بررسی 7S افتخار: مادر بزرگ خود را سزاوار بهتر 7s افتخار

به دست با افتخار، افتخار 10 ایجاد شده که بسیاری شدند flagships که بسیار مقرون به صرفه متوسط قیمت تگ را به چالش کشیده. نصب شده خود را به استاد بهره وری در مهندسی و بسیار رقابتی در رده های پایین تر قیمت ثابت است.

این افتخار را ارزان ترین تلفن نشده است. زمانی که طول می کشد که همان شرکت در بازار بودجه تا، چه اتفاقی می افتد؟ آنچه ما می توانیم برای پوند دوام 99 انتظار (~ 129 دلار)? بیایید پیدا کردن در این بررسی 7S افتخار. اجازه دهید فقط می گویند بهتر است به شما امید.

امیدوار است شما تا

می کنید طراحی و ویژگی های: جین دشت

شروع میکنم با طراحی. شما باید تعداد امتیازات را در تلفن همراه هزینه 99 پوند انتظار و این یک مقدار زیادی کردم.

این گوشی بسیار پلاستیکی با طراحی عمومی است. همچنین ممکن است که موضوع بسته به سلیقه شما بسیار ضخیم است- اما آن بیشتر خیانت تلفن بودجه طبیعت.

 افتخار 7s عقب

لزوما زشت نیست هر چند. در واقع آن واقع نسبتا جامد به نظر می رسد–من واقعا دوست دارم لبه های گرد. حتی نزدیک به حق بیمه نیست، اما قطعا قابل قبول است.

صفحه نمایش 5.45 اینچ با وضوح 1.440 x 720 است. ساب 1080 p صفحه نمایش این روزها حتی در این قیمت بسیار نادر است. که گفت: 18:9 نسبت ابعاد و نسبت صفحه نمایش به بدن 73 درصد آن دست کم تا حدودی مدرن احساس را.

از صرفا طرح نظر این دستگاه بودجه خوبی ساخته شده با هزینه های معقول برش سازش است.

 افتخار 7s

متاسفانه طراحی متوسط یکی از جنبه های بهترین دستگاه است.

امکانات: هیچ سخن

یکی دیگر از جنبه های نسبتا خوب از 7s آن 3 020mAh باتری است. Absurdly بزرگ نیست اما بسیار خوبی با چیپ ست و کم res صفحه نمایش نیست. من 8 ساعت روی صفحه نمایش در زمان با استفاده اساسی که خیلی رفو خوبی است واز. مالیات پردازنده و اتصال آن تخلیه خواهد شد بسیار سریعتر. شما واقعا فقط در طول روز که آن را به استفاده بیشتر فشرده می آید نگاه.

هیچ اسکنر اثر انگشت در اینجا، که کمی از ضربه وجود دارد. وجود دارد بدون تشخیص چهره یا، بنابراین شما واقعا با تنها پایه پین یا گذرواژه برای امنیت شما باقی مانده است.

 افتخار 7s امنیت

سلام دوستان

7s قدیمی با استفاده از میکرو USB. ویژگی های بهتر مانند مقاومت در برابر آب, NFC, و بی سیم شارژ می گم شده — همه کاملا منصفانه و به انتظار می رود (حتی اگر اسکنر اثر انگشت AWOL کمی نیش).

آنچه من به عنوان یک حرکت واقعا ارزان از طرف دیگر اعتصاب فقدان کامل کوره بلندگو است. 7S عوض بلندگوی تلفن برای رسانه ها و اطلاعیه ها، که بسیاری از اعوجاج ایجاد می کند که حجم بالاتر استفاده می کند. مفید است اگر می خواهید پا زدن عادت YouTube، اما در غیر این صورت واقع بسیار ناخوشایند است.

 صفحه نمایش افتخار 7

همراه با صفحه نمایش 720 p, این واقعا گزینه خوبی برای مصرف این رسانه ها نمی باشد. من مقدار زیادی از دستگاه های ارزان استفاده می شود اما هیچ کدام به طور کامل فاقد بلندگو جلو پنجره!

آن تنها شدم 16 GB از ذخیره سازی در معنای واقع به انتخاب و انتخاب برنامه ای که من می خواستم برای انتقال از دستگاه های قبلی من داشته است.

