چگونه به تماشای F1 آلمانی جایزه بزرگ از سطح آدرنالین هر نقطه

در حال افزایش تا کنون از پرتاب F1 2018 جایزه بزرگ. قادر به شنیدن سر و صدا از موتورهای شلیک می توانید. شما لاستیک سوخته به مشام ميرسد. هر بار عبور اتومبیل در مقابل شما هنگام اتمام دامان شما می توانید پوند قلب خود را احساس.

همه که هیجان به مسیر Hockenheim آلمان معروف جهان آینده است. شود مطمئن است به مارک 20 ژوئیه در تقویم خود : این زمانی است که جایزه بزرگ آلمانی F1 برگزار خواهد شد.

کانال های مختلف و وب سایت رویداد بزرگ پخش خواهد شد، اما متاسفانه، جغرافیایی محدود به مکان آنها.

در حالی که شما می توانید رویداد در فرمول یک وب سایت را تماشا, شما می توانید پرداخت فقط به همان اندازه و دسترسی به بیشتر کانال نیز هست ممکن است.

همه شما باید VPN خوب است و شما می توانید دسترسی به ای اس پی ان و یا ورزشی آسمان و تماشای F1 آلمانی جایزه بزرگ بدون مشکل.

راهنمای سریع خود را در مورد چگونگی پخش جایزه بزرگ آلمانی

  1. VPN را انتخاب کنید.
  2. اگر می خواهید به تماشای ESPN و سرور انگلستان اگر می خواهید به تماشای ورزشی آسمان اتصال به سرور آمریکا.
  3. ثبت نام برای اشتراک. (پایین چگونگی انجام این کار را حتی بدون کارت اعتباری خاص را ببینید.)
  4. شروع در حال مشاهده!

VPN و شروع به تماشای جایزه بزرگ آلمانی.

که در آن شما می توانید جایزه بزرگ آلمانی F1 را تماشا?

این مکان بالای سایت به تماشای هر دقیقه جایزه بزرگ آلمانی هستند. با این حال، همه این سایت ها نیاز به اشتراک کابل از نوعی. خوشبختانه، ما figured راه از هر جا که هستید می توانید این سایت دسترسی داشته باشید.

نکته: اگر شما فقط می خواهید به تماشای نکات برجسته، کانال 4 در بریتانیا نکات برجسته این رویداد رایگان در ژوئیه 22 پخش خواهد شد.

VPN مسدود می F1 آلمانی جایزه بزرگ

بسیاری از هیجان انگیز، مهم مسابقات ورزشی، از جمله F1 آلمانی جایزه بزرگ، محل تمام طول سال را در سراسر جهان. آن را بسیار آزار دهنده است که شما تماشا نمی تواند فقط به این دلیل شما در کشور اشتباه می شود.

خوب، این خبر قدیمی است! با VPN می توانید به راحتی محل آنلاین خود را در کلیک از موس را تغییر دهید.

هنگام اتصال به سرور VPN تمام ترافیک شبکه خود را از طریق آن سرور را به جای ISP خود هدایت می شوید. شبکه VPN را رمزگذاری می کند تمام داده های آنلاین حریم خصوصی شما و دور زدن هر throttling یا محدودیت. در عین حال این اجازه می دهد شما برای دور زدن هیچ گونه محدودیت جغرافیایی قرار داده شده توسط جریان خدمات مانند ESPN در ایالات متحده و یا ورزشی آسمان در بریتانیا.

نه تنها شما کنترل کامل بر مکان مجازی خود را داشته باشد اما آدرس IP واقعی خود را به طور کامل پنهان است.

اگر شما به دنبال یک شبکه اختصاصی مجازی مناسب برای دور زدن محدودیت های جغرافیایی در حالی که حفظ سرعت ارتباط خوبی برای جریان سپس شما باید بسیار گزینشی با مشخصات و ویژگی های ارائه شده است.

گیج شدید؟ خوب، می شود نیست. ما برخی از زمان را نجات داد و وارد لیست بهترین vpn ها برای جریان F1 آلمانی جایزه بزرگ.

بهترین vpn ها برای تماشای F1 آلمانی جایزه بزرگ

شما می توانید از تخفیف های ما بررسی و تخفیف در این vpn ها در اینجا. 

جایزه بزرگ آلمان جریان F1 در ای اس پی ان با VPN

ای اس پی ان است به یکی از وب سایت اصلی است که در صورت زنده است، اما شما فقط اجازه پخش تمام نژادها دسترسی اگر شما واقع در ایالات متحده. با این حال، به عنوان قبلا ذکر شد، هر چیزی ممکن است با یک شبکه اختصاصی مجازی است.

