چگونه به تنظیم و پیکربندی خود آمازون اکو

بنابراین شما فقط آمازون اکو، یا از فروش جدید و یا تعطیلات. بیایید نگاهی به چگونگی تنظیم آن و برخی از چیزهای مفید به شما می خود اکو با کار.

آمازون اکو چیست؟

به عبارت ساده، اکو کنترل صدای دستیار مجازی که به شما کنترل دستگاه های smarthome بررسی های هواشناسی پخش موسیقی، اخبار، و بیشتر امکان است.

مرتبط با: که آمازون اکو را خرید? هستند تعداد انگشت شماری از مدل های مختلف است که شما می توانید از یکی از اصلی بودن نسخه 99 دلار است که همراه با بلندگو مناسب و معقول برای قیمت اکو در مقابل نقطه در مقابل نشان می دهد در مقابل پلاس و بیشتر

وجود دارد. نیز وجود دارد نقطه اکو $50 ارزان تر در پایان پایین تر است (که همراه با لپ تاپ کیفیت صدا در بسته های کوچکتر) و در پایان بالاتر 150 دلار اکو به علاوه، که توپی smarthome ساخته شده است و گوینده کمی بهتر از مدل 99 دلار است. شما حتی می توانید Echos است که دارای صفحه نمایش بر روی آنها، مانند نمایش پژواک و اکو نقطه.

قبل از ما اکو تنظیم و به بازی در اطراف با آن، هر چند، اجازه دهید را یک نمای کلی از دستگاه های فیزیکی و دکمه های آن. در این راهنمای ما تا مدل 99 دلار جدید تنظیم کنید.

تا آنجا که می رود دستکاری فیزیکی سه چیز در صدای شما می توانید با یک ظرف غذا وجود دارد: دکمه میکروفن (که ویژگی های گوش دادن فعال و غیرفعال می), دکمه های اکشن (که هنگام شنود گذاشته، الکسا احضار بدون نیاز به هر چیزی می گویند)، و حجم دکمه. در اکو پلاس (و Echos نسل قبل) حجم حلقه در اطراف لبه، به جای دکمه های حجم وجود دارد.

مرتبط با: چگونه برای دریافت بیشتر از خود آمازون اکو

غیر از دکمه ها نیز وجود دارد پورت صدا کردن در همه آخرین اکو دستگاه (در کنار پورت قدرت در پایین) که سخنران بیشتر و قدرتمند را به آنها وصل می.

با طرف فیزیکی چیزهایی از راه خلاصه، بیایید نگاهی به چگونگی راه اندازی خود اکو را.

تنظیمات بالا شما اکو

برای کمک به حداقل رساندن الکسا حوله ای کردن دستورالعمل که شما مرحله اول (قبل از اینکه حتی “unpack.aspx” و اکو در پلاگین) برای گرفتن برنامه آمازون الکسا برای تلفن یا قرص (iOS/اندیشه) است. هنگامی که شما برنامه دانلود در راه اندازی آن در حال حاضر خاموش نگه دارید.

اکو آمازون وصل کنید. حلقه شاخص در اطراف بالای خواهد فلش آبی و سپس تبدیل به رنگ نارنجی دوار (همانطور که در بالا نشان داده شده). این نشان می دهد آماده پیکربندی شده است. پایین دکمه عمل (دکمه مقابل لال) اگر شما از دست این پنجره و شروع می شود شکایت (و حلقه بنفش تبدیل)، حدود پنج ثانیه تا حلقه پرتقال دوباره نگه دارید.

هنگامی که صدای کاملا بالا و حالت پیکربندی نارنجی شده, کردن smarpthone خود و باز کردن تنظیمات Wi-Fi. مانند بسیاری از smarthome محصولات اکو نیاز شما برای اتصال مستقیم به آن مرحله پیکربندی به منظور آن را راه اندازی.

نشان داده شده در بالا، اتصال Wi-Fi اکو است که چیزی باشد مثل “آمازون و 53N” و یا برخی از دیگر تعداد و نامه دسته کوچک موسیقی جاز, و اتصال به آن را انتخاب کنید.

