ایسلند مرده: بازماندگان 10 راهنمایی & کلاهبرداری به زامبی ساحل در خلیج!

ایسلند مرده: بازماندگان آخرین زامبی بازی دو زدن راه خود را به فروشگاه اندیشه است. خیلی با ایسلند مرده اصلی آن را ممکن است اما عناصر دفاع برج جدید را بازی سخت تر و پیچیده تر.

به کمک تازه زامبی ضربه، از این لیست از راهنمایی و ترفندها برای مرده ایسلند وارد شده: بازماندگان. فقط گوش دادن به ما و قبل از گسترش عفونت در حد شما راه خود را به پیروزی رقص جزیره می شود.

 ایسلند مرده: بازماندگان

همیشه بررسی pathing زامبی

این یکی باید موجب تعجب، با توجه به بسیاری از بازی برج دفاع اختصاص داده است. بر خلاف اکثر بازی در ژانر دفاع برج، pathing هر موج از یک گروه ترکان و مغولان به بعد تغییر دهید. مقاله مرتبط

خط قرمز نشان می دهد که مسیر زامبی به اردوگاه خود را اما همه نوع روش حمله ارواح ولگرد می تواند وجود دارد از این مسیر (بیشتر در اینباره).

در حالی که انبوهی دشوارتر تخم ریزی کردن زامبی در مکان های جدید، به عنوان شما نجات بازماندگان بیشتر و گاهی همان محل تخم ریزی دو راه متفاوت است. زامبی ممکن است از یکی از دو کاشی و هر یک می تواند مسیر متفاوت بسته به قرار دادن برج های دفاعی خود را.

در نتیجه، شما همیشه باید بررسی pathing قبل از پریدن به داخل نبرد. حتی دو غارت متوالی انبوهی با همان ضعف pathing مختلف ممکن است. با تنه ساحل پایین گرفتار نشود.

 ایسلند بازماندگان مرده آب تله توپ دفاع

نقشه میدان جنگ در ایسلند مرده: بازماندگان همیشه تغییر، و شما باید آن را به نفع خود استفاده کنید برای زنده ماندن هر حمله.

بالای عناصر تعاملی متعدد بر روی صفحه نمایش مانند انفجار بشکه و نوسانی جرثقیل، طرح نقشه خود را به نفع خود کار می کنند. به عنوان مثال، قرار دادن توپ در کنار آب می تواند حتی انسان زنده به گور آبکی beefiest دست کشیدن. با وجود لباس ساحل ظاهرا زامبی شنا کند.

همچنین در lookout برای خطرات دیگر مانند است، از نشت روغن و آب، که می تواند با برق یا چهار به برخی از اثرات تند و زننده برای نیروهای مهاجم ترکیب شود. این می تواند باعث توسط تله اختصاص داده و یا با سلاح که عنصری آسیب معامله.

 مرده ایسلند بازماندگان توپ برجک برج دفاعی

ایجاد دالان مرگ (سازمان ملل)

هنگامی که شما را دیده ام که در آن زامبی آمده از، شما باید سعی کنید تنظیم کشش طولانی که در آن شما می توانید تا زامبی انبوه و آنها را در یک بار همه چمن را زدن.

در اوایل گزینه های خود را برای به اشتراک گذاری زامبی نسبتا محدود است. احساس ممکن است که مانند موانع اتلاف فلز 200 از آنجایی که آنها انجام هر گونه صدمه, اما آنها حیاتی برای خرید زمان کافی برای whittle کردن ارواح قبل از آنها خیلی دور هستند.

موانع کلید پایین wights whittling قبل از آنها دریافت بیش از حد دور

Flamers و وقتی که شما اول آنها را باز فروزان تورنت تله آسیب منطقه مناسبی ارائه شوند. آنها هر دو خوب و حمله در خط مستقیم است، بنابراین سعی کنید همه چیز تا زامبی تا مسیر مخروطی آسیب کل خط.

همانطور که شما پیش شما بسیار طولانی محدوده تله اجازه می دهد شما را به خلاق با قتل عام خود را باز کنید.

 صفحه نمایش شخصیت ایسلند بازمانده سام ب مرده

به خاطر بهره برداری با سرعت شخصیت

در غیاب خودکار نبرد حالت یکی از ویژگی های خودکار چند در ایسلند مرده: بازماندگان این است که فقط یک بار شخصیت خود را به طور مداوم به آن حمله خواهد کرد اگر شما را در انسان زنده ضربه بزنید. بازی این لوایح به عنوان یک راه برای جلوگیری از خستگی انگشت، اما آن را با از دست دادن بزرگ در آسیب کلی می آید. مقاله مرتبط

برخی از شخصیت های قابل پخش در ایسلند مرده: بازماندگان، مانند شخصیت شروع ب سام اند سرعت حمله کند. اگر شما تکیه بر حملات خودکار تا آمده گاو جهش شما نوسانی می خواهید خانه.

