حالا که تهمت ZTE را نجات داد، سناتور در بند انبار ویکی مدیا تحریم

  • گروه سناتور که بیل به تحریم در ZTE reimpose معرفی شده اند خارج نما پیشنهاد داد تا.
  • بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن به طور موثر ذخیره ZTE از رفتن از کسب و کار، سناتورها از گزینه ها هستند.
  • اگر چه این یک پیروزی برای مغلوب ساختن پیشی جستن، آن است خدشه توسط این واقعیت است که او به طور همزمان به فشار یک جنگ تجاری با چین کار می کند.

در ماه ژوئن، ما شما را درباره گروه هم سناتور جمهوری خواه و دموکرات گفت-که می خواستم برای قرار دادن زبان به لایحه دفاع سالانه است که تحریم در ZTE توسط وزارت بازرگانی آمریکا قرار می reimpose.

اما از آنجا که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به طور موثر مانع طرح توسط بلند کردن تحریم در شرکت چینی گوشی، سناتور سرکش پرتاب در حوله و حذف زبان از این لایحه دفاع در واشنگتن پست .

این پیروزی روشن برای رئیس جمهور تهمت البته یک گیج کننده نشان دهنده. سخت به او تبریک می گویم در حالی که او به طور همزمان تحمیل تعرفه در ناتوان کننده چینی تجارت در به طور موثر صرفه جویی در شرکت های چینی از ورشکستگی است. مقاله مرتبط

اگر چه تیم سناتور حذف زبان از دفاع بیل که ZTE از همکاری با تمام شرکت های امریکایی را منع کرده است، زبان هنوز که بارها هر قرارداد دولت با ZTE باقی مانده است. پس از آن که قانون را به زودی خواهد آمد به احتمال زیاد سالانه دفاع بیل معمولا از طریق مجلس نمایندگان و مجلس سنا هموار، می گذرد.

با این حال، به نظر می رسد پس از حال گرفتار قرمز دست موافقتنامه های تجارت بین المللی نقض دروغ گفتن در مورد آن و سپس سعی در پنهان کردن فعالیت های اضافی غیر قانونی که ZTE هم اکنون کاملا در-شفاف است.

رهبر اقلیت سنا چارلز Schumer ابراهيم (د ن يعقوب) بیانیه امروز علیه اقدامات مغلوب ساختن پیشی جستن را در صرفه جویی ZTE منتشر:

توسط سلب مجلس سنا ZTE سخت تحریم ارائه از دفاع بیل تهمت رئيس جمهور- و جمهوری خواهان کنگره است که در عمل در خود برسند، باید دوباره ساخته شده کسی رئیس جمهور و دولت چین برندگان بزرگ و کارگر آمریکا و امنیت ملی ما بازنده بزرگ.

اگر چه تهمت به عنوان قهرمان توسط دولت چین برای پله به کمک ZTE مورد ستایش قرار داد باشد باید, شما نمی آن توسط این واقعیت است که جنگ تمام در تجارت بین چین و ایالات متحده در حال توسعه است می دانم فقط امروز تهمت پیشنهاد او آماده است به اعمال تعرفه در هر محصول تنها است که وارد آمریکا از چین است که به طور چشمگیری تغییر دهد نه تنها صنعت فن آوری است، اما تقریبا هر کسب و کار آمریکا است.

بعدی: چرا تهمت معامله Broadcom Qualcomm متوقف کرده اید؟