سامسونگ Bixby هوشمند بلندگو گفت در اوت $ 300

 این راه اندازی تصویر برجسته برای بهترین برنامه های تصویر برای آندروید سامسونگ

  • این گزارش رئیس شده Bixby هوشمند ماه آینده آزاد است.
  • محصول هزینه حدود 300 دلار گفته شده است و سامسونگ آن را به عنوان یک دستگاه پخش موسیقی بالا پایان بازار خواهد بود.
  • این آن را در رقابت با اپل خانه غلاف و گوگل صفحه اصلی مکس قرار داده است.

سامسونگ این گزارش برنامه ریزی برای انتشار سخنران هوشمند Bixby شده در ماه آینده. با توجه به وال استریت ژورنال ( از طریق گاردین) ، دستگاه حدود 300 دلار هزینه خواهد شد و به عنوان یک دستگاه پخش موسیقی بالا پایان بازار عرضه شده است.

این نظرات از سامسونگ موبایل رئیس دی جی کوه ساخته شده در ماه فوریه که او گفت: انتظار می رود که سامسونگ به حق بیمه شده Bixby هوشمند سخنران کنار 9 توجه داشته باشید کهکشان متناسب.

وال استریت جورنال می گوید رئیس مجلس شود کاسه شکل با پاها در پایین و چراغ در بالا (امیدوارم که چراغ آن مانند چشم مناسب باتری شامل نمی شود تجربه شکل). آن نیز ظاهرا صدا تغییر ویژگی های است که قادر به بازی صوتی در جهت فرد صحبت کردن به آن را داشته باشد. ممکن است چیزی شبیه به مفهوم ری S سامسونگ در CES demoed اوایل امسال کار; تریلر برای فناوری های زیر را مشاهده کنید.

سخنران که احتمالا Bixby آینده نسخه 2.0 استفاده کنید. نسخه جدید سامسونگ دستیار هوش مصنوعی از دیرباز شایع در ویژگی در 9 توجه داشته باشید کهکشان, پس آن را ایجاد بسیاری از حس (در صورتی که راه اندازی آنها را به طور همزمان) که رئیس مجلس نیز با آخرین نسخه است.

در حالی که شایعه قبلی پیشنهاد سامسونگ عرضه نسخه های مختلف از آن سخنران هوشمند که قیمت های مختلف است، توسط وال استریت ژورنال در آخرین گزارش اشاره بود. اگر سامسونگ در نهایت یکسان است با این حال، با توجه به گوگل و آمازون نسخه های ارزان تر از خود زبان مربوطه هوشمند منتشر شد آن تعجب آور نخواهد بود. بررسی اپل HomePod مقاله های مرتبط “/>