بهترین کنترل کننده برای بخار (نه آنچه شما فکر می کنم)-بررسی حالت تصویر بزرگ بخار گیک

و لینک بخار پلت فرم باید خود را کنترل کننده بخار مارک. اما یکی از بهترین استفاده نیست. اجازه دهید به همین دلیل بررسی.

پس از گذراندن چند هفته سرهم بند با نصب تصویر بزرگ و بخار لینک من و تلاش کردن گزینه های کنترل کننده شخص اول از مایکروسافت و نینتندو و سونی و بخار خود را، من می آیند به نتیجه است که 4 شوک دوگانه از PS4 دو کنترل کننده بهترین با بخار استفاده کنید. چرا? این است همه چیز در مورد نقطه شیرین که بین راحتی و قابلیت هدف قرار دادن.

اما قبل از اینکه من را به صورت 4 شوک دوگانه، شما چرا کنترل بخار رسمی انتخاب قطعی و بدیهی نیست باید بگویم. وقتی شیر اول ابزار خرده فروشی در سال 2015 به فروش می رسد، طراحی های وحشی آن سر تبدیل شده. در حالی که با استفاده از بیشتر معمولی شکل کنترل بخار انجام دور با استاندارد D-pad و thumbstick کنترل کننده ثانویه عناصر طراحی است که کم و بیش در سنگ برای حدود دو دهه تعیین شده است. آنها با دو بزرگ مدور touchpads، است که یکی از آنها درست مثل پد لمسی لپ تاپ و یک صلیب شکل شیار برای کمک به سهولت از دست دادن کسانی که دکمه های کاردینال است که جایگزین. همچنین شامل دو “تعطیل” که بازیکن می تواند با حلقه های خود را با شتاب و انگشت کوچک انگشت است که در غیر این صورت توسط کنترل کننده های معمولی استفاده نشده است. تکرار قبلی است که آزمایش دریچه شدید تر شد.

ایده این است که ایجاد یک ترکیب عوامل شکل اجازه دادن به کاربر برای هر دو کنسول استاندارد سبک کنترل بازی ها (اکشن سوم شخص مبارزان مسابقات بازی ها, و برخورداری) و بازی های طراحی در درجه اول برای موس و صفحه کلید (اکشن، استراتژی های بالا به پایین، MOBAs) با برابر دقت. شیر به افزایش سرعت نرم افزار کنترل کننده به 10 فوت رابط حالت تصویر بزرگ و قابل دسترس برای کاربر به میزان بی سابقه ای از زمان راه اندازی ساخته شده در سال است. و در واقع، کنترل کننده بخار نشانی کار قابل تحسین برای کنترل کامپیوتر سبک بازی بدون ماوس یا صفحه کلید در راه است که فکر بسیاری از منتقدان به سادگی نمی تواند انجام شود. قرار گرفتن در معرض از گزینه های سفارشی سازی فوق العاده دقیق و قابل انعطاف و دو بازیکن به آنها توانایی ذخیره و به اشتراک گذاری گزینه های آن نقطه است.

اما با این حال، کنترل کننده بخار مطالعه در خطر انداخته است. با این حال به آن نزدیک می شود، آن را به دقت و راحتی درست ماوس و صفحه کلید راه اندازی، برای کدام اختصاصی کامپیوتر بسیاری از بازی های طراحی شده (مسلما) مطابقت نمی. و در کنار بیاید آن دسته بازی کامپیوتر ساخت، آن سبک کنسول بازی بسیار مشکل است. با استفاده از پد لمسی برای کنترل دوربین به جای thumbstick دوم در بهترین ناتوان کننده که بدترین بی دست و پا است. و هندسه ماهرانه تغییر کنترل کننده بخار که کشش تا معامله دو اصرار دارند که باعث می شود کاربر پیش فرض به استراحت در هر دو touchpads و رسیدن به thumbstick چپ و دکمه A/B/X/Y صورت جلسات بازی از کنسول به سبک بازی های بیشتری ناراحت کننده از آنها را با طراحی ابتکاری کمتر.

به طور خلاصه، کنترل کننده بخار جک از همه معاملات، هنر برای هر دو کامپیوتر و کنسول کنترل، اما که نه excelling است. و در حالی که که موقعیت مناسب و معقول در آن هنوز در بازار امروز ایده آل است. با بسیاری از gamers کامپیوتر با استفاده از نوعی از کنترل کنسول به سبک (به طور معمول طراحی ایکس باکس 360 یا یک ایکس باکس، استاندارد عملی) تقریبا در هر انتشار بزرگ شامل کنترل پخته در کنسول که دان ‘ ŧ نیاز هر یک از سفارشی سازی شدید کنترل کننده بخار پس از اصرار دارد. بازی حتی اول شخص است که به وضوح بهتر بردم با ماوس و صفحه کلید مانند ، Overwatch یا خرید اینترنتی 4 شامل پشتیبانی برای کنترل کنسول.

بخشی از آن است زیرا کسانی که ناشران نیز بازی برای کنسول ها آزاد–آن آسان به کپی طرح کنترل از یک پلت فرم به دیگری است. اما از آنجا که آنها می دانند که مقدار زیادی از بازیکنان کامپیوتر به سادگی کنترل کنسول، زیرا آنها بازی در اتاق نشیمن یا زیرا آنچه آنها راحت با ترجیح می دهم بخشی از آن است. یکی دیگر از توجه این است که در حال حاضر مقدار زیادی از بی سیم “بازی” موش و حتی چند صفحه کلید بی سیم بازی و کامل تجربه بازی کامپیوتر (در صورتی که کامل نیست) در اتاق نشیمن و در صفحه نمایش های بزرگتر ساخت در دسترس است. با دادن بازیکن گزینه های بیشتر از همیشه قبل از این عوامل کنترل کننده بخار بیش از حد از یکی و به اندازه کافی از سوی دیگر است.

