VRSlide هدست VR کهکشان S8 شده است که داخل آب اسلاید

 vrslide آب اسلاید vr هدست است VRSlide

  • بالاست است ایجاد هدست VR طراحی شده که کار می کند در حالی که پایین اسلاید آب رفتن.
  • VRSlide S8 کهکشان سامسونگ مجهز است.
  • سه تجربه مختلف می تواند بردم (؟) در حالی که سفر کردن اسلاید.

در سال 2016، شش پرچم سحر و جادو کوه همکاری با سامسونگ به معرفی سازه پی به آن غلتکی انقلاب coaster. اگر شما فکر می کنید این دستور غذا را برای فاجعه بود، فکر می کنم دوباره به عنوان شرکتی به بالاست فقط معرفی VRSlide: VR تجربه برای آب اسلاید.

همانطور که می بینید از این ویدئو، هدست VRSlide کپسول ضد آب است که encases S8 کهکشان سامسونگ است. این گوشی در حال اجرا قطعه سفارشی از نرم افزار است که تجربه VR را فراهم می کند. با استفاده از این کهکشان S8 پارک آبی استفاده از می توانید تلفن بی سیم شارژ قابلیت های ساخته شده برای اطمینان از هدست در طول روز مردن نیست.

برای بازی جیک جیک سونوگرافی که نقاط متمایز در اسلاید و مانیتور را مطمئن شوید که ویدیو VR اسلاید حرکت و سرعت مسابقات، S8 کهکشان مکان کاربر را با گوش دادن آهنگ فرد را سکون در حالی که سفر. به عنوان نرخ سفر را از فرد به فرد بر اساس وزن خود و دیگر عوامل متفاوت باشد می تواند این نوع از ردیابی دقیق مورد نیاز است. مقاله مرتبط

در خط، سواران هدست VRSlide داده می شود و فرصت از سه تجربه مختلف را انتخاب کنید. همانطور که می بینید از این ویدئو، شبیه این ضعیف دنیای مجازی است که شما ممکن است انتظار داشت از بازی نینتندو قدیمی طراحی شده.

اگر شما علاقه مند در تلاش کردن VRSlide برای خودتان و بالقوه مورد عمده بیماری حرکت گرفتن، شما باید به کتاب پرواز برای آلمان. این بار این تجربه فقط در کهکشان Erding آب جهان اسلاید موجود است.