که از این بازی های ویدئویی یاد اصل زد در HyperCard?

پاسخ: Myst

Myst ، آزاد راه سکوی مکینتاش در سال 1993، هر بیت بالا ایستاده است آن را در دنیای بازی های ستایش سزاوار. هر چند گرافیک و مکانیک توسط استاندارد های مدرن در زمان، مورخ است آن بازی انقلابی است که ترکیب نقطه و با کلیک بر روی ناوبری توالی های انیمیشن است و — مدت زمان — گرافیک باور نکردنی است که مورد نیاز ذخیره سازی در حال ظهور بازار سی دی را می توان تحمل کرد. در واقع Myst خود را یک کاتالیزور برای بسیاری از مردم خرید درایو سی دی رام در وهله اول است.

با این حال، اگر Myst را بازی کرده اید و یک لحظه به فکر بازی واقعی چیزی به روشن شود. بازی به عنوان سرگرم کننده آن است که اساسا واقعا، واقعا، نمایش اسلاید بسیار جذاب. انتقال شما از یک اسلاید را به دیگری، در عناصر کشویی است که شما می توانید با تعامل و گاهی حتی با فیلم کمی بیش از حد برن کلیک کنید.

با توجه به آن، آن آمد کاملا تعجب که بازی طراحی شده و حتی پیاده سازی (برای مکینتاش اولیه انتشار به هر حال) با استفاده از HyperCard. هر چند مدتهاست از توسعه، HyperCard اپل ارائه که برنامه ادغام شده است، توانایی های آسان برای استفاده از رابط کاربر گرافیکی طراحی و پیاده سازی و بیشتر پایگاه داده — یکی از اولین بود و چند سیستم عامل موفق “ابر” که قبل از ظهور شبکه جهانی وب وجود داشته است.

HyperCard آن را بسیار آسان برای طراحی دموی نرم افزار آموزش سلامت و حتی, Myst و برخی کمتر عنوان شناخته شده بازی های ساخته شده. ما هنوز داریم روش آنها راه ضربه زدن. ما خوشحال خواهد بود اگر ما نوعی سوپر نمایش به صورت اسلاید به یکی از بهترین فروش بازی های تمام دوران تبدیل شده بود. Myst به فروش می رسد خیلی خوب است که “تا آن را سرنگون شد در سال 2002 توسط ، سیمز این بهترین فروش بازی کامپیوتر تمام وقت بود. بد نیست کمی از کار تجربی.

تصویر حسن فیروزه ای/Brøderbund.