کوترماهیان سری F فایروال UTM CloudGen: بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از بالا UTM فروشندگان
بررسی ببینید کاربر از دیوار آتش CloudGen سری F کوترماهیان

را کلید keaways

کوترماهیان نمرات بالا برای ارزش، سهولت استقرار و مدیریت خطر پیشرفته تشخیص و پشتیبانی می شود. با وجود ابر جامد عرضه می کنند، از جمله پشتیبانی گوگل ابر شرکت فاقد لوازم خانگی مجازی و ادغام CASB. لوازم کوترماهیان نیز عدم پشتیبانی نقطه پایانی و گزینه های برای کوچکترین USECASES.

شركت کوترماهیان شرح

(NYSE: CUDA) ارائه می دهد راه حل ابر را فعال کنید که محافظت از شبکه ها، برنامه ها و داده ها. محصولات خود را بیش از 150.000 سازمان در سراسر جهان استفاده می شود. مستقر در سیلیکون ولی شرکت کارکنان بیش از 1.000 و 5.000 همکاران و دفاتر در 15 کشور جهان است.

محصول توضیحات

توابع پایه محصولات CloudGen شامل فایروال، برنامه کنترل، آگاهی کاربر خدمات پیشگیری از نفوذ (IPS), آنتی ویروس (وب، ایمیل و FTP در حالت پروکسی و همچنین حالت جریان تک پاس)، مبتنی بر دروازه آدرس فیلتر (در حالت پروکسی و همچنین حالت جریان تک پاس)، SSL رهگیری و بازرسی، وب پروکسی با کش و نامحدود سایت به سایت شبکه خصوصی مجازی (VPN) و شبکه اختصاصی مجازی مشتری به سایت نامحدود و فیلتر هرزنامه. علاوه بر این، شرکت فراهم می کند قابلیت های شبکه گسترده SD امن استقرار صفر لمسی، انبوه مرکزی مدیریت پیشرفته حفاظت تهدید (ATP) SCADA و کنترل صنعتی اجرای پروتکل های مستقل تونل VPN شبکه معماری پروتکل و CudaLaunch (چند پلت فرم برنامه VPN برای rollouts خودکار در ویندوز, macOS, iOS, اندیشه). در آمازون وب خدمات لاجوردی مایکروسافت و گوگل پلت فرم ابر در دسترس است. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

= کوترماهیان CloudGen فایروال است سنگ بنای آن چارچوب کلی تهدید حفاظت. دولت گفته می شود آسان از طریق رابط وب و مدیریت مرکزی آزاد، انبوه. حمل و نقل گفت:

“در سال های اخیر فقط در مورد تمام لوازم UTM شامل برنامه کنترل فراتر از تکامل پورت و پروتکل و همچنین ویژگی sandboxing برای تهدید مداوم حفاظت پیشرفته” کلاوس Gheri، معاون رئیس جمهور و مدیر کل امنیت شبکه که کوترماهیان.

بازار و بازار کلید مورد استفاده

شامل ایالات متحده، کانادا و اروپا، خاورمیانه و آسیا (EMEA). مورد استفاده شامل حفاظت محیط شبکه از تهدیدهای پیشرفته و اتصال به سایت به سایت برای شرکت های با تا 10 مکان.

معیارهای

توان محدوده 1 گیگابیت در ثانیه تا بیش از 40 گیگابیت در ثانیه برای فایروال. به عنوان بخشی از ساختار قیمت گذاری، بدون محدودیت از نظر اتصالات VPN است (نه برای مشتری به سایت و نه برای اتصال به سایت به سایت) وجود دارد.

حفاظت تهدید پیشرفته اطلاعاتی

کوترماهیان leverages تهدید جهانی شبکه اطلاعاتی است که ماده تهدید اطلاعات از مجموعه بیش از پنجاه میلیون نقاط دنیا. این شامل بیش از 250.000 مستقر نقطه انتهایی کوترماهیان; گلدان عسل را یا مجهز به جلب توجه بازیگران تهدید و مجرمان در نظر گرفته شده. خودمختار خزنده، رباتها که سفر اینترنت فعالانه به دنبال تهدیدات جدید; ارسالی شخص ثالث نرم افزار مخرب; و تجزیه و تحلیل توسط آزمایشگاه کوترماهیان. تجزیه و تحلیل چند لایه های تجزیه و تحلیل اکتشافی ایستا و رفتاری کد و انبوه sandboxing شامل.

تحویل

وسایل فیزیکی در محل: از دستگاه های دسکتاپ کوچک دو 2U بزرگ

مجازی: VMware و مایکروسافت بیش از حد-V KVM Citrix Xen، ابر باز Xen

: آمازون خدمات وب گوگل پلت فرم ابر، لاجورد مایکروسافت

عوامل

عوامل اختیاری برای احراز هویت کاربر خودکار در حوزه های ویندوز ویندوز سرور ترمینال و ترمینال Citrix سرور در دسترس هستند.

قیمت گذاری

نمونه قیمت گذاری برای کوترماهیان فایروال CloudGen F18 136 $ خانه 734 $ برای آن به همراه پشتیبانی از پایه و یک سال به روز رسانی.

.