ساده ترین راه برای دسترسی به ای اس پی ان کانال های از خارج از ایالات متحده بدون نیاز به نگرانی در این که آیا شما می توانید از منبع پرداخت از خارج از ایالات متحده از طریق پرتاب کردن تلویزیون است.

با پرتاب کردن تلویزیون ارزان ترین بسته، شما دسترسی به تمام زنده کانال های ای اس پی ان است که مسابقه F1 آلمانی جایزه بزرگ پخش خواهد شد. علاوه بر این، 7 روز محاکمه آزاد زمانی که شما ثبت نام برای هر بسته و شما دسترسی به هزاران کانال ها و وب سایت شما. 

اگر شما قصد پرداخت جایزه بزرگ آلمانی به تماشا به هر حال، چرا همان مقدار پرداخت و دریافت بیشتر?

تنها مشکل با پرتاب کردن تلویزیون این است که شما آن را از خارج از ایالات متحده غیرقابل دسترس است. اگر شما یک پیام خطا مانند این یکی کنید:

اینجاست چگونه شما می توانید اطراف این خطا و دریافت دسترسی کامل به تلویزیون فلاخن.

  1. بستن مرورگر شما.
  2. باز کردن نرم افزار خود را VPN .
  3. کلیک کنید “انتخاب مکان” دکمه برای باز کردن لیست گزینه های سرور.
  4. مکان سرویس دهنده را در ایالات متحده را انتخاب کنید و دکمه “اتصال” را کلیک کنید.
  5. هنگامی که اتصال برقرار شد، باز کردن مرورگر خود، باز کردن وب سایت تلویزیون فلاخن.
  6. به قسمت ثبت نام بروید و عضو شوید. شما می توانید این را با کارت اعتباری آمریکا کار, اما اگر شما یکی را نداشته باشند، شما می توانید آن را با اینترنت انجام.
  7. اکنون که دسترسی کامل به پرتاب کردن تلویزیون، شما به راحتی می توانید مسابقات جایزه بزرگ آلمانی F1 در ای اس پی ان کانال های تماشا. شما همچنین کانال های دیگر هم مانند فاکس، ان بی سی HBO و بیشتر می توانید تماشا.

چگونه به سازمان دیده بان F1 آلمانی جایزه بزرگ در آسمان ورزش با حال حاضر تلویزیون

کانال عمده دیگری است که همه زنده مسابقه F1 جایزه بزرگ آلمان را پخش خواهد کرد ورزشی آسمان بریتانیا است. راه ساده برای تماشای تلویزیون در حال حاضر، بسته های کانال های مختلف ارائه می دهد، که آسمان ورزشی از جمله از طریق شود خواهد بود.

در حال حاضر تلویزیون ارائه می دهد یک راه ساده تر برای ثبت نام و دریافت دسترسی به تعداد زیادی از کانال های جذاب. از آنجا که در حال حاضر تلویزیون و آسمان ورزشی جغرافیایی محدود به انگلستان ، شما VPN باید قادر به دسترسی به هر کدام از آنها را از هر جای دیگری نیاز.

فقط چند قدم ساده و شما دسترسی کامل به حال حاضر تلویزیون داشته باشد. آهان اینجا.

  1. باز VPN شما و اتصال به سرور در بریتانیا.
  2. هنگامی که اتصال برقرار شد، باز کردن مرورگر خود را به وب سایت در حال حاضر تلویزیون.
  3. بخش بسته بروید و بر روی “خرید فوری” در گذرنامه “آسمان ورزشی” کلیک کنید.
  4. انتخاب برنامه که بهترین وجه مناسب نیازهای شما (پاس 1 روز 1 هفته پاس، پاس 1 ماه).
  5. اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد یک حساب کاربری از جمله اطلاعات پرداخت شما را پر کنید و روی “پرداخت کن” کلیک کنید.
  6. حالا که کرده اید راه اندازی یک حساب کاربری در حال حاضر تلویزیون شما به راحتی می توانید تمام کانال های ورزشی آسمان جریان.

که آسان شد? حالا شما تمام مجموعه. هر کجا که در جهان شما با VPN خوب ممکن, شما قطعا هرگز در از دست تمام اقدام خواهد شد. همه شما نیاز است سیستم صدا شایسته بنابراین شما واقعا می تواند احساس سر و صدا آن موتور و شما میتونید ادامه دهید!

اگر شما هنوز هم نگرانم که VPN شما پول خود را, شما می توانید از برخی از معاملات خوب در اینجا بررسی باید سرمایه گذاری.