ما دنده دفتر است که تست زمان بررسی گیک

است در حالی که تا جلوی هزینه را می توان بالا, خرید دستگاه برای زندگی شما بسیاری از بدون هیچ زحمتی بیش از دراز می توانید ذخیره کنید. اینها انتقادات واقعی ما خریداری که test زمان ایستاده اند.

ما اغلب بسیاری چاپلوسی به دستگاه های “خرید آن را برای زندگی” که معمولا قیمت بالا است اما باید به اندازه کافی خوب برای آخرین بار سال، اگر نه دهه پرداخت. امروز، ما در حال گرفتن یک رویکرد کمی متفاوت. ما می خواهم به نگاهی در واقعی تبادل نظر ما سال است که ما استفاده می شود باید test زمان ایستاده بود. در برخی موارد شما هنوز هم می توانید آنها را، و یا حداقل یک نسخه به روز شده خرید. اگر شما تصمیم می گیرید که این را انتخاب کنید، سپس شما می توانید استراحت دانستن خیلی راحت آن را بار کنید که.

گالانت IKEA میز شده اطراف برای مدتی، و هنوز هم فقط به عنوان شیک به عنوان آن بود زمانی که آن را اولین بار بیرون آمد است. شما می توانید تنظیم ارتفاع آن از 25⅝ “-33 ½” پس از آن با توجه به استقرار شما می توانید. میز ایستاده جلوی هیچ است، اما این تعداد برای دهه ایستادگی. که فقط ما ادعا، که IKEA را نیز نیست. شرکت گارانتی 10 سال که آن برای دهه آینده نگه تا تضمین ارائه می دهد. تا زمانی که شما آن را نابود نکنید. کل گالانت خط میزبان مبلمان اداری با دوام است که با همان 10 سال گارانتی می آیند, اما میز یکی از ما شخصا می تواند برای تایید کردن.

شما همیشه مجبور نیستید برای پرداخت بخت به خرید برای زندگی، اما در این مورد آن صدمه دیده است نیست. آزادی Humanscale در صدر لیست ما از بهترین حق بیمه صندلی. قابل تنظیم برای افرادی که از پنج فوت قد تمام راه را تا شش پا چهار و ویژگی های بازو را که می تواند تنظیم شود و یا حتی حذف شده است. مهمتر از همه، برای کسانی که برنامه ای برای نگه داشتن آن برای مدت طولانی آن می آید با 15 سال گارانتی, از جمله 5 سال گارانتی پوشش بخش پارچه مانند بازوی پد ها و بالشتک. گارانتی بد برای چیزی است که شما بیش از 8 ساعت در روز بیشتر از روز از سال استفاده می کند نیست.

در هوی و هوس، این مجموعه ای از سخنرانان دسکتاپ برای 80 دلار در سال 2004، eschewing استاندارد، بی ارزش 20 $ دسکتاپ سخنرانان می تواند شما در همه جا در آن زمان و سپری میکنم برای دسکتاپ (با استاندارد امروزی) دست و پا گیر 5.1 خریدم سیستم. آن بالا حتی در آن زمان نبود اما بهتر از بسیاری از سیستم های به صوتی ارزان تر در دسترس سپس بازگشت ساخته شده بود. خوشبختانه، استانداردهای ورودی صوتی به طور قابل توجهی به عنوان، می گویند، ورودی ویدئو بیش از چارچوب زمانی که همان، بنابراین استفاده از آنها را با یک دسکتاپ مدرن فقط به آسانی است اگر نه راحت تر تغییر نکرده اند — از آن بود که من اولین آنها را کردم. شما هنوز هم می توانید مدل دقیق استفاده لاجیتک برای فروش، هر چند آن را در نشانه گذاری بزرگ می آید. اگر شما به دنبال برای خرید در اینجا در حال حاضر روز, هر چند، شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن معادل امروزی قابل مقایسه با سیستم فراگیر Z506.

شما می دانم که تو محصول است که خواهد شد تاریخ و زمان آخرین برای همیشه لطفا برای پس از آن اولین بار بیرون آمد، اگر سال آنها هنوز در حال ساخت چیز دنگ. این مورد با صفحه کلید مدل M در حال حاضر توسط Unicomp تولید شده است. اگر شما استفاده از کامپیوتر در 80s و یا 90s، هر چند، شما تقریبا قطعا نوع تولید شده توسط آی بی ام استفاده می شود. این صفحه کلید کلید های clicky و بزرگ و با دوام طراحی محکم است که آنها عملا جاودانه است. در واقع تنها مشکل با صفحه کلید های قدیمی مدل M خود اتصال ورودی است، اما از مدل Unicomp جدید با USB اتصال، بعید است شما تا کنون حتی یک آداپتور برای استفاده از آن نیاز دارید. آنها دقیقا سکسی با معیارهای مدرن به خصوص اگر شما هنوز هم قدیمی، قهوه ای مدل تخمگذار در اطراف. با این حال، وقتی که می آید به کارهای اساسی تایپ, شما می توانید هنوز وانت مدل M امروز و می دانم که شما هرگز نیاز به خرید یکی دیگر از صفحه کلید برای بقیه روز خود را.

است اولین چیزی که شما متوجه است که میکروفون Yeti آبی را در دست خود نگه می دارد چه نقص سنگین است. که حدود سه و نيم پوند، پوشش فلزی مستحکم میکروفون است که استاندارد prosumer ضبط برای همه از podcasters به حرکت یا کشش ناگهانی streamers ها مجموعه در خانه. که 130 دلار، به اندازه کافی ارزان است حتی اگر شما فقط می خواهید میکروفن رومیزی است که می میرند هرگز، آن است هنوز هم در دسترس بودجه بیشتر است.

مسخره به راحتی حتی کیسه رسول گران به خرد با استفاده منظم پاره کنید. یکی همراه که می تواند آخرین سال بدون نمایش آن عصر می آید، بنابراین ما تمایل به گرفتن اخطار. چندین عضو از کارکنان ما با طول عمر Timbuk2 کیسه های مسنجر تحت تاثیر قرار شده است. اثبات، به ویژه گزینه قابل انعطاف است. با فضایی برای لپ تاپ ها تا 15 کیسه از پنبه محکم بوم با آشپزی و تر و تمیز است که کاملا به همان سرعتی که دیگر مواد پوشیدن نیست ساخته شده است. هر چند شما می توانید آن برای مدل های ارزان تر در آمازون برای برخی شما آن را از Timbuk2 به طور مستقیم برای 220 $ خرید می توانید. اگر اثبات بیش از حد گران برای شما مدل رفت و آمد نیز کارکنان ما تحت تاثیر قرار است اما برای بسیاری ارزان تر.


این است که به هیچ وجه تنها یا حتی بهترین فروش آن برای زندگی موارد در دسته های مربوطه خود را, اما آنها نمونه های اول، شخصی از چرا خرید کیفیت جلو می تواند سرمایه گذاری است که برای طول عمر می پردازد. اگر شما خود نمونه هایی از اسباب بازی ها یا دستگاه هایی که شما در طول سال به طول انجامید، اشتراک گذاری آنها را در نظرات زیر وارد نمایید.