سپس، شما می توانید راه اندازی app الکسا دو شروع به نصب و شما باید این صفحه را ببینید:

را انتخاب کنید که از نوع اکو شما راه اندازی. برنامه باید حق را به فرآیند پیکربندی پرش اما فقط شیر در تنظیمات را انتخاب کنید و آیکون منوی (سه بار در گوشه بالا سمت چپ برنامه) اگر اینطور نیست. از آنجا، شما می توانید به یکی از دو چیز انتخاب: اگر شما شخصا اکو را در حساب آمازون خریداری شده و سپس باید به آن می گویند “[Your Name] را اکو” و شما می توانید انتخاب کنید که. اگر اکو به عنوان ازدواج کردم و یا در غیر این صورت شخصا آن را خریداری نیست شما می توانید انتخاب کنید “راه اندازی دستگاه جدید”.

هنگامی که شما در نقطه ای که در آن شما متصل به اکو با برنامه بالا و در حال اجرا، بقیه بسیار آسان است. به سادگی کاربری ورود به سیستم حساب آمازون ورودی، موافقت با شرایط کاربر الکسا (مانند که شما هستی OK با صدای خود که اواخر آمازون دو به دستورات و بهینه کردن سرویس تجزیه می شود)، و سپس شبکه Wi-Fi را انتخاب کنید از لیست شبکه های اکو می تواند تشخیص دهد.

شما آماده برای شروع به استفاده از آن هنگامی که اکو خود را به شبکه Wi-Fi خانه شما متصل است. بیایید نگاهی به در چگونه به بحث در الکسا و سپس چگونگی سفارشی کردن تجربه اکو.

احضار الکسا

است اکو برنامه با دو پاسخ به کلمه “پی”، که “الکسا” پیش فرض (اما شما می توانید تغییر کلمه ویک اگر لازم باشد). هر زمان کلمه “الکسا” را به شما می گویند, شما حلقه نور بالای نور تا آبی اکو را ببینید. شما پس از آن با فرمان یا استعلام دنبال که می توانید.

یک دستور ما می خواهیم شما را به دانستن و پایین پت، هر چند وجود دارد: “الکسا، توقف.” در برخی از نقطه شما در حال رفتن به الکسا برای انجام کاری است که منجر به بسیاری از پچ پچ و یا سر و صدا و شما قطعا یک راه برای همه چیز آرام پایین می خواهید. چگونه موسیقی به توقف پخش کنید و چگونه به کام و ساعت توقف زمانی که آنها را به خارج هم.

چیزهایی می توانید انجام دهید

حالا که می دانید نحوه احضار الکسا و ترمز قرار داده هر راکت از بند باز کردن او ممکن است، بیایید نگاهی برخی از لذت چیز می توانید انجام دهید با الکسا به شما برای شروع.

موسیقی

هر چند پخش موسیقی از طریق بلندگو استفاده حداقل اینده واحد اکو است یکی از سرگرم کننده ترین و احتمال استفاده از آن نسبتا اغلب خودت را می بازی. به طور پیش فرض، اکو آمازون به حساب آمازون نخست خود را شنود گذاشته است و می دهد دسترسی شما به هر دو موسیقی شما را از طریق آمازون و همچنین کتابخانه گسترده رایگان نخست موسیقی خریداری شده است. شما می توانید همچنین لینک حساب Spotify یا پاندورا و که به جای استفاده از و همچنین موسیقی در چند Echos که یک بار بازی. فقط می گویند چیزی شبیه: Alexa

[music genre]

بازی الکسا, بازی [your playlist name]

الکسا, بازی [band]

الکسا, بازی [song] توسط [band]

الکسا, بازی [station] در [streaming service]

الکسا چه بازی است?

شما می توانید دستورات مانند شماره “الکسا، پخش موسیقی کریسمس” و الکسا تا کریسمس پخش موسیقی چرخش خواهد شد. اگر ایجاد لیست های پخش خصوصی شما نیز این لیست پخش با نام مانند تماس بگیرید تا می توانید “الکسا, بازی من پخش روز بارانی”. شما همچنین می توانید موسیقی را از طریق نام گروه و آهنگ بازی مانند “الکسا, بازی راش” یا “الکسا, بازی روح رادیو شهر عجله”.