دو را پایین زامبی به سرعت، در آنها بهره برداری. شما برای پیدا کردن ریتم مناسب شما انیمیشن های حمله خود را قطع نیست اما این روش اجازه می دهد تا شما را به حمله بسیار سریعتر و مقابله آسیب بیشتری داشته باشد.

از آنجا که خود سرعت پایه حمله بسیار بالاتر سریع حمله به شخصیت های مانند Marshanda و زارا ممکن است با از دست دادن تنها خوب است. اگر شما مستعد ابتلا به چربی انگشت و حمله به زامبی اشتباه (مثل من) به این نوع شخصیت چوب.

 مرده ایسلند بازماندگان زارا پیروزی صفحه برجسته

سرب زامبی دور از vulnerable.txt نقاط

زامبی هستند گنگ. هنگامی که آنها گرفتن بوی مغز تازه در اکثر موارد، آنها آن تا پایان جهان را دنبال کنید. اگر چه به عادلانه پایان جهان نیست بیش از حد دور می ممکن است.

به عنوان مدافع تنها کمپ اصلی شما همچنین باید به طعمه زامبی دور از مناطق “vulnerable.txt”. معمولا یعنی کشش نهایی زمین مقابل دروازه به کمپ خود را.

به عنوان مدافع تنها کمپ اصلی شما همچنین باید به نقش طعمه

اگر شما مراقب باشید، شما همچنین می توانید زامبی تنها از جمعیت به آنها را قبل از اینکه آنها را به خط جبهه خود را در برج بکشید. این راه بسیار خوبی برای مقابله با زامبی بهداشتي و stinkers دام ناتوان است.

شما همچنین تله با knockback مثل توپ را با صدا غذا خوردن مرده زندگی کردن مسیر از پیش تعیین خود استفاده کنید. همراه با موانع به این زامبی ناامیدانه به دام افتاده در گوشه ای را به من بمونه.

 مرده ایسلند بازماندگان استفاده نا مشروع چمدان

فروش دیگر ساز

سنگهای سخت دور از ذهن در ایسلند مرده است: بازماندگان، بنابراین شما می خواهید به آنها را عاقلانه صرف. بازی شما را به استفاده از آنها را در سرعت بالا افزایش دام را تشویق می کند و باز اما چمدان، برنامه بهترین عمل این است که برای ساز دیگر ذخیره کنید.

سازنده دوم نه تنها باز امکان دو و چمدان که یک بار آن نیز اجازه می دهد تا دو تله به افزایش به طور همزمان. ظاهرا باز و چمدان نیست یک کار تمام وقت تا هر ساز می تواند وظایف هر دو را همزمان انجام.

ساز اضافی شما سنگهای 599 بیش از 5 دلار است که اگر شما تصمیم به صرف پول واقعی اجرا خواهد شد. اگر شما نوع از کسی که دوست دارد را به رایگان به بازی موبایل بازی “رایگان” آن حدود یک هفته از بازی های گاه به گاه برای رسیدن به آنجا را به شما.

برای ساختن سریع تر خود را انبار سنگهای گرفتن پاداش دستاورد و هر زمان که وجود به زامبی و چمدان (سمت چپ پایین) باز حاصل. هر زمان که آنها تا هم شما باید ماموریت انجام دهید.

 ایسلند بازماندگان مرده غارت ماموریت نقشه صفحه

هدف غارت انبوهی و ماموریت های اول

اگر چه هدف خود را برای سفر به استراحتگاه سفر آلوده برای نجات بازماندگان، ارزش آن را به زمان خود و پایان انبوهی غارت و ماموریت های اول است.

ماموریت های غارت شده تنها بخشی از بازی نیست همیشه دفاع مبتنی بر (اگر چه اغلب آن است)، اما آنها پاداش قفل و چمدان. آن نه ممکن است صدای زیاد, اما هر ماموریت اساسا به شما موجب صرفه جویی سه ساعت.

حاصل کنید که شما باید حداقل 1500 اضافی فلزی قبل از بازماندگان جدید رسیدن به نقطه عطف

استفاده نا مشروع انبوهی پاداش چمدان قفل شده است و تا 900 فلز بسته به عملکرد خود را. حداقل 1500 اضافی فلزی قبل از رسیدن به نقطه عطف جدید بازمانده حاصل کنید — اگر اینکار را نکنید، شما را در تعجب تند و زننده هستیم.

هنگامی که شما در رسیدن به نقطه عطف جدید شما تله بیشتر بر روی نقشه به منظور جبران برای مشکل تر انسان زنده انبوهی چند محل می تواند. اگر فلز به اندازه کافی شما باید آنها را با هر آنچه که شما در حال حاضر را.

که شما را در یک نقطه ضعف بزرگ قرار می دهد و شما ممکن است جلوگیری از جمع آوری هر گونه جدید و چمدان در همه. پیش برنامه ریزی تنها راه برای جلوگیری از این است و اگر شما در حال حاضر خواندن این، شانس شما را در درک نیاز به آماده سازی هستند.

