نکات برجسته از امروز برنامه نویس آندروید آما

به صورت دوره، عضو تیم توسعه اندیشه آما بد را به توسعه دهندگان دیگر در حلقه در آنچه در جریان است با اندیشه انجام. فرصت عجیب و فوق العاده برای حرفه ای ها و آماتورها به طور یکسان برای دریافت پاسخ به سوالات فشار است.

با نسخه پایدار اندیشه P گوشه سمت راست حدود دو آما امروزی به ویژه فعال بود. در حالی که بسیاری از پرسش ها و پاسخ های بسیار فنی در طبیعت بودند- و بنابراین مشکل برای توضیح به عدم رشد مخاطبان وجود دارد هنوز هم برخی از خیلی چیزهای جالب درباره اندیشه P (و فراتر از آن) بودند.

ما برخی از اظهارات جامعی از آما زیر را وارد کرده اید. آما کامل اینجا اگر شما احساس می کنید مثل فرو رفتن عمیق تر مصرف می کنید در دسترس است.

  • صرفه جویی در باتری: در حال حاضر، نصب شده هر موسسه عملکرد صرفه جویی در باتری خود را در اندیشه. این فرآیندهای مختلف، غیر قابل تنظیم است که گاهی با برنامه ها، اطلاعیه ها به خصوص اختلال ایجاد کند. به عنوان مثال، OxygenOS OnePlus’ است یکی از ویژگی های اغلب نرم افزار جلوگیری از صدور هر گونه اطلاعیه ها در همه تا زمانی که شما به صورت دستی برنامه را باز کنید (اطلاعات بیشتر در مورد آن در اینجا). در اندیشه P ویژگی های جدید پس زمینه محدودیت است اولین گام برای این نوع از ویژگی های وحدت در تمام دستگاه های سازگار است. اگر چه آن است هنوز هم انتخاب خود را در مورد اینکه آیا این دستورالعمل ها را دنبال کنید در این میان تیم توسعه رهنمودهای مفید oem ها دو… دادن است.
  • باتری های تطبیقی: P اندیشه ویژگی های برنامه “تطبیقی باتری” است که استفاده از هوش مصنوعی و ماشین یادگیری برای تمدید عمر باتری براساس عادات استفاده فردی خود را. یکی از نگرانی های خود را توسط Redditor آورده است که پاک کردن آنچه آموخته است باید بیش از شروع از ابتدا ممکن است تنها از طریق تنظیم مجدد کارخانه است. با این حال، تیم اندیشه می گوید که این عمدی است و که مدل یادگیری شما عادت به اندازه کافی سریع است که کاربر را مجدداً تنظیم نمی شود در اغلب موارد لازم.
  • حالت تیره: تیم توسعه آنچه در جریان است با حالت”تیره” در اندیشه ص بر خلاف به آنچه می خواهم بسیاری از طرفداران اندیشه روشن، قصد به حالت تیره درست داخل (یعنی خالص سیاه و سفید پس زمینه با متن سفید خالص) اندروید. در عوض، “حالت تاریک” در اندیشه P هدف این است که نور آبی را فیلتر و تمام. اگر چه تیم توسعه اطلاعیه ها را در مورد درست حالت تیره به اندیشه ندارد، گفتند پیشنهاد مورد advisement قرار گرفت. به عبارت دیگر نفس خود را حبس نکنید.
  • کاشی های سریع: در اندیشه P، اقدامات سریع کاشی جهانی: از دست دادن در کاشی سریع تابع همراه “در” و یا “خاموش” (بلوتوث، Wi-Fi، GPS، و غیره)، در حالی که فشار طولانی در کاشی باز می شود گزینه برای آن تابع تغییر می دهد. این قانون جدید کار سریع در تمام کاشی مد همان آوردن انسجام به ویژگی را. با این حال، این احتمال است ناراحت برخی از مردمی است که می خواهم این واقعیت است که برخی از کاشی های سریع باز شدن گزینه های با از دست دادن به جای فشار طولانی است. C’est لا با یکدیگر رقابت می.
  • آزادی اندیشه فرکانس: چرا اندیشه است انتشار یک بار در سال اتفاق می افتد? چرا هنوز دو سال یا سال? عضو تیم اندیشه توضیح داد که نسخه های زیادی به انتشار خیلی زود است یک بار در دستگاه تولید کنندگان و مسائل مربوط به مشتری را باعث می شود. از سوی دیگر انتشار بیش از حد دور از هم جدا هستند که قابلیت های ضروری از گرفتن کردن سریع به اندازه کافی جلوگیری می کند. انتشار سالانه را بیشتر حس و چگونه می بیند این تیم در چیز های حال حاضر است.

هر چیزی که شما در آما بخوانید که شما دانلود فکر وجود دارد؟ ما در نظرات اطلاع دهید!

بعدی: بتا P اندیشه پایدار چگونه است؟