بهترین تلفن همراه قصد دارد برای گیک خانواده بررسی

پیدا کردن طرح سلول راست برای شما و خانواده شما می تواند یک چالش. در حالی که بسیاری از برنامه های ساده تر از همیشه قبل از، تفاوت حامل هنوز هم گسترده است. برنامه ای که شایسته بررسی دقیق تر اینجا.

قبل از انتخاب طرح با این حال، شما نیاز به کشف کردن آنچه نیاز خانواده خود را. چگونه بسیاری از خطوط لازم است؟ بنابراین شما نیاز به اطلاعات به همان اندازه که ممکن است جریان پادشاه یخ? خدمات ویدئویی یک بر دیگری ترجیح می دهید؟ ترجیح می دهم به نگه داشتن هزینه های پایین که ممکن است از شما می توانید داده ها به همان اندازه استفاده نمی کنید؟ اینها همه سوالات است که شما نیاز به فکر می کنم قبل از پریدن به داخل برنامه بی سیم.

اما من به شما این می تواند بسیار: برنامه داده نامحدود حکومت همه در حال حاضر. اساسا تمام حامل ارائه نوعی نامحدود طرح در حال حاضر، که بسیار برای کاربران است که داده های زیادی استفاده نمی ترک نمی متمرکز شده است. خوشبختانه، شما هنوز می توانید کم هزینه طرح های نامحدود که مناسب باید کنید. تجمع های کوچک.

بهترین برای نامحدود: کریکت، T-Mobile یا با حداکثر سرعت دویدن *

در صورت استفاده از بسیاری از داده ها — به خصوص مقدار متناقض (اما هنوز هم بالا) — و سپس طرح نامحدود در حال رفتن به بهترین راه حل برای شما و مال شما. اینجاست “نامحدود” واقعا “بدون محدودیت” معنا نیست که آن را به برنامه های تلفن همراه می آید. آنها ممکن است شامل مقدار (عمدتا) بدون محدودیت داده، اما هر طرح وجود محدودیت در دیگر مناطق قرار می دهد، که سرعت و یا ویژگی های دیگر است.

هنگامی که آن پایین می آید به آن, خوب کاملا چند گزینه های خارج وجود دارد وجود دارد! بهترین دسته، کریکت، حال، تی موبایل و با حداکثر سرعت دویدن (حداقل در حال حاضر). مقايسه سریع هر کدام است.

کریکت را نامحدود و طرح های نامحدود حداکثر: Throttled داده در کریکت قاتل قیمت

ارائه می دهد دو برنامه نامحدود (که یکی از آنها کمتر از دیگر محدود است): نامحدود و حداکثر نامحدود. فرم پیشنهادات نامحدود ویدیو SD، موسیقی، وب گشت و گذار, بازی, دریافت ها, و مانند، اما محدود به 3 مگابیت در ثانیه, به عنوان مخالف کریکت در حالت عادی 8 مگابیت در ثانیه سرعت درپوش.

نامحدود طرح خانه است که برای اولین خط $55 ولی هر کدام پس از آن ارزان تر می شود — 80 دلار برای دو خط 90 دلار برای سه 100 دلار برای چهار و 125 $ 5. که با مالیات و گنجانده شده است.  معامله بزرگ .

طرح حداکثر نامحدود ارائه می دهد همه چیز همان به عنوان طرح نامحدود اما شما نامحدود HD ویدئو اجازه داده و آن را در کامل 8 مگابیت در ثانیه عمل. آن خانه که 60 دلار در هر خط با تخفیف برای هر اضافی: 110 $ برای دو، سه، 150 دلار برای $190 برای چهار، و 230 $ 5. اگر شما می توانید دسته های SD و جریانهای 3Mbps، طرح نامحدود بسیار معامله بهتر است — در غیر این صورت، شما ممکن است بهتر است بررسی گزینه های دیگر در این لیست.

بزرگترین حرکت نزولی به کریکت است که شما را به تلفن خود را و یا خرید آن آشکار است. چون کریکت فنی اعتباری حامل آن می توانید هر نوع گزینه برای سخت افزار آن معنی برای خرید تلفن شما خود را ترک می را ارائه نمی دهد. که dealbreaker برای بسیاری از مردم، متاسفانه باعث.

T-Mobile یک: نامحدود با محدودیت کمتر

T-Mobile است ساخت امواج در صحنه موبایل در حالی که در حال حاضر، چیزهایی که دیگر حامل مطابق زمان سخت به نظر می رسد ارائه. آن نامحدود یک طرح متفاوت است — این جانور یک طرح برای قیمت عالی است.

تخت 40 دلار در هر خط با مالیات شامل, ساخت آن 160 $ در ماه برای چهار خط است. شامل که شما داده های نامحدود با اولویت 50 GB (حامل های دیگر جلوگیری از اولویت بعد از ~ 22 گیگابایت) و دسترسی netflix بکشد. جریانهای ویدیو SD محدود هستند، اما شما می توانید انتخاب برای جریان HD نامحدود و 10 GB موبایل کانون برای $10 در هر ماه در هر خط.

اگر شما به دنبال یک طرح بزرگ تلفن همراه با محدودیت های چند و قیمت جامد T-Mobile یک انتخاب عالی است.

