نحوه فعال کردن حالت تیره در لبه لبه مایکروسافت

مایکروسافت تم تیره، اما شما باید آن را در لبه ی تنظیمات برنامه فعال کنید. حتی اگر ویندوز 10 تم تیره را فعال تا زمانی که شما را از سر راه خود را از حالت تیره به لبه آن نور نرم افزار با استفاده از حالت حفظ خواهد شد.

چگونه برای فعال کردن تم تیره در لبه مایکروسافت

برای فعال کردن حالت تیره در لبه دکمه منو را کلیک کنید و سپس فرمان “تنظیمات” را انتخاب کنید.

مرتبط با: چگونه تم تیره ویندوز 10

استفاده از جعبه “انتخاب موضوع” در نزدیکی بالای صفحه تنظیمات کلیک کنید و سپس گزینه “تاریک” را انتخاب کنید.

لبه سوئیچ بلافاصله به تم تیره تم تیره app 10 ویندوز استفاده می کنید یا نه. شما می توانید اینجا بازگشت و هر زمان که شما لبه به حالت نور برگردید.

این تنظیمات کاملا مستقل از موضوع برنامه های گسترده ای در سیستم شما می توانید انتخاب کنید در برنامه تنظیمات ویندوز 10 است. به عنوان مثال، شما می توانید طرح زمینه مرورگر لبه تاریک در حالی که با استفاده از حالت نور نرم افزار پیش فرض برای تمام شما برنامه های دیگر استفاده کنید.

چگونه به را تمام صفحات وب تاریکی در لبه

گزینه تم تنها لبه تغییر است رابط، نه سایت های مشاهده شده در لبه. سعی کنید به صفحات وب تیره تر به نظر می رسد نصب فرمت فقط روشن کردن چراغ در مایکروسافت فروشگاه در دسترس.

این فرمت درجه اول برای تماشای فیلم در وب با زمینه تیره در نظر گرفته است، اما آن نیز می توانید درخواست تم تیره به هر صفحه وب شما را مشاهده. این کمی مانند فرمت خواننده تاریک برای گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس کار می کند.

کلیک کنید بعد از نصب این افزونه منو > پسوند > روشن کردن چراغ > گزینه های آن را پیکربندی کنید.

به برگه “شب حالت” بروید و سپس گزینه “نمایش دکمه سوئیچ شب زیر صفحه وب به صفحه های تیره یا روشن” در سمت راست را انتخاب کنید. پسوند یک دکمه را بر روی هر صفحه وب است که آن را به حالت شب را قرار می دهد.

شما همچنین می توانید گزینه “باز شدن یک صفحه وب جدید به طور خودکار به حالت شب رفتن” همیشه شب حالت پیش فرض استفاده فعال.

پیکربندی گزینه های دیگر اینجا برای کار با این حال دوست دارید — به عنوان مثال، شما می تواند تنظیم سوئیچ حالت شب تنها در ساعات شب به نظر می رسد و نه در طول روز ساعت نمایش داده شود.

هنگام مشاهده صفحه وب، کلیک بر روی دکمه “حالت شب” در گوشه پایین سمت چپ صفحه به سبک وب سایت تیره تغییر چگونگی متناوب.

اگر شما تصمیم به شما تا به حال جای استفاده از نه تیره وب سایت سبک در آینده می توانید منوی کلیک کنید > پسوند در لبه برای پیکربندی غیر فعال یا حذف فرمت روشن کردن چراغ.