سوالات تبدیل کنید و بخواهید چیزهای بی اهمیت

فقط پشت پخش موسیقی را به محبوب ترین چیز در اطراف دفتر تا به پرسیدن سوال الکسا است. شما می توانید الکسا در طیف گسترده ای از موضوعات پرس و جو و او هم به شما پاسخ مستقیم بدهید یا اگر مطالعه بخشی از پایگاه داده در اینجا نیست, او (مانند سیری) شما نتایج جستجو برای آنچه شما در مورد خواسته می دهد. اینجا کمی از کارهای مفید شما می توانید بپرسید الکسا: Alexa

، چه در آب و هوا مانند? (اگر می خواهید به آب و هوا خارج از کد پستی فقط “[city name]” اضافه کردن در)

الکسا, اخبار امروز چیست؟

الکسا، 295 x 5 چیست؟

الکسا, چه زمانی آن را در [city/state/country] است

الکسا ویکی [topic] (شما دریافت کنید خلاصه و سپس پیوند به ویکی پدیا مطلب کامل در برنامه الکسا سپس)

الکسا چگونه انجام شما طلسم [word]?

الکسا، چند فنجان در گالن هستند؟ (این و دیگر پرسش تبدیل مستقیم به جلو آسان برای الکسا هستند)

الکسا، که برنده سوپر جام 1979 (این و دیگر چیزهای بی اهمیت سوالات با پاسخ روشن معمولا بسیار خوب کار می کنند)

لیست خرید را و کارهای موسیقی

پخش فوق العاده است (و به ما اشاره کرد کیفیت صدا بسیار بالا است) و الکسا پرسیدن سوالات چیزهای بی اهمیت است سرگرم کننده، اما اگر شما فکر بهره وری, قابلیت لیست است. شما استفاده از دستورات زیر ساده برای ایجاد لیست و چیزی را به این لیست اضافه کنید:

الکسا لیست جدید ایجاد کنید.

الکسا، [item] را به من به لیست خرید اضافه کنید.

الکسا لیست خرید من را بخوانید.

در حالی که آن را بسیار راحت به خواندن لیست به شما الکسا لیست نیز برای شما در الکسا app رونویسی، نگران نباشید. در حالی که شما در حال اجرا errands هر مورد اضافه کنید در برنامه ذخیره می شود، به عنوان پیش، بنابراین شما آن مرجع می تواند.

سفارشی شما اکو تجربه

یک بار شما رو برخی از فرمان های صوتی در بانک، شما ممکن است بخواهید به حرکت بر روی سفارشی کردن تجربه اکو تنظیم برخی از تنظیمات و دانلود مهارت الکسا.

مرتبط با: چگونه به لحن خوب آب و هوا و ترافیک و ورزشی به روز رسانی در شما آمازون اکو

شما می توانید تنظیمات در اکو را با باز کردن نرم افزار الکسا و مرور در منو اصلی انتخاب “تنظیمات” و سپس اسکرول کردن به پایین “حساب” سفارشی بخش. وجود شما گزینه برای انواع چیزهایی مثل موسیقی (که در آن شما می توانید لینک خود اکو به حساب Spotify یا پاندورا) پیدا کنید “فلش جلسه توجیهی” (که در آن شما می توانید تغییر منبع برای شما briefings اخبار روزانه)، “ورزشی به روز رسانی” (که در آن شما می توانید تغییر دهید که تیم شما را دنبال کنید MLB، NBA و NFL)، و تنظیمات دیگر مانند مسیر خود را به روز رسانی ترافیک و لینک دادن تقویم.

مهارت های الکسا که اضافه کردن قابلیت های بیشتر به اکو خود را به توسعه دهندگان شخص ثالث وجود دارد. شما می توانید دسترسی به مهارت های بزرگ شهر به منوی اصلی عنوان و بهره برداری در “مهارت”. از آنجا، شما می توانید تمام انواع مهارت های مختلف از محیط باران برای تلفن های موبایل راه دو مهارت است که به شما اجازه کنترل دستگاه های smarthome دانلود.