چرا آن تا زمانی برای گرفتن ژست اندیشه کنترل راست

 اندیشه بتا p P اندیشه

است آوردن یک میزبان از ویژگی های جدید برای آندروید در ماه های آینده و یکی از بزرگترین تغییرات خود کنترل ژست گرفته است. کنترل حرکت به جای بازگشت به خانه، و دکمه های recents است که ما همه سال دلت درد بگیره این کنترل سنتی با ویژگی های جدید استفاده شده است طراحی شده اند.

P اندیشه ژست ناوبری معرفی یک دکمه مرکزی طویل — معروف “قرص.” آن هنوز هم به عنوان دکمه صفحه اصلی از طریق کاهش توابع و احضار دستیار گوگل با مطبوعات. شما همچنین می توانید روی این دکمه خانه کش رفتن. کش رفتن رو به کلی از واژهنامه اخیر و پنج “هوش مصنوعی” سرپرستی پیشنهادات را باز می کند. کشویی کمی قرص آیکون سمت چپ یا راست منوی واژهنامه اخیر بیشتر آشنا بیاورد. اگر نرم افزار پشتیبانی از عملکرد پشت دکمه برگشت فقط در سمت چپ ظاهر می شود.

شکی نیست که این روش جدید از انجام کارهایی را برخی به مورد استفاده قرار گرفتن وجود دارد. سوال بزرگ این است: چرا این تغییر را در حال حاضر?


گوگل می گوید آن در ناوبری ژست در اندیشه در حالی که در حال حاضر کار کرده است و قطعا ایده های جدید در فضای موبایل نیست.

تعداد نصب شده و سفارشی ایجاد اندیشه ارائه شده اند دو کنترل ناوبری در طول سال، از گوگل و Huawei در حرکات اثر انگشت به کنترل پای شعاعی کاملا متفاوت خواهی. ایده های غریبه مثل حرکات مورد نیاز: کش رفتن OnePlus’ نیز باید گیر. Huawei حتی خود گزینه ناوبری تک کلیدی است که بسیار شبیه به ویژگی های اندیشه P جدید تولید می شود.

عجیب و غریب جدید طول می کشد در هدایت کردن چندین بار در طول تاریخ اندیشه آزمایش شده است. پارانویا اندیشه پای کنترل بالا را مشاهده کنید.

ما در واقع می تواند ردیابی ایده ژست ناوبری به علاوه دو webOS و پالم پری. این سیستم عامل شامل طیف گسترده ای از کنترل های ژست برای آن کارت بر اساس رابط کاربر، از جمله دکمه مرکزی یا کش رفتن کامل برای مشاهده چند وظیفه ای, کش رفتن نیم تا به مطرح کردن حوض app, و کنترل می کشیدن از دو طرف صفحه نمایش برای حرکت بین کارت های باز.

پالم پری نیز شامل منطقه حرکت زیر صفحه نمایش است که می تواند به عنوان یک دکمه بازگشت برای تعویض بین برنامه ها و کلید های میانبر حتی کپی و چسباندن با استفاده از تنوع الگوهاي کش رفتن استفاده می شود. این به وضوح کمی متفاوت دو اندیشه P را پیاده سازی، اما واضح است که استفاده از کارت برای نمایش تصاویر کوچک برنامه و بین کارت کنترل می کشیدن ایده جدید نیست.

پالم پری ژست ناوبری قبل از اندروید یا iOS استفاده.

در حالی که بسیاری از سیستم های ذکر شده در بالا در بر داشت تعداد تبدیل، همه آنها مشکل مشابه دارند — کنترل نیز بر روی صفحه نمایش مات نیز نیست دکمه. همه آنها نیاز به کمی بیشتر دانش و پژوهش استفاده کنید و آنها را کمی کمتر بصری. آسان برای یادگیری چه در نگاه دکمه، است–هیچ اشاره رابط کاربر برای یک ژست کش رفتن وجود دارد.

این مشکل حاد ویژه برای مثل اثر انگشت حرکات OnePlus’ صفحه ای و پالم پری لمسی منطقه است. این طول می کشد کمی هم برای مصرف کنندگان به حافظه عضلات دو واقعا پرواز مورد نیاز را از طریق این نوع از ناوبری. آنها ضربه تند وشدید زدن راه اشتباه و یا حرکت نادرست استفاده از دوره آموزش باعث خشم برای بسیاری از مصرف کنندگان خواهد بود.

برخی از راه حل های نیز گام های بیشتری برای به انجام رساندن هدف همان معرفی — مانند پای چرخ گردان — که طراحی بزرگ بدون هیچ در rulebook رابط کاربر خوب. با این حال، وجود دارد به وضوح فشار UIs صفحه اصلی را به انجام بیشتر. مثل سامسونگ لبه UX و HTC در لبه پرتاب میانبر تلاش برای کاربران با گزینه های بیشتر با فقط کش رفتن تک و یا فشار در حال حاضر هستند. با این حال، آنها را کمی tacked در احساس آنها به تجربه ناوبری اصلی یکپارچه نیست و تمایل به تداخل با عملکرد کشو برنامه و صفحه اصلی.

 p اندیشه بتا

پس اندیشه P کنترل حرکت فقط یک حیله شیک و یا آنها در واقع نسبت به دکمه های قدیمی؟ استفاده از گوگل یادگیری ماشینی و “هوش مصنوعی” به عنوان سمبل مفید از قابلیت های اضافی برای اطمینان از آن خنده است.

جمع به کش رفتن یک ویژگی در قرص خانه پنج برنامه های توصیه شده است که ممکن است بخواهید از آن همراه با نوار جستجوی گوگل باز هستند. این در پایین صفحه نمایش نزدیک انگشت شست خود را و زیر پیشنمایشهای واژهنامه اخیر، نشان می دهد گوگل شما را به کلیک بر روی این گزینه به طور منظم ترین انتظار قرار دارد. مقاله مرتبط

کلید “عنصر معرفی اندیشه P نیز یخ اقدامات برنامه جدید برای کلید های میانبر و برش با جستجو. این ادغام بهتر با برنامه های خود را به طور مستقیم از منوی کلی بدون نیاز به الک کردن کشو برنامه یا لیست recents بیاورد. دستیار گوگل و جستجوی صوتی نیز فقط کش رفتن دور از هر برنامه شما در است و شرکت می خواهد این ویژگی ها را به شدت یکپارچه به همگان تلفن استفاده رفتن به جلو روشن است.

P اندیشه حرکت کنترل نشده فقط زیبایی و تغییر، آنها بخشی از نوسازی اساسی راه ما ارتباط برقرار کردن با برنامه های کاربردی. روشن است که حرکات شدت لازم برای اجرای این ویژگی ها هستند و یا اینکه مصرف کنندگان حتی خواهد شد را به آنها نیست. این شرکت پیشرفت در یادگیری ماشینی می خواهد کلید برای فعال کردن این پیاده سازی و ویژه مختلف ساخت.

در نهایت، گوگل امیدوار است این رابط کاربر جدید به شما زمان و اندیشه را کارآمد تر. ابزار برای تحقق این امر قطعا در محل برای زمانی که می رسد P اندیشه به نظر می رسد.