امنیت شبکه Stormshield: بررسی اجمالی UTM و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از فروشندگان
های UTM می بالا مشاهده بررسی کاربر [TakeawaysکلیدامنیتشبکهStormshield

Stormshield 19659008] مستقر در فرانسه حضور قوی در بازار دستگاه چاپگر اروپا است و پشتیبانی از الزامات انطباق منطقه ای همراه با یک برنامه قوی کانال اروپا می. شرکت به مناطق دیگر از جمله آمریکای شمالی انشعاب است. کاربران اعتبار شرکت آن سیاست امنیتی آسیب پذیری تشخیص سخت IP شهرت ویژگی و عملکرد با IPS را فعال کنید. برای بهبود شامل پشتیبانی، مردم مناطق که غلط با پلیس عراقی در حالت پیش فرض پیشگیری امنیت ایمیل و آدرس پایه فیلتر و آنتی ویروس ماژول است. شرکت مدیریت و گزارش بهبود یافته است.

Stormshield شرح

شرکت فرعی کاملا متعلق به ایرباس امنیت سایبری است. به حال پس از ادغام دو شرکت فرانسوی Arkoon و Netasq آمد. راه حل های متصل است که پیش بینی حملات و حفاظت از زیرساخت های دیجیتال را ارائه می دهد. علاوه بر این دو شبکه محصولات امنیتی آن همچنین نقطه پایانی و داده ها امنیت ارائه می دهد. راه حل های آن در بالاترین سطح در اروپا خبره (اتحادیه اروپا، ناتو، “RESTRICTED” ANSSI EAL3 / EAL4 +) و در بیش از 40 کشور استفاده می شود.

محصول توضیحات

Stormshield شبکه امنیتی (SNS) شامل فایروال، سیستم پیشگیری از نفوذ (IPS)، نرم افزار کنترل شبکه خصوصی مجازی (VPN)، مدیریت آسیب پذیری، آنتی ویروس، کاسپراسکای و فیلتر وب. این مرکز توسط مرکز مدیریت Stormshield اداره می شود. آن را با Stormshield در نقطه پایانی و داده ها امنیت ابزار ادغام. این شرکت همچنین اتحاد استراتژیک با پاندا. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

علاوه بر این، SNS در انجام ارزیابی آسیب پذیری در زمان واقعی. این تجزیه و تحلیل ترافیک و تشخیص برنامه های و آسیب پذیری باعث هشدار به مدیر. خدمات شهرت میزبان پویا پویا قوانین بر اساس نمره جغرافیایی محلی سازی برنامه و شهرت IP ایجاد می کند. به این ترتیب میزبان خودکار می توانید تصمیم گیری.

“آنتی ویروس های سنتی مرده است. تشخیص نرم افزارهای مخرب مدرن لازم انجام تجزیه و تحلیل ابر است “مارکو Genovese، مدیر محصول برای امنیت شبکه Stormshield گفت. “تا UTM به وفق دهند و گاهی بصورت خودگردان را تصمیم گیری در مورد سیاست های امنیتی نیاز به عنوان سرور در حال اجرا هستند در ابر، محیط نیز مرده است.”

تمرکز بازار و موارد استفاده از

در اروپا Stormshield بازار، آن جایی که به بالاترین سطح مدارک (معیارهای مشترک، ناتو، اتحادیه اروپا، خویشتن داری ANSSI). این درب برای بسیاری از مشتریان را در دفاع و دولت باز است. علاوه بر این، آن لوازم جذب مشتریان کسب و کار کوچک و متوسط. بازارهای صنعتی آن بسیاری از تاسیسات “موضوع در محیط های اسکادا. است محدوده هدف اولیه آن 1-5.000 کاربران است.

معیارهای

پلیس عراقی توان محدوده 1.800 مگابیت در ثانیه به 130 Gbps.

هوش

تمام محصولات ارسال سیاهههای مربوط به دو Stormshield دید مرکز برای تجزیه و تحلیل. موتور ارزیابی آسیب پذیری نیز در هر UTM تعبیه شده است.

تحویل

می تواند خریداری دستگاه سخت افزار و یا پلت فرم های مجازی. می توان خرید آن را برای لاجوردی و AWS.

بله نمایندگی

قیمت گذاری کوچکترین دستگاه (SN160) $545 (تعمیر و نگهداری هزینه 20 درصد بیشتر) است. لوازم خانگی (SN6000) بزرگترین 35.000 دلار هزینه دارد. این شرکت نیز راه اندازی “مدل پرداخت که شما برو”.

.