اولین کسی که به این افتخار با پیاده روی هالیوود شهرت ستاره برای اجرای زنده بود؟

پاسخ: میکی رونی

تاسيس در سال 1958، برای تلفن های موبایل راه رفتن از شهرت، کشش 1.3 مایل امتداد بلوار هالیوود و بخش کوتاه مارشفیلد، راه و خیابان واین اصل افتخار مردم در فیلم پخش شده از تلویزیون, صوتی ضبط و یا موسیقی و پخش رادیو زمینه. در سال 1984، دسته اضافی، ماسک کمدی و تراژدی تئاتر و اجرای زنده در پیاده رو به نمایندگی اضافه شده است.

زمان ورود رده جدید مناسب برای ارج میکی رونی به عنوان اولین کسی که در راه رفتن زیر تئاتر کمدی و تراژدی ماسک اساسي، بود. رونی در حال حاضر تیتان فرهنگ عامه پسند در حق خود را با حرفه ای عظیم پوشا بسیاری از قرن بیستم بود.

او ظاهر شد در بیش از 300 فیلم کمدین شخصیت رادیو بوده و در اواخر دهه 1930، یکی از بازیگران بهترین پرداخت در هالیوود بود. پس از جنگ جهانی دوم، با این حال، رونی با مشکلات شخصی و حرفه ای نوسانی بین امتداد طولانی ظاهر میهمان ساده و سپس ناگهانی درخشش در نقش مانند تجسم خود را از اسب دوانی در 1979 است اسب نر سیاه [تلاش.

هنگامی که او را در برادوی برای اولین بار در نوزادان شکر تحسین ظاهر شد در سال 1979، رونی به اولین ریشه های خود به عنوان بازیگر صحنه بازگشت. او به پخش 1.208 بار در نیویورک انجام و این لحظه درخشان باز گشت فوق العاده، به دست آورده رونی اولین اجرای زنده ستاره در پیاده روی مشاهیر رفت.

تصویر نیت برادوی جهان.