رتبه دو سال بعد، هنوز هم بهترین نامه خواننده سراسر بررسی گیک

: 8/10

قيمت: $279.99

اینجاست چه ما مانند

  • متفکر طراحی، داخل و خارج.
  • بزرگ 7 اینچ، صفحه نمایش 300 ppi.
  • اول روشن شدن (IPX8) ضد آب.

واحه افروختن آمازون روشن شدن حق بیمه دستگاه است. ظاهرا بهترین است — — آمازون نامه خواننده باعث می شود اما قيمت مضحک است? خواندن برای پیدا کردن.

آمازون روشن شدن محدوده خانه 99.99 $ برای روشن شدن اولیه و روشن شدن $139.99 است Paperwhite تقریبا جهانی که بهترین تمام گرد نامه خواننده در نظر گرفته. واحه روشن شدن پایه هزینه $269.99 است و در مدل 32 GB با رایگان 3 g (تقریبا خنده دار) است $349.99; این است که بیش از قیمت اپل برای دستگاه است که واقعا کاملا بسیار بیشتری نسبت به روشن شدن ورود ندارند. واحه روشن شدن رو به ویژه قیمت آن را توجیه می کنند.

من بررسی مدل بالا پایان با 3 g رایگان اما همه چیز همچنین برای مدل های (نسبتا) ارزان تر صادق است. خواننده همان است. این درست است که شما نیاز به اتصال به Wifi دانلود کتاب جدید و یا موقعیت خود را همگام سازی کنید. با توجه به آن، اجازه دهید حفاری به تجربه و دیدن اگر آن را به ارزش قیمت حق بیمه است.

واحه است بهترین روشن شدن رتبه دهی نشده است

روشن شدن واحه در غیر قابل انکار است روشن شدن بهترین رتبه دهی نشده است. خطوط کوچک در آگهی کپی واقع ارائه نتایج بزرگ دنیای واقعی.

این نسل دوم از روشن شدن و آمازون واحه کمی تغییرات قابل توجه ساخته شده است. یکی از بزرگترین این است که، خوب، واحه بزرگتر است. در حال حاضر 6.3 “x 5.6” و 7 اینچ در 300 نقطه در اینچ صفحه نمایش است. در حالی که دیگر Kindles مورد ارتفاع، آنها فقط 4.5 “گسترده.

شما ممکن است فکر می کنم که ساخت بزرگتر واحه آن سنگین تر و سخت تر برای نگه داشتن را. در حالی که آن دیگر سبک ترین مدل آن اونس 6.8 در آبشار درست در وسط خط است. در حالی که Paperwhite کمی سنگین تر روشن شدن و سفر کمی سبک تر است. این به این معنی طراحی نامتقارن است که واقعا چگونه روشن شدن را در دست خود احساس تعیین کننده است و برنده است.

بر خلاف دیگر مدل های روشن شدن واحه قابل توجهی نازک تر است که یک لبه (0.13 “) از دیگر (0.33”). این حرکت حق مرکز ثقل دو تا آن را کاملا در دست خود را نشسته که انگشتان دست خود را به طور طبیعی استراحت. شما واقعا در حال برگزاری واحه روشن شدن، شما در حال اجازه آن استراحت وجود دارد. بعد از چند دقیقه شما آن کاملا فراموش.

دکمه روشن کردن صفحه به همین خوبی هستند فکر. همانطور که شما نگه روشن شدن و خیلی بسیار آنها نشستن درست زیر انگشت شست خود را بهتر است به استفاده از صفحه نمایش لمسی. اگر شما گرفتن بیشتر غیر معمول شما هم که دکمه صفحه به جلو می رود و برمی گردد که مبادله می.

واحه با استفاده از شتاب سنج برای تعیین با کدام دست شما روشن شدن مي كشيم و تنظیم رفتار های صفحه نمایش و دکمه درآمده. آن کاملا تمام وقت من استفاده از آن را به کار کرده است.

در حالی که مدل واحه اول فقط چند روز عمر باتری بود، اگر شما شامل باتری مورد استفاده نشده نسل دوم forgoes مورد و فقط سنگین وزن crams بیشتر ظرفیت باتری به بدن بزرگتر. کمی از tradeoff است اما در تعادل، احتمالا بهتر این راه است.

Kindles است که به طور سنتی زمینه بسیار plasticky و ارزان است. آنها هرگز ضعیف ساخته شد اما آنها احساس لوکس بالا پایان اپل وجود ندارد. واحه روشن شدن با رفع این آلومینیوم unibody بازگشت؛ بالای صفحه نمایش تک قطعه بدون قاب یا لب های شما در روشن شدن و یا Paperwhite است.

تجربه خواندن برخی را به همین ترتیب کوچک اما خوب ارتقا می شود. واحه استفاده 12 ضد نور led ها به طور مساوی نور جلو خودکار روی صفحه نمایش است که باعث می شود بیشتر کاغذ عمودی هنوز به دنبال. سریع پس از چرخش صفحه شروع میشود تقریبا محسوس است میزان تازه کردن در صفحه نمایش روشنایی است.

