دیگر VPN سوال چشم رول

redditors روز خوب.
من دیگر exiciting، دهان، آب چشم پاره شدن سوالات در مورد من VPN خدمات است که من استفاده از اجازه می دهد تا 3 شکاف و من در حال حاضر با استفاده از تمام 3. پس من برخی تحقیقات و در بر داشت که من می تواند استفاده از روتر به عنوان نقطه پایانی و رمزگذاری همه داده ها از طریق این دستگاه. که اجازه می دهد همه داده من ISP برای رمزگذاری در حالی که تنها با استفاده از اسلات 1.

این باز کردن می توانید از کرمهای بین سرور در حال اجرا با pfsense و یا گرفتن dd-wrt روتر، من تازه کار با روتر پیکربندی بندر حمل و نقل و راه اندازی پورت شبکه. در خانه، من با استفاده از 2 روترهای مختلف متصل به بهتر سیگنال WiFi اطراف خانه. من همچنین تیغه سرور استفاده نشده 2 در در خانه از زمانی که من استفاده از سرورهای میزبان بازی است. این پس زمینه دانش من به شما می گویند.

سوال من این است که چه گزینه های وجود دارد برای نگهداری پایین هستند، تعیین و فراموش کرده ام.

هدف من خواهد بود به شبکه 2 در سراسر خانه، باز 1 و 1 شبکه اختصاصی مجازی.

بنابراین از دانش من این 2 گزینه های من هستند.
1) دریافت dd-wrt روتر قادر به آن را به استفاده از VPN و یا روتر گوجه فرنگی یا openvpn نیاز را دریافت و آنها را پیکربندی 2) استفاده از سرور و یا کامپیوتر های کوچک با اینترنت 2 کارت و استفاده از آن بین باز روتر و روتر است که دارای برچسب (VPN) دیگر اطلاعات اینترنت من در s 100up 100 پایین Verizon FiOS (مرز).

چه بهترین گزینه از لحاظ ایده های زیر تاثیر سرعت Minimizing مجموعه هستند و فراموش کرده ام، تعمیر و نگهداری کم و کمتر $200 سپس اگر گزینه 1، لطفا شامل برخی از شماره مدل روتر محبوب است که اگر کار می کنند 2 انتخاب نمایید، لطفا سخت افزار مورد نیاز مورد نیاز و نرم افزارهای مورد نیاز بچه ها با تشکر

خرید فیلترشکن

یک دیدگاه برای “دیگر VPN سوال چشم رول”

  1. Quote: *”That would allow all my ISP data to be encrypted while only using 1 slot.”*

    If I understand you correctly, you plan to switch one of the ports on the existing router into WAN, which will become an INDEPENDENT, and second, Public IP address.

    Based on my knowledge on VPN, VPN tunnel, where encryption occurs in VPN, starts and ends from your VPN client and, ends and starts, respectively, at the VPN server that your VPN client connects to. The data travels out of your VPN server to the “www” internet is not encrypted by the VPN server.

    Nevertheless, if that is what you wanted to do, I would choose option 1 if I want something quick and simple, and option 2 if I want something more secure, as I understand, dd-wrt firmware only supports PPTP VPN (Tomato supports PPTP and open VPN), but this piece of knowledge may be outdated.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.