T-Mobile ساده جهانی گسترش می یابد، LTE کمک هزینه برای $5/day

  • می افزاید: T-Mobile است 70 کشور جدید را به طرح خود را جهانی ساده اضافه.
  • حامل سازمان ملل متحد هم اکنون داده های بین المللی 5 دلار عبور روزانه است که تا 512 بایت اطلاعات LTE را ارائه می دهد.

T-Mobile که در ساخت آن بسیار آسان برای مشتریان آمریکایی برای ادامه استفاده از حامل ایالات متحده بر اساس خود را در هنگام سفر بین المللی منجر شده است. از طریق برنامه موبایلها ساده جهانی تماس، سازمان ملل متحد حامل کاربران نامحدود 2 g داده و پیام کوتاه دریافت لحظه آنها را به شماری از کشورهای خارجی گام. به تجربه آن را حتی بهتر, T-Mobile اعلام کرد که ساده جهانی به زودی به 210 کل کشور گسترش دهد.

اما علاوه بر این از جدید روزانه عبور داده های بین المللی چه باید تحریک مسافران بین المللی است. به جای در شبکه 2 g تمام سفر خود گرفتار شدن مصرف کنندگان می توانید به پرداخت 5 دلار در هر روز برای لذت بردن از 512 MB داده های LTE. علاوه بر این، به جای داشتن به پرداخت $0.25 دقیقه برای تماس های تلفنی، کاربرانی که انتخاب کردن برای عبور داده تماس نامحدود لذت ببرید. مقاله مرتبط

طرح ساده جهانی به روز شده در تاریخ 22 ژوئیه می رود و برای هر کسی در T-Mobile یک یا طرح های میراث است که شامل برنامه های بین المللی کار می کنند.

جدید 5 دلار در هر روز داده های بین المللی عبور می کند سپس با شروع در تاریخ 1 اوت انجام شود در دسترس است. این می تواند خریداری یا ورود به برنامه موبایلها تماس خدمات مشتری و یا پس از پیوند است که به کاربر ارسال خواهد شد هنگامی که تلفن خود را به یک شبکه خارجی متصل می شود.