آزادی نامحدود با حداکثر سرعت دویدن است: خوب, به عنوان طولانی به عنوان شما خرید در حال حاضر طرح آزادی نامحدود حداکثر سرعت دویدن

هیولا مطلق برای ارزش مجنون —-حداقل در حال حاضر. داده های نامحدود با جریان فیلم HD (1080 p)، 8Mpbs برای بازی، Mpbs 1.5 برای موسیقی، 10 گیگابایت از داده ها کانون را (در هر خط) و Hulu دسترسی را ارائه می دهد.

هنگامی که شما این همه به اعداد، کاملا وحشی است: در حال حاضر، دو خط 100 دلار است. تا سه، چهار یا پنج حتی خطوط است–حداقل برای سال آینده. تا ژوئن 2019 به شما پرداخت 100 دلار یک ماه تا پنج خط. طوری که چیزی را در نظر بگیرید پس از آن، با این حال، شما 30 دلار در ماه برای خطوط سه از طریق پنج خواهیم پرداخت. اگر پنج خط که خواهید افزایش قبض شما توسط تقریبا دو برابر — از $100 به $190. هنوز هم نمی وحشتناک خطوط پنج است اما دو برابر شدن قبض تلفن شما همه در یک بار می تواند ضربه سخت.

بهترین ها را برای استفاده از داده ها نور: چیز یا فی پروژه

اگر شما دان ‘ t نیاز به مقدار زیادی از اطلاعات، وجود زیادی از گزینه های چپ برای شما واقعا نمی. ترین حامل با تمرکز بر طرح های نامحدود که این نقطه که بسیار بهتر از بسیاری از برنامه های محدود داده ارزش.

این است که در آن شرکت هایی مانند کارها و پروژه فی جمعیت ایستادگی کردن از.

چیز: پرداخت تنها برای آنچه که شما استفاده از

اگر شما به دنبال گزینه دارای دانه های ریز ترین خارج وجود دارد، ممکن است چیزهایی برای شما باشد. نوع را مدرسه جدید در برنامه های مدرسه قدیمی همراه است: شما را برای هر گیگابایت دقیقه صوت و متن پیام دیر پرداخت. اگر شما دان ‘ ŧ را بسیاری و سپس بدون نیاز به خرج کردن پول زیادی در دقیقه است. اگر شما هرگز متن پس چرا زحمت پرداخت برای طرح نامحدود است؟

چیزی روش دانه شکسته شدن مثل این: هزینه پایه 6 دلار در هر خط را به شما پرداخت و سپس برای هر دقیقه متن و مگابایت از اطلاعات شما استفاده کنید. ابزار مفید در سایت چیزی را برای کمک به برآورد هزینه های خود را وجود دارد. با استفاده از که ما چهار نفر برآورد با 500 دقیقه 4800 متون و 2 GB از داده های مشترک خطوط به آن را فقط 64 $ یک ماه. که باور نکردنی است.

البته, که همچنین بدان معنی است قبض خود را هر ماه متفاوت است. اگر شما بیشتر صحبت کنید، شما بیشتر خواهیم پرداخت. بحث کمتر، کمتر پرداخت. می رود که برای همه چیز در طرح چیزهایی — کمتر شما را استفاده کنید، کمتر به شما پرداخت.

پروژه فی: آسان به درک، بزرگ برای استفاده از نور

اگر شما به موارد Fi پروژه ارزش یک نگاه ممکن است. این برنامه بسیار ساده است: بحث نامحدود و متن برای $20 در هر خط و سپس 10 دلار برای هر گیگابایت. شما برای چه به شما استفاده از پرداخت و آن است.

بنابراین اگر شما یک خانواده چهار و فقط حدود یک گیگابایت هر استفاده کنید. که چهار گیگابایت اطلاعات کلی معنی است قبض خود را در 105 $ به علاوه مالیات است. این افتضاح نیست.

بزرگترین اشکال به فی است که آن فقط بسیار حمایت برگزیده از تلفن — در حال حاضر تنها پنج در دسترس وجود دارد. آن تامین مالی را ارائه می کند، هر چند به خاطر آن است که از طریق شخص ثالث باشید شرکت (همگام بانک)، بنابراین شما مجبور به پرش از طریق اعتباری انتخاب انگشتر دو خرید اید

داستان کوتاه: کریکت را برنامه ریزی نامحدود است هنوز هم بهترین

نکته: اگر شما می خواهید داده ها نامحدود، کریکت در طرح های نامحدود بهترین. اگر شما دان ‘ t نیاز نامحدود داده اما می خواهم برای حفظ هزینه های خود را، طرح نامحدود کریکت را بهترین نیز دارد.

100 دلار با مالیات برای چهار خط، کاملا بی سابقه است. البته، آن است که 3Mbps throttled اما باید که به اندازه کافی برای اکثر کاربران باشد. سپس سرعت می باید جریمه اگر بسیاری از داده ها را استفاده نکنید. اگر شما استفاده از مقدار زیادی از داده ها، اما همواره چیزهایی است که داده های سنگین استفاده نمی، پس شما احتمالا حتی آن تنها 3Mbps. توجه کنید که است نمی

اگر به دنبال طرح جدید خانواده و خود را به خرید گوشی های آشکار و سپس این کاملا است مهم نیست راه رفتن.