اگر کنترل کننده بخار استفاده نمی پس چه باید استفاده کنید? ایکس باکس یک کنترل کننده است احتمالا انتخاب بارز ترین. رسما توسط اکثر بازی های بخار پشتیبانی و آن شخص اول آداپتور بی سیم و یا اتصال بلوتوث (برای مدل S یک) عالی است. کنترل سوئیچ نرم افزار تقریبا یکسان با همان طرح دکمه پلاس سنسور ژیروسکوپ است. هر دو پشتیبانی توسط بخار تصویر بزرگ با سفارشی سازی کامل برای هر بازی موجود، به علاوه حجم سفارشی ماکروها و مشخصات تغییر ترکیب دکمه کنترل. گزینه های کاملا به عنوان بی حد و حصر به عنوان کنترل کننده بخار نیست, اما آنها هنوز هم بسیار عالی است. شما قادر خواهید بود تقریبا هر چیزی، از جمله بازی های ماوس و صفحه کلید، اگر شما را با تنظیمات به اندازه کافی به سرهم بندی کردن بازی.

اما برای پول, سونی دو شوک 4 آنها هر دو ضربان. ترکیب استاندارد صورت دکمه دکمه های شانه و thumbsticks شامل. این گروه شاهد ژیروسکوپی از نرم افزار سوئیچ، و جامد از ایکس باکس یک کنترل کننده با باتری داخلی قابل شارژ است. اما پلاس بزرگ این است که، علاوه بر طرح استاندارد که فاقد کنترل بخار آن نیز پد لمسی لپ تاپ سبک جاسازی شده قابل کلیک است.

پد لمسی به عنوان حساس و یا به عنوان انعطاف پذیر که آنهایی که در کنترل کننده بخار نمی شود. این یک جایگزین واقعی برای موس است — آن احساس شبیه چیزی است که شما می توانید در در دل ارزان از سال 2002. اما برای اضافه کردن که فوق العاده کمی انعطاف پذیری “در بازی که برای کنسول کنترل کاملا اقتباس آن کار انجام می شود. فعال کردن موس کنترل بر روی پد لمسی از طریق کنترل بزرگ حالت تصویر سفارشی افزودنی آسان برای هر بازی است و آن را دور از دکمه های لازم برای کنترل کنسول استاندارد طول می کشد. (به طور پیش فرض، تصویر بزرگ بخار موس بر ایکس باکس کنترل با فشار دادن دکمه مرکزی و با استفاده از چوب راست است که کنترل کننده د جفت می تواند اگر شما دقت کنید تقلید است.) من پد لمسی بسیار مفید برای اجرای شبیه ساز را از طریق لینک بخار در بر داشت: راه اندازی موس کنترل اجازه می دهد تا من به تنظیم گرافیک و تنظیمات ورودی بدون در حال اجرا به دفتر من را به انجام همه چیز بر روی کامپیوتر من را به طور مستقیم.

اگر شما دان ‘ t نیاز به کنترل ماوس، حالت تصویر بزرگ هنوز هم اجازه می دهد تا پد لمسی اضافی دو استفاده مناسب قرار دهید. قادر به تنظیم کنترل لمسی عمل دو مانند چرخ پیمایش، تنظیم دکمه های پد لمسی در شبکه و یا الگوی شعاعی برای انتخاب سریع سلاح و یا گروه و یا به سادگی لمس یا توابع کلیک کنید دکمه قرار می. شما حتی پد به مناطق کنترل جداگانه دو تا گزینه های کنترل خود را بسته به نما که شما استفاده از آن به دو برابر تقسیم می شود. گزینه های سفارشی سازی عمیق تصویر بزرگ را کاربر مقدار شگفت انگیز از انعطاف پذیری “.

4 شوک دوگانه قادر به تکرار بسیاری از عملکردهای لمسی کنترل کننده بخار بدون به خطر انداختن آرامش می تواند.

از آنجا که از گزینه های سفارشی سازی اضافی فراتر از ورودی اصلی از ایکس باکس و سوئیچ کنترل کننده، و راحتی برتر و ارگونومی استاندارد که ضرب و شتم است کنترل کننده بخار، 4 شوک دوگانه دست بهترین گزینه برای بازیکنان کامپیوتر با استفاده از بخار به پایین. است که برای هر دو بزرگ تصویر حالت استاندارد بر روی دسکتاپ و جریان از طریق لینک بخار — هر دو حالت 4 شوک دوگانه به طور پیش فرض پشتیبانی, و بسیاری از کاربران DS4 کنترل کننده سفارشی بخار خود پوسته دو پایگاه داده مشترک ارسال شده است.

اگر شما علاقمند یا ایکس باکس و یا تغییر طرح بندی کنترل کننده و یا شما می آیند به تکیه به سفارشی عمیق تر کنترل بخار، شما احتمالا خوب است به شما چسبیده. اما اگر شما به دنبال راه ایده آل برای بازی با کنترل کننده در حالی که هنوز هم داشتن گزینه های کنترل کامپیوتر سبک فقط کافی دو شوک 4 راه رفتن است.