بیماری لایم A نام است؟

پاسخ: شهر

بیماری لایم بیماری عفونی گسترش توسط کنه و لایم ایجاد می شود توسط یک نوع باکتری است. علائم بیماری ممکن است شامل تب، سردرد، خستگی و در مراحل بعدی درمان نشده، از دست دادن توانایی به حرکت در یک یا هر دو طرف صورت، درد، سردرد شدید با سفتی گردن یا تپش قلب مشترک. علائم دومی درست است چرا آن تا زمانی برای misdiagnosed رفت. دهه، چه ما در حال حاضر تماس بیماری لایم هنگامی که در بر داشت در افراد جوان و بيماران مسن تر، نشانه به عنوان آرتريت روماتوئيد جوانان misdiagnosed بود به سادگی به پیری chalked.

در سال 1975، با این حال، این بیماری برای اولین بار به عنوان شرایط جداگانه در شهر های قدیمی لایم، کانتیکات، مشتق شده از آن بیماری به نام آن تشخیص داده شد. باکتری که باعث بیماری اولین بار در سال 1981 شناسایی شده بود. هر چند واکسن در بازار بین سال 1998 و 2002 بود، آن را از بازار به علت ضعیف فروش، عدم پوشش بیمه حذف شد و شایعات است به عوارض جانبی. از آن پس تا امروز, درمان استاندارد برای قرار گرفتن در معرض این بیماری یک تا چهار هفته پس از درمان آنتی بیوتیکی است.

کلید اجتناب از بیماری لایم موثر deet دیت بر اساس اشکال دافع بپوشند و لباس که فراهم می کند پوشش کافی زمانی که شما در یک منطقه غنی کنه (مانند پیاده روی در جنگل و یا کار در یک منطقه متراکم با علف های وحشی) خودتان برای کنه بعد از چک زمان در یک منطقه (حذف قبل از گذشت 24 ساعت را کاهش می دهد خطر ابتلا به بیماری لایم تا حدود صفر درصد)، و اگر تیک در بدن شما به دنبال مراقبت های پزشکی فوری است شده متصل به مدت 36 ساعت و یا بیشتر.

تصویر توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده باور/اسکات.