطر این گوشی تلنگر از موتورولا

برای بسیاری, Razr V3 تلفن اول متعلق به آنها تا کنون بود. این دستگاه است که آنها را برای تماس با دوستان و خانواده خود را در حالی که خانه کردن و متن مجاز است. مطمئنا، این گوشی حق بیمه طراحی آنچه بیش از 130 میلیون است مشتریان به خرید گوشی اما تجربه گوشی های ارائه شده برای آن دسته از کاربرانی است که چه سمان Razr V3 به قلب ما. بررسی موتور بازی Z3 مقاله مرتبط “/>