این واقعا نیست گزینه خوبی برای مصرف این رسانه ها

با این حال، ذخیره سازی قابل ارتقا تا 256 GB، پس شما حداقل قادر خواهید بود برای ذخیره مقدار زیادی از داده ها وجود دارد. با این حال، 16 GB به خصوص با توجه به برنامه های که نیاز به نصب شده بر روی حافظه داخلی بسیار محدود است.

دو سیم کارت، که من می دانم بسیاری از مردم خواهد شد لطفا وجود دارد.

عملکرد: مشخصات کم عامل پف کرده

من فقط رفتن به بیرون آمدن با آن ملاقات: 7S افتخار تلفن چشمگیر نیست — توجه حتی به قیمت پایین.

7S افتخار بسته پردازنده کم پایان Mediatek MT6739 و حداقل 2 گیگابایت حافظه سیستم. قطعا نمایش تاثیر گذار بر روی کاغذ نیست اما مدیریت عملکرد واقعی دنیای واقعی نوعی به سقوط کوتاه حتی متواضع ترین انتظارات.

 منوی تنظیمات افتخار 7s

پاسخ زمان بار بار، در حال دیدن سایت های صافی همه را ضربه جدی. اغلب، شما ضربه کلید و کسری از ثانیه برای آن برای پاسخ صبر کنید. شما می توانید مقدار زیادی از زمان نگاه کردن به صفحه نمایش چلپ چلوپ کردن در حالی که بار برنامه ها یا تعجب اگر سقوط تلفن را صرف کنند. این غیر معمول به پیدا کردن انیمیشن های اساسی در اواسط راه از طریق انجماد است. تقریبا هر زمان صفحه کلید Swiftkey میآید (پیش فرض از قبل نصب شده)، شما یک فاصله کوتاه زیر را حدود فعلی

من واقع حوصله منتظر عکس های من برای باز کردن تبدیل شده دریافت کنید. حتی تلاش برای استفاده از نرم افزار تصویر زمینه برای عکس کارهای عادی و روزمره است. مشخصات فنی آن را پشتیبانی چند وظیفه تقسیم صفحه نمایش، اما من نمی خواهد زحمت.

 این است که واقعا خواستار بازی نیست، اما شما فقط می توانید بازی آن در در سوپر حرکت آهسته

در حالی که دیگر دستگاه های پایان پایین تر عمل می کنند که اکثر بازی ها فقط خوب است، اگر شما در بازی به عنوان 3D با عملکرد مناسب و معقول طرح 7S افتخار دستگاه برای شما نیست. حتی عنوان 2D مورد علاقه من — اجرا تفنگ، تفنگ پرش — مثل اینکه همه چیز زیر آب گرفته است در ماه آهسته اجرا می شود. PUBG با توجه به قطعی هم کار نمی کند. وجود دارد بدون سنسور ژیروسکوپ یا، بنابراین محتوا 360 درجه از حد و VR قطعا رفتن هیچ است. آن اسب بخار برای اجرای هر حال احتمالا است.

واقعا نمی باشد هر پاپ

استفاده از عملکرد باید بهتر از این حتی با توجه به سخت افزار است. در مظنون این مسئله ممکن است چیزی برای انجام با لایه رنگ رابط کاربر سیستم عامل مقدار نفخ (به خصوص با توجه به مقدار کمی از فضای فاحش است) و عدم بهینه سازی. 10 افتخار نفخ نرم افزار با آن Kirin 970 و برخی از مدیریت بالقوه رم هوش مصنوعی ساخته می شود. 7S افتخار است آزمايشی در ترکیب بهینه سازی نرم افزار ضعیف با سخت افزار دریافت و واقعا هر سرگرم کننده برای استفاده نمی باشد.

 افتخار 7s پرتاب

پرتاب Huawei پیش فرض است که نه خیلی، اما حداقل شما می توانید تغییر آن

تلفن نیست فقط تجملات دیگر — آنها ابزار ضروری برای بسیاری از ما. هنگامی که شما نمی تواند تکیه بر روی دستگاه شما برای باز کردن دوربین، نقشه ها، و یا حتی تماس با ما به سرعت، شما باید یک مشکل.

