کامپیوتر بهترین کامپیوتر بازی هدست برای هر بودجه بررسی گیک

 بازی بازی هدست, هدست, هدفون,

اگر می خواهید احساس غرق در بازی کامپیوتر و ارتباط موثر در بازی های آنلاین چند نفره, هدست راه رفتن است. اینجا هستند که بهترین در بازار.

بهترین گوشی برای کاربران عمومی است که استخدام اتصال USB استاندارد برای سادگی و فراگیر صدا پشتیبانی انتخاب کردیم. اگر شما قطع بند ناف را ترجیح می دهند، ما نیز در بهترین گزینه بی سیم است. برای کسانی که در بودجه ما توصیه می کنیم گوشی ارزان تر است که بسیاری از ویژگی های مشابه نگه می دارد و گزینه سبک سفر با طراحی earbud است که نگه می دارد میکروفون توسعه یافته شما را در گوشی موبایل سبک پیدا کند وجود دارد.

بهترین کلی کامپیوتر بازی هدست: HyperX ابر هفت تیر S (150 دلار)

 Hyperx بازی کامپیوتر کامپیوتر هدست، تفنگ ها،

کینگستون بازی زیر برند HyperX قرار دادن شده است کردن برخی از واقعی برندگان به تازگی، هیچ کدام بیشتر از آن از خود هدفون و هدست بالا از خط. ابر هفت تیر ها ویژگی های قاب فولادی سخت، بزرگ راحت حافظه فوم گوش فنجان و کنترل در خط با سطح مستقل برای صدا و میکروفون و محیط مجازی تغییر تغییر چگونگی کنترل. اما بزرگترین طرفدار برای این مدل درایور های بزرگ، باس زیست 50 mm، تطبیق برخی از هدفون دوست بهترین در بازار است. کیفیت ضبط و موسیقی عالی است و در حالی که آن زیبایی “نظر” دقیقا لطیف نیست، آن نگاه به خارج از محل در دسکتاپ بیشتر باب روز پایین یا راه اندازی. کيفيت صدا پشتیبانی محیط مجازی و طول عمر شما هدست بهتر وجود دارد را پیدا کند.

بهترین بی سیم کامپیوتر بازی هدست: SteelSeries Arctis طرفدار بی سیم ($ 330)

 steelseries بازی کامپیوتر بازی هدست بی سیم هدست، arctis artcis حرفه ای، تخصصی بی سیم

این جانور است گران ترین مطلب در لیست است، اما شما نمی توان گفت که آن را ارائه نمی کند. SteelSeries Arctis تخصصی بی سیم است که کاملا با ویژگی های بسته بندی شده. هدست سیمی صوتی از طریق جک استاندارد هدفون بی سیم 2.4 GHz RF برای عملیات بدون تاخیر با محیط مجازی پشتیبانی و اتصال بلوتوث رادیو برای موبایل و دستگاه های دیگر را پشتیبانی می کند. ایستگاه پایه مدیریت اتصال خود را با صفحه نمایش OLED و دستگیره حجم بزرگ، انگشت زیست اما این ترفند بهتر پنهان شده است: شارژر باتری swappable. بسته همراه با دو باتری، بنابراین شما می توانید یکی در حالی که دیگر استفاده کنید و هرگز نیاز به پلاگین شارژ را نگه دارید. طراحی Arctis طرح جمع و جور بالشتک گوش تنفس و میکروفون خروج و پوشش فرکانس 10 Hz – 40 Khz خود از میان بهترین گوشی از لحاظ کیفیت صدا در دسترس است به معنی جذاب است.

بهترین بودجه کامپیوتر بازی هدست: Logitech G430 لاجیتک ($ 39)

 بازی کامپیوتر کامپیوتر هدست، g430 صدای فراگیر،

برای فقط چهل دلار لاجیتک هدست G430 سنگین وزن crams در مقدار باور نکردنی از ارزش. 40 mm درایور ارائه بزرگ صدا و میکروفون برابر پایین ارائه می دهد کیفیت صدا مناسب و معقول (اما نه شگفت انگیز) برای هم تیمی های خود. شما می توانید از هدست با استاندارد صوتی و میکروفن کابل استفاده کنید، اما شامل شاخه در خط از راه دور به پورت USB برای مجازی فعال صدای در یا فراگیر Dolby یا DTS استانداردهای — نه یک ویژگی مشترک در این نقطه قیمت. هدست هم جای تعجب بسیار راحت است و مش با تعویض پارچه در فنجان گوش و کابل فوق العاده آن را به شما مسیریابی برخی از نگه داشتن آن از راه در راه اندازی میز کار خود را انجام دهید. اگر شما به دنبال چیزی حتی کمتر از گران قیمت، مدل G230 یکسان منهای در خط از راه دور و ویژگی های صدای فراگیر است.

بهترین سبک/سفر کامپیوتر گوشی بازی: گربه وحشی پشمالو مگارا (35)

 گربه وحشی پشمالو, بازی کامپیوتر, بازی گوشی, earbuds, سبک,

اگر شما ترجیح می دهید earbud کوچکتر برای بازی راه اندازی, هستند بسیاری از گزینه های اطراف; بهترین شرط بندی شما احتمالا با ترکیبی از کیفیت مجموعه از جوانه های استریو و یک میکروفون USB است. اما اگر شما ترجیح می دهند همه آن در یک بسته، گربه وحشی پشمالو ارائه می دهد مگارا مجموعه موبایل سبک earbud که میکروفن رونق قابل حمل برای ارتباطات بازی ارائه می دهد. مانند دیگر eabuds تلفن همراه آن را با قطعه گوش اختیاری و اندازه های مختلف از سیلیکون راهنمایی برای بهترین جا می آید. بسته کوچک به معنی پشتیبانی از صدای فراگیر در جدول نیست اما از earbuds بیشتر می توانید به مدیریت درایور 13.5 mm ارائه بزرگتر، beefier صدا. بنابراین شما می توانید تماس بدون نیاز به میکروفن رونق همراه برای موبایل در رفتن گوش دادن، مگارا کنترل رسانه های درون خطی و میکروفون دوم در طناب. اگر شما نیاز به راه اندازی صوتی بازی مناسب و معقول است که هر فله به کیسه های شما اضافه نخواهد شد، این به آن است.