چگونه به تغییر دو برابر فاصله دو فاصله های تک در مایکروسافت ورد

اگر شما به خودتان پیدا کنید در اختیار کلمه سند که در آن کسی که دو فاصله بین هر جمله و شما را تایپ کرده است نیاز به تغییر آن به استفاده از فقط یک فضای کلمه را آسان می کند به پیدا کردن و دوباره جایی که همه موارد با دستور تنها را تغییر می دهد. اینجا این است که چگونه به انجام این کار.

معامله با فاصله های تک و دو به هر حال چیست؟

یک یا دو فضای بین جملات استدلال یکی مداوم برای چندین دهه بوده است. نوع سنتی، از قبل دوربین تنظیمات نیاز به استفاده از دو برابر فاصله پس از دوره و دونقطه. این عمدتا به دلیل محدودیت های فن آوری در حال حاضر کهنه بود و سبک استاندارد توسط اکثر مدارس تا حدود 20 سال پیش آموخته بود. با ظهور چاپ دیجیتال نیاز به فضاهای دو واقعا یک چیز دیگر نیست. اما بسیاری از مردم هنوز هم پایبند به عمل.

راهنماهای حتی سبک جهانی قبول ندارند. آخرین نسخه از کتابچه راهنمای سبک شیکاگو و ام ال آ هر دو یک فضای واحد را نشان می دهد. دستورالعمل APA در حال حاضر نشان می دهد فاصله دو اما حتی آنها رفته و عقب در طول سال.

اگر شما در حال نوشتن یا ویرایش اسناد برای مدرسه کسب و کار و یا ناشر در پایان، آن همه چیز در مورد دلخواه خود را در اسناد و مدارک شخصی و یا سبک توافق بر خانه است. ما اینجا به شما بگویم که شما ترجیح می دهید باید نیست.

اگر شما خودتان کار بر روی یک سند که در آن کسی است فاصله دو پس از دوره استفاده می شود و شما می خواهید وجود دارد فقط یکی را پیدا کند، با این حال، این سریع و آسان به تغییر آنها در کلمه است.

چگونه به تغییر فاصله دو دو فضای واحد

اگر شما دان ‘ t هر متن انتخاب شده زمانی که شما شروع به این روند، واژه جستجو خواهد شد شما سند کل برای دو فاصله. اگر می خواهید جستجو فقط بخشی خاص از نوشتار پیش بروید و قبل از شروع آن متن را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که Word همه موارد دو فضاهای جستجوی — نه تنها فضاهای بین جملات. این، به عنوان مثال، اگر کلمه مکانی که در آن کسی پنج فاصله به جای یک برگه به تراز متن است استفاده می شود که برخی از کسانی که فاصله دو جایگزین آن خواهد شد به این معنی است. به همین دلیل، به خصوص در اسناد طولانی تر معمولا برای انجام این روش در بیت متن انتخاب شده در یک زمان به جای کل نوشتارتان امن تر است.

در زبانه خانه روبان “جایگزین” را فشار دهید در سمت راست برای باز کردن پنجره و جایگزین کلیک کنید بیش از. شما هم فقط می توانید فشار دهید Ctrl + حسين

شما در حال حاضر خود را در پنجره و جایگزین پیدا، در برگه “جایگزین” فاصله دو نوع را در جعبه “یافتن چه”، و سپس تایپ یک فضا را در جعبه “جایگزین با”. در واقع، ما در حال شمارش کلمه را جستجو سند برای همه نمونه فاصله دو و هر کدام با یک فضای واحد.

اگر شما می خواهید به جلو و همه چیز را جایگزین آن می یابد، برو جلو و کلیک بر روی دکمه “جایگزینی همه”. اگر شما می خواهید برای بررسی هر نمونه قبل از جایگزینی آن شما همچنین می توانید راه خود را از طریق سند با دکمه “یافتن بعدی” را کلیک کنید. اون به شما است.

اگر دکمه “جایگزینی همه” و کلمه جستجو کل نوشتارتان اجازه شما اطلاع رسانی ساده تعداد تعویض که کلمه به شما گفتن را مشاهده کنید.

اگر تنها انتخاب شما سند جستجو کلمه نیز به راحتی سند را برای شما جستجو ارائه دهد.

در هر صورت تمام موارد از فاصله دو در سند یا انتخاب در حال حاضر به یک فضای واحد باید اصلاح شود.