حداقل به عنوان یک تلفن کار می کند. کیفیت تماس خوب است و گوشی اجازه می دهد تا حجم در واضحی فوق العاده با صدای بلند به غرق کردن نویز زمینه و تبدیل. هر چند واضح است که تنها شامل دو sidestep نیاز به بلندگو آن عجیب است.

دوربین: کلاسهای

باور کنید یا نه را در هیچ لذتی در نوشتن بررسی منفی (خوب، شاید فقط کمی). من واقعا امیدوار بود دوربین ممکن است تلفن این منجی. افتخار عادت دوربین های ویژه بسته بندی چسبیده به حتی آن مدل های ارزان تر است.

 افتخار 7s دوربین

که مورد اینجا نیست. تمام افتخار ایکس 7 لذت گزینه ها از این برنامه شامل حالت نرم افزار محروم شده اند و نور نقاشی. شما لذت چند فیلتر، اما آن را در غیر این صورت یک امر اساسی، stripped-down. در نتیجه, دوربین پشتیبانی بسیار کم می شود.

خبر خوب این است که تیرانداز عقب در اینجا 13MP، که قابل احترام است. دوربین selfie هم بد نیست که 5MP — حتی با چراغ نور می آید.

متاسفانه، عکس های تیره، هستند فاقد جزئیات و اغلب به علت عدم تثبیت تار بیرون می آیند. تعادل نور سفید همه جا، و بسیاری از عکس فقط نمی کار از آنجا که. نور کم عملکرد ضعیف هم و دیافراگم نسبتا باریک که f/2.2 محدود کردن عمق اثرات میدان است که شما می توانید دستیابی.

فجيع است — من را دیده اند، بدتر. اگر شما تعداد زیادی از عکس، شما احتمالا به دوربین خود را در طول بیش از حد خواهید. شما این را بر روی دیوار خود را حلق آویز خواهد کرد.

ویدیو در 1080 p موجود است اما دیدن که هیچ ژیروسکوپ است شما باید به جای تعجب برای پیدا کردن که هیچ تثبیت اینجا یا در برخی بسیار لرزان نتیجه وجود دارد فیلم.

خط پایین: وجود دارد بهتر وجود دارد

در معمولا هدف از استفاده از تلفن برای حداقل یک هفته قبل از نوشتن بررسی، بنابراین من می توانید آن را از شانس عادلانه و گرفتن هر ممکن بلافاصله آشکار. به طور کامل صادق هدیه تا پس از چند روز با افتخار 7S — آن را بود به سادگی بیش از حد خسته کننده به استفاده از. در حال حاضر وجود دارد به اندازه کافی “ممکن” برای من ذهن من را تشکیل می دهند.

این همه کمی غیر منصفانه به نظر می رسد ممکن است. شاید آن می آید در سراسر به عنوان بیهوده گویی (پوزش). من کاملا آگاه است که شما نباید انتظار جهان 99 پوند.

 مرحله افتخار 7s

با این حال، دستگاه های دیگر کردن قربانی بیشتر چشمگیر مشخصات ویژگی و عملکرد است که هزینه یک مقدار مشابه پدر.

1 Realme به آن است که من به تازگی مورد بررسی را. مدل پایه هزینه $110 و آن قوچ با صفحه نمایش بهتر، بیشتر صورت تشخیص، پشت شیشه، پردازنده سریعتر، باتری های بزرگتر و (کوره بلندگو بادهان باز دم زدن!).

برای 50 پوند (~ $65) بیشتر، شما چیزی را مانند بازی G6 موتور یا میزبان از دیگر دستگاه های قانع کننده تری بگیرد.

 افتخار 7s بررسی

من می تواند با طراحی و عدم بالا پایان ویژگی زندگی می کنند. حتی قطعنامه کم خوب خواهد بود; کندی، فقط بیش از حد است. کیفیت صدا نیز فعالانه ناخوشایند است. به نتیجه گیری این بررسی 7S افتخار فقط نمی توانید این دستگاه را توصیه میکنم.

طوری که آن را برای بررسی 7S افتخار ما است. اگر آن را برای عملکرد ضعیف نیست، من می تواند این را به عنوان هدیه برای مادر بزرگ شما و یا شخص دیگری که هر ویژگی های پایان بالا لازم نیست پیشنهاد میکنم. که وجود دارد، این در مادر بزرگ شما مایل نیستید.