Treblab Z2 بی سیم هدفون بیش از 180 $ خاموش

 Treblab Z2 بی سیم هدفون امروز که AAPicks 69 ٪ خاموش Treblab Z2 هدفون بی سیم می توانید برای مدت زمان محدود.

Treblab توضیح می ایستد که Z2 را برای دو بار صدا بیشتر ، باتری طولانی تر و زندگی افزایش ویژگی های . شاید لفاظی های کمی که وجود دارد، اما این هدفون قطعا مشخصات و بررسی تحت تاثیر قرار دادن.

8.7 از 10 — TechAeris.com.                 4.4 از 5 — نظرات مشتریان آمازون.

مهم نیست که چگونه دولت از-هنر earbuds شما هستند، شما در حال رفتن هرگز قادر به کامل باس تجربه از هدفون های واقعی و Treblab تحویل در سبک. فن آوری 2.0 صدا با aptX و فعال لغو سر و صدا– به معنای صدای شفاف و پمپاژ قلب پایه.

هدفون بی سیم Trelab Z2 دارد راحت ، ، باتری طول می کشد برای روز و ما باید گفت: آنها نگاه بسیار موثر بیش از حد.

 Treblab Z2 هدفون بی سیم Treblab Z2 ویژگی های هدفون بی سیم:

  • زبان های کلاس بالا, عملکرد بالا حمایت نئودیمیم 40 mm.
  • آخرین T آرام فعال نویز ‘لغو’ تکنولوژی غرق کردن نویز زمینه های ناخواسته.
  • ارگونومی و ایمن مناسب برای پوشیدن همه روزه راحت طراحی شده.
  • باور نکردنی 35 ساعت باتری زندگی از 3 ساعت شارژ اجازه می دهد تا شما را برای چند روز لیست.

قیمت خرده فروشی اصلی $260 ، اما در حال حاضر شما می توانید انتخاب کنید تا یک جفت برای فقط 78.99 دلار بود. افت قیمت! صحبت از قطره برای نوع دست و پا چلفتی شما وجود دارد همچنین گارانتی تولید کننده طول عمر است.

این معامله به زودی منقضی می شود ، و ما هیچ وقت نمی دانید وقتی که یکی دیگر از معامله بزرگ هدفون بی سیم به دامان ما سقوط خواهد کرد. بهره زیر کلید.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!