گوگل آن را بهترین کند و حاکم اروپا زیبا عظیم آن

کمیسیون اروپا را به گوگل نشان دهنده بیش از فقط یک عدد تیتر دست را تغییر نمی دهد. همانطور که می دانیم, حتی اگر گوگل با موفقیت تجدید نظر خواهی کند با این حال، خواسته های کلی اندیشه تغییر نمی دهد.

چه اتفاقی افتاد? مقاله مرتبط

کمیسیون اروپا از طرف اتحادیه اروپا امروز گوگل 5 تریلیون دلار جریمه و خواستار شرکت مدل کسب و کار خود را تغییر دهید. به طور خاص، این مربوط به سه حوزه اصلی اطراف preloading آن برنامه بر روی دستگاه های غیر اندروید گوگل به پشتیبانی از اینترنت جستجو نفی.

Vestager مارگریت کمیسر رقابت اتحادیه اروپا در بیانیه ای گفت “گوگل است استفاده می شود اندیشه به عنوان یک وسیله نقلیه به سیمان تسلط موتور جستجوی خود را،”. “این اقدامات رقبا شانس به نوآوری و رقابت در شایستگی را رد کرده اند.”

اتحادیه اروپا به طور موثر 90 روز ساعت تیک تاک در گوگل به شیوه خود را تغییر دهید و یا جمع آوری مجازات قرار داده است:

“گوگل باید اکنون رفتار را به طور موثر به پایان ظرف 90 روز یا صورت مجازات پرداخت تا 5 [percent] میانگین روزانه در سراسر جهان گردش مالی الفبای گوگل شرکت مادر.”

کمیسیون اروپایی ادامه داد:

“تصمیم گوگل از قرار دادن در جای مناسب و عادلانه و هدف سیستم برای اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه های آندروید اختصاصی نرم افزار گوگل و خدمات بدون با این حال دستگاه با استفاده از مانع آزادی تولید کنندگان به تولید دستگاه های مبتنی بر آندروید چنگال.”

در حال حاضر بسیاری می پرسید اگر اتحادیه اروپا حق اشتباه یا بازی با آتش تهمت سوخت است.

شما ممکن است تعجب چگونه این اندیشه تغییر می دهد.

احتمالا نه چندان — گوگل فقط بیش از حد بسیار جلوتر است.

واقعیت الزامات

برای گوگل بزرگترین کمک به است که مهمتر اتحادیه اروپا گوگل برای ایجاد تغییرات خواستار ساخت است. گوگل برای پذیرش باید بررسی شود اما شرکت در نظارت مداوم و یا نظارت دقیق از اندیشه است توسعه مداوم فرار کرده است. اتحادیه اروپا همچنین گوگل تغییر اندیشه خواست نه بود دو زور نشان می دهد موتورهای جستجو جایگزین یا مرورگر، یکی دیگر از مشکل بزرگ بالقوه.

این عظیم است. این مورد بسیار متفاوت در مورد آنتی تراست مایکروسافت بدنام 20 سال پیش باعث می شود. جریمه سرفصل سپس نیز ساخته شده اما سفارشات خاص اتحادیه اروپا مجبور به شرکت اجازه می دهد تا صاحبان کامپیوتر به مرورگر رقیب اینترنت اکسپلورر را انتخاب کنید. این تأثیر استراتژی کسب و کار کامل برای مایکروسافت حرکت رو به جلو.

تصمیم اتحادیه اروپا به شل گرفتن گوگل در بندی خدمات با اندیشه دنبال اما گوگل آندروید برای انجام این تغییر نیروی نمی کند — تنها آنچه را که با آن می آید.

تولید کنندگان تلفن هم اکنون قادر خواهند بود تصمیم بگیرند چه خدماتی را می خواهند — مانند جایگزین هایی برای جستجو در گوگل و Chrome — به جای مجبور شده شامل برنامه های گوگل. A اگر انتخاب آنها را سازنده نیز می خواهد قادر به ارائه دستگاه با نسخه Android شاخه دار در مسیر توسعه مختلف “هسته” اندیشه,.

اتحادیه اروپا حاکم است در forking اندیشه است احتمالا بیش از حد دیر هر چند. بسیار بعید است که تولید کننده گوشی را انتخاب کنید که دو چنگال اندیشه است. نصب شده مانند سامسونگ فوق العاده بلند پروازانه به تلاش برای فروش گوشی بدون دسترسی به بازی بزرگ و بدون برنامه های مانند گوگل جستجو و نقشه ها و جی میل و کروم، دستیار خواهد بود. جایگزین وجود دارد، اما آنها به آسانی قابل دسترسی برای کاربران به طور متوسط نه.

