اولین بازی ویدیویی به ویژگی نقطه و-کلیک مکانیک بود؟

پاسخ: سیاره Mephius

اگر شما از طرفداران نقطه و کلیک کنید ماجراجویی بازی، آسان به فکر می کنم که در اولین بازی به مکانیک یکی از نمادین اواخر 1980s و اوایل 1990s دوران عنوان که این سبک را در نقشه مانند دیوانه وار قرار داده بود این امر عمارت (1987)، HeroQuest (1991)، و یا راز میمون ایسلند (1990). ما قطعا آن شما برای اولین تحولات در ژانر مشرف نگه نمی.

اوایل، در واقع آنها تاریخ تمام راه برگشت به پنهان کردن 1983 عنوان ستاره آرتور افسانه سیاره Mephius ، اولین بار در سری بازی های ویدئویی در حق رای دادن افسانه آرتور ستاره –سه گانه اپرای فضای که افسانه سازگار از شاه آرتور به آینده دور که در آن داستان آشکار با کشتی های فضایی سیاره ای درام، و، به طور طبیعی، شمشیر واقعا سرد.

در حالی که بازی لذت ببرید که موفقیت های گسترده در راه که عناوین آینده مانند ایسلند راز میمون ، آن دو کلید مکانیک بازی است که قادر به هموار کردن راه برای بازی نقطه و با کلیک بر روی بمب دارای قدرت تخریبی از 1990s را معرفی نکرد.  سیاره Mephius فرمان بر روی صفحه نمایش بود که شما به راحتی با موس (دو ماشه اقدامات مانند صحبت کردن با شخصیت های بازی و یا ترک منطقه) و همچنین نقطه و با کلیک بر روی رابط کاربری که مجاز بازیکن را به اشاره گر ماوس را کلیک کنید کلیک کنید می تواند سیستم منو به طور مستقیم بر روی اشیاء برای پیدا کردن سرنخ و ارتباط برقرار کردن با بازی.

نوآوری دومی ثابت می شود بسیار با نفوذ و آغاز روند نسبت به محیط های تعاملی که در آن بازیکن می تواند کلیک به محتوای قلب خود را برای پیدا کردن سرنخ حیاتی، جوک نماند توسط طراحان بازی و در غیر این صورت بازی با حرکت فقط ماوس.

حسن نیت ارائه میدهد تصویر T & الکترونیکی نرم.