همه شما هوشمند خانه اسباب بازی منحصر به فرد نام، حتی در سراسر مختلف بررسی خدمات ماهواره

خانه هوشمند ترین ابزارهای مانند رنگ یا دوم شما نام منحصر به فرد در خدمات خود استفاده می کنند. با این حال، اگر شما می خواهید به خودتان مشکل زیادی را ذخیره کنید، مطمئن شوید که آنها منحصر به فرد است در سراسر همه چیز شما خود.

چگونه من سرد و تاریک خانه با ساده، گنگ اشتباه

دادن هر ابزار هوشمند شما خود یک نام منحصر به فرد مانند یک نکته آشکار میشد. که هنوز من screwing آن را تا زمانی که من به محل جدید این ماه منتقل شده مانع نیست. اول، من راه اندازی برخی از چراغ های سر فیلیپس. در سه اضافه شده در هر اتاق، آنها را نامگذاری اتاق 1، 2، و 3، و به همین ترتیب برای اتاق خواب. سپس در دو رفت آنها گوگل صفحه اصلی اضافه کردن. از کجا یک بار دیگر برای قرار دادن در اتاق تمام این دستگاه ها در ایجاد شده است. گوگل حتی helpfully خودکار که اتاق من چراغ باید نام خود را بر اساس, کشف شده.

سپس چند روز بعد، من تنظیم ترموستات دوم من. در هدیه ای منحصر به فرد اما نام های معنی دار در برنامه آنها: اتاق خواب و اتاق نشیمن متناظر با دو اتاق در آنها. دوباره، در به برنامه Google خانه رفت و مطمئن ساخته شده مهارت دوم برای یادگیری فتوشاپ در ارتباط بود و همه دستگاه ها را در اتاق مناسب خود بودند. آن مجموعه آسان و شادی بخش بود و هیچ یک از برنامه های من استفاده من هر نوع خطا در همه!

سپس من شروع به توجه به مشکلات.

اول، من چراغ درست کار نمی شد. اگر من آنها را از طریق برنامه کنترل، همه چیز کار بزرگ. برای تغییر رنگ فقط خوب می تواند گوگل استفاده کنم. من حتی قادر به چراغ خاموش بود اما تنها در صورتی به من گفت: “هی گوگل مجموعه اتاق نشیمن دو 0 ٪.” به سادگی گفت: “خاموش در اتاق نشیمن” کاری نکرد. گوگل قادر به پرتاب خطا یا هر چیزی نیست. فقط گفت: “تو آن!” خوش، در حالی که چراغ من در آنجا ماند. بنابراین من فرض بر این بود که در مورد من گاهی اوقات مشکلات اتصال با رنگ فیلیپس داشتیم.

من نیز تا به حال برخی از مبارزات با ترموستات دوم. من در حال حاضر تلاش برای پاک کردن برنامه صاحب قبلی آموخته بود. و با این حال، پس از آن پاکسازی کردن و بدون تغییری در من ترموستات، در حالی که یک صبح برای پیدا کردن که من کولر خاموش شده بود.

شما احتمالا می توانید حدس بزنید که در آن این رهبری است.

گوگل تفسیر “خاموش در اتاق نشیمن” است به معنی “روشن کردن ترموستات اتاق.” اگر گفتم “خاموش کردن چراغ اتاق ” گوگل ناگهان زیر می ایستد درست. نگاهی به گذشته، آشکار است. اگر تمام دستگاه های خود را به همان نام، چگونه یک دستیار هوشمند تفاوت شوم؟ گاهی گوگل شما بیش از یک دستگاه با نام تنها وجود دارد اما در این مورد گوگل فقط (شاید منطقی) که “اتاق” و “چراغ اتاق نشیمن” تمایز کافی خواهد بود و روشن را خسته نکنید آیا فرض بگویید.

یک اشتباه ساده است و آسان برای اصلاح، اما زمانی که شما بیدار در صبح در اتاق تاریک سرد انجماد و گوگل می تواند به نظر می رسد چطور برای روشن کردن چراغ، آن یک مشکل آزار دهنده برای عیب یابی.

چگونه به نام شما دستگاه های درستی برای جلوگیری از سردرگمی فرمان

توجه: چراغ فردی شریک نشوید و همان نام اتاق آنها اید

وضعیت من است فقط یک نمونه از چگونه نام مشابه بیش از حد می تواند باعث مشکلات هنگام استفاده از صدای دستورات. اگر شما راه اندازی چند دستگاه خانه هوشمند از شرکت های مختلف و به خصوص اگر شما برنامه ای در مورد استفاده از یک دستیار صوتی به کنترل آنها را اینجا چند چیز به خاطر داشته باشید.

  • دستگاه های خود را بر اساس نام نیست در اتاق اید در دستیار گوگل و الکسا آنها، شما می توانید دستگاه های مختلف را به اتاق قرار داده و آن را که راه کنترل. بنابراین، شما لزوما به نام دستگاه های خود را ندارید با اتاق در آنها. به عنوان مثال، در اتاق نشیمن خود من در هر یک از سه نام رنگ لامپ سقف 1، 2 و 3. این به من می دهد انعطاف پذیری “به آنها را در یک زمان اگر من واقعا می خواهم، اما من همچنین می توانید بپرسید گوگل برای خاموش کردن کل گروه اتاق نشیمن در صفحه اصلی Google آنها را همه در یک بار خاموش روشن کردن.
  • چگونه شما قصد استفاده از دستگاه های خود را قبل از نامگذاری آنها را در نظر بگیرید. نام شما استفاده از برای خود اسباب بازی می باید آسان برای گفتن به طور منظم و معنی دار. اگر شما حال برنامه ریزی برای استفاده از فرمان های صوتی به نوبه خود چراغ اتاق روشن و خاموش کردن به طور منظم، اما قادر به کنترل ترموستات تقریبا به همان اندازه نمی, شما چراغ را به نام ساده تر بگوییم از ترموستات.
  • کشتی ارتباط هوشمند اسباب بازی شما را با صدای کنترل نیست در همه. من دوست داشتن ترموستات دوم بنابراین من می توانید آن را از راه دور کنترل، اما من دان ‘ ŧ معمولا تنظیم دما با صدای من. در واقع من هرگز انجام دهد. گوگل صفحه اصلی نمی گرفتن توسط کنید، از Google دستیار دوم کاملا کاملا اشتباه در حالی که در هر دو گرما و به خاطر وضوح تغییر نام من را مطمئن ساخته شده به پایان رسید. هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای کنترل ابزارهای هوشمند خود از برنامه های اختصاصی خود را.

از زمانی که ابزارهای هوشمند استفاده نام که درگیری ایجاد کنید زیرا آنها به اندازه کافی هوشمند برای شناسایی مشکلات شما اجازه نمی دهد. هنگامی که شما در حال برخورد با خدمات مختلف در ارتباط تنگاتنگ با این حال، گاه به گاه اشتباه می تواند لغزش از طریق. قبل از اینکه شما از خواب بیدار سرد در اتاق تاریک چون بلندگو هوشمند اشتباه کردم فقط تا زمانی که شما آن را متوجه این مشکل به اندازه کافی آسان به حل است.