عمق میدان دکمه پیش نمایش در دوربین شما چکار می کند؟

آیا تا کنون فکر چه دکمه کنار دهانه نصب لنز در DSLR خود را برای? نه یکی که شما استفاده از لنز جدا اما که یکی? که عمق میدان دکمه پیش نمایش است. بیایید حفاری اید

عمق از زمینه Redux

است چه مقدار از آن را در تمرکز عمق میدان تصویر است. یک تصویر با عمق میدان مانند این یکی بسیار کمی به جز موضوع در تمرکز.

تصویر مثل این یکی با عمق عمق میدان همه چیز تقریبا در تمرکز.

عمق میدان با دیافراگم در لنز شما تنظیم کنترل می. در حالی که دیافراگم باریک به شما می دهد عمق عمق میدان گسترده دیافراگم شما عمق میدان، می دهد. دیافراگم گسترده نیز اجازه می دهد تا در نور بیشتر است یعنی شما باید به استفاده از سرعت شاتر.

مرتبط با: دیافراگم چیست?

دقیقا مانند آن را در عکس های خود را نگاه کنید چه شما را از طریق منظره یاب و عمق از پیش نمایش دکمه زمینه

هنگامی که شما را از طریق منظره یاب اپتیکال در دوربین نگاه شما واقع صحنه نمی بینم. از آنجا که همه چیز زنده مشاهده می کنید شما نمی تاثیر سرعت شاتر در تصاویر خود را ببینید. شما نیز تاثیر دیافراگم را نمیبینم.

هنگام استفاده از منظره یاب نوری دیافراگم به وسیع ترین دیافراگم لنز تنظیم می شود. فقط هنگام گرفتن عکس آن نمی بستن به دیافراگم تنظیم کرده اید. بنابراین شما به عنوان این است بسیار روشن است که ممکن است از طریق منظره یاب آن را آسان تر برای شما برای دیدن آنچه که شما در حال عکاسی. اما می آید که هزینه گرفتن ایده درستی از عمق میدان.

اگر عمق میدان دکمه پیش نمایش را در حالی که به دنبال از طریق منظره یاب فشار دیافراگم بسته به مقدار تعیین شده پایین. این به شما می دهد یک ایده از آنچه خواهد شد عمق میدان برای مرحله است، اما همه چیز بسیار تیره تر ظاهر می شود. من در شبیه سازی اثر در تصویر زیر است.

توجه کنید چگونه بدون عمق میدان پیش نمایش تصویر روشن است اما پیش زمینه و پس زمینه تار در حالی که، با عمق پیش زمینه، تصویر تیره تر و سخت تر برای دیدن است اما پیش زمینه و پس زمینه تیز.

عمق میدان پیش نمایش دکمه رجعت به روز بود که تنها راه شما می توانید پیش نمایش آنچه شما عکاسی شد از طریق منظره یاب الکترونیکی Viewfinders و زنده مشاهده صفحات

است. آنها بسیار مهم است برای چشم انداز عکاسان و عکاسان پرتره کار با گروه که به بررسی آنها به درستی تمرکز دستی بود. چرا این هنوز محل باارزش در dslr ها.

در حال حاضر، با این حال، شما واقعا لازم نیست عمق میدان پیش نمایش را فشار دهید. Viewfinders الکترونیکی (که در بالا با دوربین های mirrorless شما) و صفحات نمایش زنده است (که در تقریبا تمام دوربین های) دقیق پیش نمایش عمق میدان بدون تیرگی کنید این کار با منظره یاب نوری نشان می دهد.

اگر چه در مناظر عمدتا ساقه در حال حاضر، من هرگز عمق میدان دکمه پیش نمایش در خشم استفاده کرده ایم. در عوض، به عنوان آن می کند همه چیز را بسیار ساده تر صفحه نمایش زنده استفاده کنم.

مرتبط با: نحوه را خوب چشم انداز عکس


در حالی که عمق میدان دکمه پیش نمایش بسیار منسوخ به شکل عملکرد آن در خود را هنگامی که شما را از طریق منظره یاب با دیافراگم شما دنبال آن هستید از شما فقط می توانید اثر آن سخت است تنظیم به مقدار کم. حالا شما می دانید.