استراتژی جدید تلفن همراه ال جی را به واقع کار? بزرگ افت فروش در بخش تلفن همراه ال جی 2018 Q2

  • عامل از دست دادن از 171.95 میلیون دلار برای Q2 2018 نوشته شده است.
  • بال تلفن همراه نیز ثبت فروش جهانی فقط 1.92 میلیارد دلار، مجموع پایین خود را در بیش از دو سال.
  • با وجود فروش انداختن ال جی به عنوان یک شرکت گسترده تر هنوز آن لوازم خانگي و بخش های سرگرمی خانه پر رونق است.

شده است کمی بیش از شش ماه از ال جی قصد دارد تعمیرات اساسی استراتژی تلفن همراه خود را در تلاش برای پایان آن اجرا unenviable از فصلنامه که امتداد تمام راه برگشت 2016 تخلیه را نشان داد. امروز, ال جی نوشته است آن حاشیه-سود/از دست دادن و کلی فروش جهانی برای سه ماهه دوم سال 2018 و نظر می رسد که شرکت پررنگ است استراتژی جدید… مشغول به کار است و ممکن است حتی بدتر ساخته اند.

بخش موبایل ال جی را ثبت شده است عامل از دست دادن از 171.95 میلیون دلار برای Q2 2018–افزایش از دست دادن 117.27 میلیون دلار در سه ماهه مشابه در 2017 نوشته شده. در بیانیه ای ال جی از دست دادن در “قرارداد فروش” دانست و “افزایش سرمایه گذاری بازاریابی برای پشتیبانی از گوشی های هوشمند گل سرسبد جدید راه اندازی شد.”

بزرگترین نگرانی اما رقم واقعی فروش است. مستقر در سئول شرکت ثبت فروش 1.92 میلیارد دلار برای Q2 که نشان دهنده افت سالانه 23 درصد و پایین ترین فروش سه ماهه در کل در بیش از دو سال (از طریق TechCrunch ).

ال جی اشاره سرزنش در “رشد slowing از بازار جهانی گوشی های هوشمند” “و کاهش در اواسط-فروش کم پایان گوشی های هوشمند در آمریکای لاتین” برای کاهش چشمگیر در فروش.

در حالی که نیست، استدلال ال جی بدون شایستگی سرمایه گذاران به معده دو محله های متوالی از کاهش فروش، به ویژه هنگامی که آن یک بار دیگر استانداردها سرزنش در “استراتژی راه اندازی گوشی های هوشمند برای کاهش کلی بخش اصلاح شده” پیدا کردن آن مشکل ممکن است به عنوان آن بود در Q1 2018.

متاسفانه برای ال جی، همه خوب خود را صرف تبلیغات افزایش دادن خود را نیشگون گرفتن و کشیدن جزئی برند سازی و تغییر استراتژی انتشار است، اما اگر هیچ کس در واقع خرید محصولات حاصل سپس شما را دچار مشکل هستید.

آن شایان که ال جی نیست تنها غول گوشی های هوشمند خیره کردن در هر بشکه کاهش فروش و خریدار بی تفاوتی با سامسونگ همچنین شاهد افت فروش قابل توجه با آن سری S9 کهکشان است. تفاوت کلیدی از دوره است که بخش تلفن همراه ال جی را برای سال در حال از دست دادن پول شده است.

با وجود مشکلات تلفن همراه ال جی را برای شرکت به عنوان کل تصویر بسیار کمتر تيره است.

راه حل است؟ در حال حاضر، شرکت LG ThinQ G7 و LG ThinQ V35 به عنوان شرط امن ترین آن را می بیند اما صدا بیش از حد با اعتماد به نفس است که اوضاع را هر گونه تغییر نمی زمان به “رقابت در رده گوشی های هوشمند حق بیمه” به زودی و پیش بینی است که رشد “در راکد باقی می ماند نیمه دوم [of 2018]. ”

با وجود مشکلات تلفن همراه ال جی را برای شرکت به عنوان کل تصویر بسیار کمتر تيره است. گزارش های رسمی همین یادداشت که ال جی الکترونیک ثبت سود عملیاتی از 715.1 میلیون دلار برای Q2 یدلایمخیرات 2018، عمدتا به دلیل موفقیت این شرکت لوازم خانگی و سرگرمی بال.

شما ال جی استراتژی شکست بوده است یا بازار مقصر است؟ ما افکار خود را در نظرات اطلاع دهید.