تجربه زمان آهسته ویک گوگل پیکسل 2 XL? شما تنها نیستید

به روز رسانی, 26 ژوئیه تا سال 2018 (3:48 بعد از ظهر به وقت شرق): هرزه گوگل دیروز را نوشته شده در موضوع پشتیبانی مورد مشکل قبلا اذعان کند ویک بار در دستگاه گوگل پیکسل 2 خیلی بزرگ. خبر خوب این است که رفع موقت در راه در چند نقطه به زودی است. خبر بد این است که ثابت مناسب و دائم تا نسخه پایدار کشور اندیشه P در پیکسل دستگاه وارد نمی — که به احتمال زیاد خواهد داشت تا اوت یا سپتامبر.

نظر از تیم توسعه زیر تجدید چاپ شده است:

“به عنوان عوارض ثابت معرفی شده در ژوئن سيدمحمد جهت رفع موارد روشن گر قبل از ورود همیشه بر روی صفحه نمایش برای نمایش در دستگاه های خاص (جدا شده) (این بود سبب مشکل است در واقع ضرب در نظر #44 اشکال عمومی اشاره کرد). تعمیر باز گشت خواهد شد در ماه ژوئیه سيدمحمد به آدرس آهسته رگرسيون باز. تعمیر مناسب برای باز کردن مسئله اصلی که نمی کند باعث عوارض موجود در نسخه P خواهد “


مقاله اصلی (06/05): دیروز، گوگل را آغاز نورد کردن به روز رسانی ژوئن سال 2018 به خط خود را از دستگاه های پیکسل و رابطه. یکی از پیشرفت قابلیت بروز رسانی سازگاری بهتر نمایش Always-On بود اما به نظر می رسد که آن در واقع چیز بدتر ساخته شده است.

کاربران در بد و گوگل ردگیر شماره گزارش هستند است که پس از به روز رسانی به پچ ژوئن سال 2018، دستگاه های گوگل پیکسل 2 خیلی بزرگ خود بیداری است آهسته تر از قبل از بروز رسانی. هنگامی که دکمه برق را فشار دهید یا جای انگشت خود را بر روی سنسور اثر انگشت, چند ثانیه تاخیر وجود دارد قبل از بیدار دستگاه.

از آنجا که بسیاری از کاربران مشکل گزارش شده است، بعید است این اشکال جدا شده است است. با این حال، آن را تنها به پیکسل 2 خیلی بزرگ و نه هر یک از دیگر دستگاه پیکسل یا رابطه کرده باشد به ظاهر.

برخی از کاربران که با خاموش کردن ویژگی Always-On نمایش گزارش، ویک بار به حالت عادی بازگشت. اگر مشکلی در این تاخیر را در خیلی بزرگ 2 پیکسل است شما می توانید سعی کنید خاموش کردن AOD برای دیدن اگر آن شما رفع موقت می دهد:

  • رفتن به قسمت تنظیمات XL 2 پیکسل.
  • انجام جستجو در بالای صفحه برای “محیط نمایش” و ویژگی های آن را کلیک کنید.
  • ضامن همیشه در گزینه “کردن.”

عنوان گوگل ردگیر شماره پست، کسی که از گوگل در حال حاضر به این مشکل اختصاص داده نشده است. رفع دائم به زودی خواهد شد رول که به احتمال زیاد است.

بعدی: گوگل پیکسل 3: همه شایعات است و نشت در یک جا