برنامه های گوگل بالا و فراتر از برنامه های شخص ثالث درایور اصلی در ایجاد تجربه آندروید است که فقط با این نسخهها کار خارج از جعبه بدون در نظر گرفتن دستگاه شده اند.

زمانی که گوگل آن را بهترین کند، توقف آن گوگل

مسلما کار بهترین با آن خدمات بسیاری از برنامه های خود انتخاب طبیعی فرض می کند. اگر تلفن جدید جستجو بینگ بیش از جستجوی گوگل در خارج از جعبه ارائه شده، از آن خواهد بود برای defaulting به گزینه روشن دوم بهترین rubbished. توسط تولید کنندگان را به انجام این کار به عنوان ادعای اتحادیه اروپا وادار گوگل تسلط خود را تضمین می کند — بینگ نمی کنید هیچ بهتر اگر هیچ کس آن را استفاده می کند.

گوگل تبدیل شدن به انتخاب تنها قابل دوام برای بسیاری از برنامه ها بود که همیشه قصد پشت تیم محصول کار هر برنامه را بهترین در کلاس:

چرخه (ساده شده) در بالا از هر برنامه است شرکت می کند درست نیست. هنگامی که آن را زور همراه حدود دو گوگل

با وجود ماهیت متن باز اندیشه و اندیشه باز منبع پروژه (ASOP) آن مقدار زیادی از شکست، به عنوان تا به حال، شرکت جریمه در قلمرو همان است که مایکروسافت را دیدم. نسخه گوگل برنامه ممکن است در بسیاری از موارد ترجیح داده اما این بدان معنی نیست که این از پیش نصب شده با داشتن عادلانه است.

علاوه بر این، اندیشه نه خصومتآمیزی برای نصب برنامه ها در خارج از فروشگاه curated خود باقی مانده است. سیستم فایل apk و ریشه های محکم امنیت فراهم می کند حفاظت برای کاربران بی تجربه است، اما نصب پرونده ها خارج از محیط بازی بزرگ است که در مراتب سخت تر از نصب خارج از نرم افزار بر روی ویندوز و macOS.

دفع و تجدید نظر اجتناب ناپذیر

Sundar Pichai در پاسخ به تصمیم اتحادیه اروپا از طریق وبلاگ گوگل این شرکت قصد يکی اشاره کرد.

“اندیشه انتخاب های بیشتر برای همه، نه کمتر ایجاد کرده است. اکوسیستم های پر جنب و جوش و نوآوری های سریع و کاهش قیمت ها مشخصه های کلاسیک از رقابت های قوی هستند. ما تصمیم کمیسیون تجدید نظر خواهد کرد.”

Pichai قدرت اندیشه است که هر app جایگزین دریافت می توانید آزادانه، دفاع از برنامه های از پیش نصب شده و با اشاره به اینکه چگونه می توان آنها را به حذف است ادعا می کند. با این حال، گوگل قطعا تحت غرفه برنامه بر روی دستگاه از پیش نصب شده با داشتن مزیت فراهم می کند. دانلود یک جایگزین کمتر احتمال دارد اگر ابزار در حال حاضر موجود است.

یکی دیگر از عناصر سیاسی چرخش در اطراف این پتانسیل بیشتر آتش تنش تجارت اروپا و ایالات متحده است. دولت مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر در این منطقه مشغول بوده است.

گوگل قصد آن تجدید نظر خواهی کردن این روند در حال حاضر طولانی حتی بیشتر قرعه کشی خواهد شد. تجدید نظر نیز تقریبا به طور قطع به معنای گوگل نمی خواهد که به پرداخت جریمه نقدی یا تغییر اندیشه تا تصمیم نهایی رسیده است.

واقعیت سرد اتحادیه اروپا این است که اکثر کاربران آندروید را ترجیح می دهم جستجوی گوگل، گوگل واژهنامه و اکوسیستم گوگل است. جایگزین فقط خوب نیست. امکان رقابت را از جعبه کمک ممکن است به توسعه دهندگان app جدید پیدا کردن مخاطب اما فقط ممکن است خیلی دیر.

بعدی: گوگل هفت برنامه های پیام رسانی است — همه از آنها و آنچه اینجا است

انجام می دهند