دست دادن نا امن با سلام openvpn نیاز

دوباره شخص cypherphiles.

دیروز نوشته شده درباره تعویض اخیرا از ExpressVPN در سیستم عامل سفارشی روتر DD-WRT دو پیکربندی برای اتصال از طریق openvpn نیاز.

در حالی که این به نظر می رسد به من داده می شود افزایش عملکرد کمی، آن قطعا اتصال من ثبات بهبود یافته است. قبل از تعویض، اتصال من را مورد دقیقه قطع شده است. در حال حاضر, نسبتا نادر است.

مشکل است، نام کاربری openvpn نیاز من به عنوان متن ساده در دست دادن منتقل شده است و رمز عبور خود به عنوان هش بسیار ساده است که می تواند به راحتی شکسته منتقل می شود. دلیل اولیه برای استفاده از VPN به ISP من از کسب و کار من است. من می خواهم این ایده که آنها به راحتی می تواند نظارت بر من اتصالات و بای پس حفاظت من در تلاش برای به انجام رساندن.

آیا کسی می داند اگر و چگونه من می روند دست دادن امن?

خرید فیلترشکن

4 دیدگاه برای “دست دادن نا امن با سلام openvpn نیاز”

  1. You probably should post the sanitized server and client configs if those are available or the encryption settings you’re using.

  2. Really? The ExpressVPN router firmware has worked for me fine. Make sure you’re using the latest version, don’t just check in the firmware but download the latest one from the website. EXACT same thing happens when you’re not using the latest firmware(disconnects)

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.