پشت تمام این نشت سامسونگ کهکشان S10, سپس چیست؟

 S10 کهکشان

در چهار سال از نوشتن در مورد آندروید گوشی های هوشمند بزرگ تک است بدون دقیق شایعات منتشر شده یا نشت پیش از آن یادم نیست.

نشت آنقدر شایع است در حال حاضر حکومت به جای استثنا آنها تبدیل شده اند. آنها بخشی از چشم انداز — برای بهتر یا بدتر–پس از سیل اخیر از سامسونگ کهکشان S10 نشت نباید تعجب آور باشد. حدس و گمان اطراف گل سرسبد سامسونگ 2019 تا حدودی عجیب و غریب بود. مقاله مرتبط

شایعات است ظاهر شد در دوره و ويژگي من به پدر این پیش از راه اندازی استفاده نمی کنم. آنچه با آن است؟

انتشار پیش از موعد

ما شایعه اول مورد S9 کهکشان در سپتامبر سال گذشته مجمع دو پنل های OLED پیشنهاد تلفن مربوط وارد (که نادرست است) انتشار زود هنگام. بحث طراحی نمی بهار تا نوامبر و دیدیم که چه خواهم در دسامبر نگاه ممکن است — حدود سه ماه قبل از سامسونگ گوشی منتشر شد.

سامسونگ کهکشان S9 در طلوع آفتاب طلا.

ژوئیه سال 2018 است و ما در حال حاضر دیده است شایعات درباره S10 کهکشان سه (یا شاید پنج) دوربین های بالقوه آن اثر انگشت اسکن فن آوری، آن نمایش تمام صفحه، آن بریدگی (یا فقدان آن) و مدل های بالقوه آن می رسد اید

وجود دارد احتمالا دیگر شایعات است پرواز اطراف ما، بیش از حد برداشت نشده.

معامله ای که ما انتظار می رود صف S10 کهکشان در حدود همان زمان از سال آینده (مارس)، ظاهر می شود که بسیاری از نشت است. یک توضیح ممکن برای چرا ما آنها را در حال حاضر در حال دیدن است به سادگی S10 کهکشان زودتر وارد خواهد شد. مقاله مرتبط

سامسونگ تمایل به نشان دادن خود کهکشان S سری گوشی های جدید در کنگره جهانی موبایل که به طور کلی در پایان ماه فوریه شروع می شود. اگر سامسونگ قصد راه اندازی سری S10 کهکشان که CES در ماه ژانویه?

می شنویم که همان “کهکشان S که CES” شایعه هر سال. اگر مرد شرط بندی بودم هنوز سامسونگ در راه اندازی تلفن وجود نمی بپردازد. این عجله غیر ضروری است.

اگر که دلیل سیل شایعه نیست، چه چیز دیگری می تواند باشد?

حدس و گمان conflation

سامسونگ 2019 بزرگ با راه اندازی گوشی دهم در استاندارد خط کهکشان S و گوشی های هوشمند تجاری خود اولین ویژگی صفحه نمایش تاشو که بسیاری انتظار می رود. نیز وجود داشته است بحث پتانسیل سه کهکشان S10 تلفن (یکی احتمالا کوچکتر و ارزان تر از دیگران)، معنای چهار محصولات جدید کلی، همه برای اوایل سال آینده مخفیگاه آنان شده است.

از پرتاب لبه کهکشان S6 در سال 2015 سامسونگ همیشه خط کهکشان S در دو طعم منتشر کرده است: “منظم” دستگاه S و سپس لبه یا به علاوه نوع. با چهار تن از دستگاه بالقوه آینده اوایل سال آینده شانس حدس و گمان مخلوط شده است وجود دارد.

 سامسونگ کهکشان لبه S6 برابر رایانه های سفید و نقره ای صفحه کلید. است بیش از اکثر دره به آزادی که یکی بار (هر چند دو شاخص تنوع پلاس تلفن بیشتر تجربی سوم در حال تبدیل شدن بیشتر معمول) و دو بار چه سامسونگ به طور معمول معاملات در. حدس و گمان فعلی به سادگی اشتباه به S10 کهکشان نسبت داده شده است ممکن است و یا S10 کهکشان به عنوان short-handed نشستن برای “نسل بعدی گوشی سامسونگ.” قرار گیرد که ممکن است

به عبارت دیگر شانس وجود دارد که برخی از (یا همه) از شایعات S10 کهکشان است را هیچ ارتباطی با S10 کهکشان که تمام.

اب زیر کاه نشت

هر چند گوشی نشت فشار متوسط پوشش که می تونید in the favor of نصب شده, تولید کنندگان هستند اغلب مشتاق برای محافظت از اسرار خود را بزرگترین — و سامسونگ ممکن است راز بزرگتر که همه کهکشان قبلی خود را با تلفن های آینده در سال آینده.

گوشی تاشو است که Galaxy X ممکن است به نام، پتانسیل به کسب و کار بزرگ برای سامسونگ است — آن مقدار زیادی از تبلیغات را دریافت خواهید کرد و بالقوه سامسونگ سرب اولیه در یک رده محصول جدید (که احتمالا یک تکه را می خواهید دیگران) بدهد.

 سامسونگ تاشو مفهوم طراحی تلفن.

مسخره کردن از چگونه X کهکشان

اگر سامسونگ برابر ممکن است آن را در اوایل سال 2019 نشان می دهد، این احتمال زیاد می خواهد برای طراحی کاری ادامه داده اند، حفظ. تولید کننده کره جنوبی می تواند تلاش برای جلوگیری از هر کسی گرفتن بتن درک در کهکشان X — و یا شاید حتی صف کهکشان با برخی از S10 — نشت خود شبه عمد.

این نوع تاکتیک انحراف از بی سابقه در صنعت فن آوری نیست و با تمام شایعات در جریان است، اگر برخی از آنها تا ما را در جهت خاصی کنار سامسونگ در روز راه اندازی صدای ریزش بزرگ به عنوان که ممکن است را می توانید در نظر گرفته شده بود متعجب نمی.

تا آن

ممکن است به خوبی تثبیت ثابت جهان فناوری، اما نشت است که قطعا در سال های اخیر تغییر کرده است. ایوان Blass ( @evleaks ) انباشته است تقریبا نیم میلیون پیروان توییتر از طریق تفرج محصولات متعدد و دیگر leakers را در افزایش است. احساس مردم در بازی بیش از هر زمان وجود دارد و بسیاری احتمالا گرسنه برای همان نوع شهرت، شتابزده فتوشاپ شغل برای شانس در شکوه همان ساخت. مقاله مرتبط

وب سایت های خارجی مانند ناقوس کره کنيد ، سرمایه گذار و ETNews ، همچنین در دوران اخیر (حتی حاضر ویرایشگر در سئول در lookout برای اخبار منطقه) افزایش یافته است. آنها همه را به تعداد گمانه زنی داستان ساخت راه خود را بر روی وب سایت آندروید اضافه کنید.

این شایعه است مه S10 زود ورود است نشان می دهد یا سامسونگ که “تلاش برای برخی از نوع پوششى. یا شاید این فقط آنچه چشم انداز شایعه تبدیل شده است و کهکشان S10 برجسته ترین تلفن های آندروید در افق است.