 مرده لوازم مصرفي ایسلند بازماندگان هواپیماهای بدون سرنشین افسانه ای

استفاده شما مواد مصرفی

در مرده ایسلند: بازماندگان مواد مصرفی، خوب، مصرف. هر زمان به شما استفاده از آنها شما مجبور به پرداخت مقدار کمی پول نقد به آنها را در جنگ های بعدی استفاده کنید.

این جنگنده با صرفه از استفاده از آنها را دلسرد ممکن است ولی مواد مصرفی می توانید به تنهایی نوبه خود جزر و مد در نبرد. Waterbomb بهنگام کنار تله الکتریکی می تواند گروه های زیادی از زامبی را نابود و downing نوشیدنی های انرژی می تواند تنها چیزی است که مغز خود را نگه داشتن کردن بشقاب شام.

داونینگ نوشیدنی های انرژی می تواند تنها چیزی است که نگه می دارد شما مغز کردن بشقاب شام

را چند ثانیه قبل از هر جنگ به مواد مصرفی مناسب را انتخاب کنید. این گروه ترکان و مغولان را ضعف خود را راه اندازی تله و سبک بازی مورد نظر بستگی دارد. به طور کلی شما را خوب بکنم چسبیده به شما قوی ترین، بالاترین سطح مواد مصرفی.

در پایان روز، آن را تنها هزینه های 20 تا 30 دلار برای پر کردن منابع خود را–هیچ چیز نسبت به زمان شما مجبور به صرف تکرار جنگ. پس از 1 چند دام ارتقاء شما مقدار زیادی پول نقد در دست داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که موارد هستند به مصرف حتی اگر شما موفق به ماموریت. که تنها دلیل دیگری برای همیشه آماده رفتن است.

 مرده ایسلند بازماندگان مبارزه با سام ب

اصحاب در خرج کردن

یکی دیگر از عناصر منحصر به فرد مرده ایسلند: بازماندگان است که شما می توانید تماس بگیرید در شما اصحاب استفاده نشده (یا دوستان در لیست دوستان شما) برای کمک به خارج در گرمای جنگ. این راه تا بر مهاجمان فرومایه آنها را حتی سریع تر وقت شما می توانید.

قبل از آنها می توانید استفاده دوباره پس از استفاده، اصحاب در استراحت بسیار طولانی است. شما می توانید مقدار کمی از سنگهای بازنشانی ساعت صرف اما آنها باید با صرفهجویی. همراهان خود را برای لحظات بحرانی نجات.

اصحاب زمان شما اجازه در مهاجمان فرومایه آنها را پایین حتی سریع تر

به این خاطر، همراهان خود را با ما بپیوندید، تنها برای زمان معینی. پس از 20 ثانیه (یا در حال اجرا از سلامت)، آنها شما را به دفع کردن حمله ارواح خود را ترک می کند.

اگر شما واقعا مانند اصحاب با استفاده از بازی به عنوان مورگان جان یک بار او را در دسترس می شود. صفت منفعل خود را اجازه می دهد تا اصحاب به ماندن در میدان جنگ برای اضافی 20 ثانیه و افزایش آسیب خود را.

 مرده ایسلند بازماندگان زارا ماموریت شکست

را می شکند

مانند اکثر بازی موبایل رایگان به بازی, مرده ایسلند: بازماندگان به طور خلاصه بازی بترکد طراحی شده است. وجود دارد isn ‘ سیستم استقامت محدود کردن زمان بازی، اما اگر شما سعی کنید به بازی در ساعت در پایان شما را به سرعت پیدا کردن آن دشوار است برای پیشبرد.

چنگ زدن رایگان روزانه چمدان

گرفتن معافیت می دهد سازندگان خود را هم باز کند و چمدان (شما فقط چهار بار که می تواند نگه دارید)، است که بهترین راه برای دریافت کارت های بیشتر و بهبود سیستم دفاعی خود را فراموش نکنید. همچنین سازندگان هم به پایان خود تله که اونس اضافی از قدرت به آنها افزایش می دهد.

نیز در انتظار اجازه می دهد تا شما پخش ماموریت های هر وقت بر روی نقشه ی هر چهار ساعت یا بیشتر. ذکر شده در بالا، این مقدار زیادی از پاداش فقط کلیک کنید و چمدان و سنگهای بدهد. این می تواند فقط افزایش نیاز به غلبه بر موج بعدی از ارواح.

اگر شما تصمیم به وقت خود را برای گرفتن چمدان رایگان روزانه فراموش نکنید. در فروشگاه کنار پرداخت و چمدان است.

ایسلند مرده: بازماندگان راهنمایی و ترفندها و نتیجه گیری

امیدوارم این ایسلند مرده: بازماندگان و به اندازه کافی برای نگه داشتن شما را از قرار به عفونت هستند. آنها را دنبال کنید و شما یک حرفه ای مغز ضربه در هیچ زمان.

هر گونه راهنمایی بیشتر برای اضافه کردن به لیست دارید؟ ما در نظرات اطلاع دهید!