یکی از ویژگی های شاخص است که شما می توانید اتصال واحه روشن شدن به بلوتوث بلندگو یا هدفون و گوش دادن به کتاب های قابل شنیدن است. این کار کاملا اگر چه آن تخلیه باتری سریع تر از فقط خواندن کتاب های الکترونیکی. اگر شما کتاب و کتاب صوتی بر روی دستگاه شما می تواند مبادله بین گوش دادن و خواندن در از دست دادن تنها. عجیب، تنها دیگر روشن شدن دستگاه این ویژگی در دسترس است فارق روشن شدن است — خیلی به ترس طرفداران کتاب صوتی پخش کاملا در Paperwhite و سفر eschewed است — نیز موجود در نرم افزار روشن شدن برای iOS و اندیشه است.

واحه افروختن آمازون روشن شدن اول ضد آب است. IPX8 امتیاز بنابراین شما می توانید آن را ترک نشستن در آب تازه به عمق 1 متر برای یک ساعت است. در دنیای واقعی استفاده يعنی اگر روشن شدن خود را طول می کشد شنا در حمام یا استخر پخش می شود، که کاملا خوب رفتن به است.

یک چیز به یاد داشته باشید که اگر شما آب در صفحه نمایش لمسی آن تلنگر از و به تشخیص تصادفی فشرده است. شما می توانید «در حالی که شما دفعات بازدید: که راحت تر به استفاده از هنگامی که کودکان با آب تپانچه مسلح در حال اجرا باعث واحه صفحه نمایش لمسی غیرفعال کردن موقت.

در مجموع واحه افروختن افروختن بهترین نشده است. این نسخه بیشتر تصفیه شده، بالا پایان Paperwhite است. همه چیز در مورد آن فقط کمی بهتر است و آن بیت کم اضافه کردن تفاوت شگفت آور قابل توجه. ورق تنظیمات آن را پشتیبانی نکند اما واحه در لیگ های مختلف برای روشن شدن منظم است.

اما ما هنوز نیاز به بحث در مورد قیمت.

آه خوب قیمت (و سایر معایب)

اگر شما فکر می کنم درباره آن در صرفا از نظر دستگاه، واحه روشن شدن ludicrously پر گران است. دلار 280 تکه کاغذ است. $ 329 شما می توانید iPad و app افروختن; اپل pricier کمی است، اما شما همچنین ویژگی های لوکس بالا پایان مانند رنگ صفحه نمایش و مرورگر وب. چیزهای بی پروا.

واقعیت این است که اگر قیمت به طفره رفتن شما باعث شده است، روشن شدن واحه احتمالا برای شما نیست. آن در زیر مجموعه بسیار کوچکی از مشتریان آمازون است که در آنها Kindles آنقدر خواندن آن ارزش پرداخت حق بیمه برای $200 تجربه کمی بهتر است که انجام شده است. اگر شما در این دسته قرار می گیرند، واحه همه چیز امید به آن است; اگر نه، خرید Paperwhite.

حالا این را می گویند واحه روشن شدن کامل نمی باشد. این بهترین رتبه دهی نشده است روشن شدن و دستگاه باور نکردنی است اما بدون چند نقص است. اصلی است که، خوب، این نوع از بزرگ است. من قادر به فشار Paperwhite روشن شدن من به جیب بسیاری از لباس من بود. که فقط با واحه امکان پذیر نیست. در حالی که حجم فوق العاده خوب است، هنگامی که شما در حال خواندن آن را کمی سخت تر برای روشن شدن خود را همه جا را می سازد. اگر شما همیشه کیف شما احتمالا متوجه نخواهد شد، اما اگر شما به رفتن با روشن شدن خود را در جیب خود استفاده آن می گذرد به شما آزار.


واحه روشن شدن دستگاه با شکوه، زیبا، فایده خواندن است که هزینه های یک تکه مضحک از تغییر است. روشن شدن برای 1% است — نه از نظر درآمد اما از لحاظ چقدر شما بخوانید. دو سال پس از انتشار و یکی به روز بعد، آن هنوز بهترین نامه خواننده اطراف است. اکثر مردم نیازی به واحه و رک و پوست کنده، اکثر مردم ارزش چندانی از واحه می کنید.

اما اگر شما خواندن کتاب یک یا بیشتر در هفته و سپس این ممکن است تنها بهترین $280 شما صرف امسال و خرید های مورد علاقه خود را–من می دانم من بوده است.

امتیاز: 8/10

قيمت: $279.99

اینجاست چه ما مانند

  • متفکر طراحی، داخل و خارج.
  • بزرگ 7 اینچ، صفحه نمایش 300 ppi.
  • اول روشن شدن (IPX8) ضد آب.