امنیت UTM ZyXEL ZyWall: بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از بالا UTM فروشندگان

کلید Takeaways

مستقر در تایوان Zyxel تمرکز در کوچکترین compan IES، از 5 تا 500 کارمند و شما می خواهم انتظار، هنگامی که شما به آن منطق شکل محصول نمرات خوبی برای سهولت اجرا و استفاده می شود. کاربران گزارش عملکرد ماده جامد. قابلیت های نرم افزار آگاه در ZyWall امنیت granularly بلوک ویروس ها، بدافزارها، وب محتوا، اسپم و دیگر تهدیدات بالقوه می تواند. راه حل نیز شامل آنتی ویروس دروازه، دروازه فیلتر محتوای وب، IDP دروازه و برنامه کنترل دروازه ضد هرزنامه، NGFW و شبکه اختصاصی مجازی (از جمله IPSec و SSL و L2TP برای دسترسی مشتری به سایت و سایت به سایت از راه دور).

توضیحات شرکت

Zyxel شرکت دولتی تاسیس شده در سال 1989 و داد و ستد در بورس اوراق بهادار تایوان است. با دفتر مرکزی آمریکای شمالی خود در آناهایم, کالیفرنیا, آن فراهم می کند مجموعه ای از چند سرویس های LTE، فیبر و DSL دروازه پهن باند راه حل های اتصال خانه هوشمند دستگاه های خانگی سوییچ های اترنت رده سازمانی امنیت و تجهیزات و-فی دو اواسط اندازه کسب و کارهای کوچک.

قابلیت های نرم افزار تشخیص محصول توضیحات

ZyWall granularly بلوک ویروس ها، بدافزارها، وب محتوا، اسپم و دیگر تهدیدات بالقوه می تواند. ZyWall امنیتی نیز شامل گیت وی دروازه فیلتر محتوای وب، دروازه دخالت تشخیص و پیشگیری (آوارگان)، برنامه کنترل، دروازه آنتی اسپم، نسل بعدی فایروال (NGFW) های خصوصی مجازی شبکه (VPN) از جمله IPSec و SSL و L2TP برای دسترسی مشتری به سایت و سایت به سایت از راه دور. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

علاوه بر آن وظایف اصلی، راه حل Zyxel در داخل بسته های رمزگذاری شده با SSL با استفاده از SSL بازرسی اسکن می تواند. علاوه بر این، توابع مسدود کردن IP های جغرافیایی آی نشات گرفته از مسدود می تواند یا به مقصد کشورهای خاص. هوشمند امن جستجو ادغام محتوای نامناسب را در حالی که با استفاده از موتور های جستجو مانند گوگل, بینگ و یاهو جلوگیری می کند. IDP مسدود می توانید جلوگیری از ransomware و برنامه های مانند بیت تورنت.

“با پیشرفت در هوش مصنوعی آینده تهدید مدیریت تطبیقی یادگیری به عنوان دستگاه می شود آگاهی بیشتری از ناهنجاری در عملکرد شبکه است و پس از آگاهی از ناهنجاریهای اقدام” گفت: سه Nguyen مدیر توسعه بازار آمریکای شمالی ZyXEL.

بازار و موارد استفاده از

این شرکت در کسب و کارهای کوچک از 5 تا 500 کاربر متمرکز. محصولات خود را در دفاتر خانه کوچک دفاتر و شعبات استفاده می شود. آنها همچنین در رسانه های خرده فروشی برای دسترسی از راه دور یا PCI تطابق با آن از نقطه فروش دستگاه استفاده می شود. ارائه دهندگان خدمات مدیریت ZyWALL را برای مدیریت از راه دور و امن به سایت های سرویس گیرنده استفاده می کنند. آموزش کاربران آن را برای کنترل محتوای اتخاذ و شبکه امنیت/کانون. مهمان نوازی ارائه دهندگان Zyxel برای محتوای یکپارچه سازی کنترل و تاریخچه استفاده کنید.

تا معیارهای

به جلسات 40.000 فایروال توان از مگابیت در ثانیه تا 250. بروز رسانی امضا ابر اطلاعاتی

برای خدمات مختلف UTM، که انطباق با آخرین تهدیدات.

تحویل

سخت افزار لوازم خانگی با ابر جزء برای مدیریت و نرم افزار/UTM تحویل امضا.

عوامل

روش قیمت گذاری UTM را فعال کنید دستگاه، از جمله یک سال خدمات بله، طیف وسیعی از 425 دلار به دلار 4.800.

.