چه به انجام اگر شما از دست دادن دو عامل تلفن شما

بسیاری از وب سایت کد امنیتی به شماره تلفن خود را برای تایید هویت شما هنگام ورود به سیستم ارسال کنید. شما می توانید برنامه های کاربردی که کد امنیتی بر روی تلفن خود را به تولید بیش از حد استفاده کنید. اما چه اتفاقی می افتد اگر تلفن خود را از دست

شما تلفن شماره

شما می توانید سعی کنید با استفاده از روش های بازیابی برای دسترسی به حساب خود را بلافاصله و بدون شماره تلفن گردیم. با این حال، شما احتمالا به شماره تلفن خود را هر چه زودتر به جای بعد بازگشت می خواهید.

حامل تلفن همراه خود می تواند کمک به شما دیپلم بلافاصله همراه با یکی دیگر از گوشی های جدید. حتی اگر شما دان ‘ t می خواهید برای خرید یک گوشی گران قیمت جدید بلافاصله، شما می توانید تلفن دو شما را در طول زمان. شما ممکن است بخواهید حفاری تلفن قدیمی از زیر شلواری خود را و یا قرض گرفتن یکی از دوستان یا اعضای خانواده. حتی گوشی قدیمی تلنگر در خرج کردن انجام می دهد. و اگر شما به دنبال یک گوشی جدید شما همیشه می توانید خرید گوشی ارزان اندیشه.

بعد از اینکه گوشی شما حامل سیم کارت جدید می تواند به شما کارت به حساب های خود را گره خورده است و شما بلافاصله می تواند دسترسی به شماره تلفن خود را بازیابند. همه شما باید انجام دهید این است که رفتن به فروشگاه خود را حامل تلفن همراه و شما می توانید گوشی خود را در نقطه شماره — آنها به شما تلفن فروش اگر شما می خواهید که، بیش از حد خوشحال خواهید بود. اگر فروشگاه نزدیک با خدمات به مشتریان خود را حامل تلفن همراه تماس بگیرید.

اگر از قبل نوعی تلفن همراه بیمه از طریق حامل تلفن همراه خود و یا منبع دیگری آن حتی تا حدی ممکن است جایگزینی را پوشش دهد. لزوما آن، هر چند توصیه نیست — ما حامل بیمه طرح های برخورد بد فکر می کنم. AppleCare + یک معامله بهتر است اما این تلفن های از دست رفته یا دزدیده شده را پوشش نمی دهد.

مرتبط با: مجرمان سرقت می توانید شماره تلفن. در اینجا چگونه به آنها جلوگیری از

به جلو قدیمی تلفن شماره

اگر شما نمی خواهید برای دریافت تلفن جدید بلافاصله، شما ممکن است قادر به هدایت تماس ها از شماره تلفن قدیمی به یک شماره تلفن. ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه شما تنظیم هدایت تماس تا تماس در شماره تلفن قدیمی خود را به تعداد انتخاب شما فرستاده می شود اجازه دهید.

با این حال، هیچ راهی وجود دارد باید پیام کوتاه پیام ها، یعنی شما نمی تواند دریافت آن کد امنیتی texted. خوشبختانه، بسیاری — اما نه همه–ارائه خدمات گزینه تماس با شماره تلفن آنها را بر روی فایل و کد امنیتی صحبت. که با هدایت تماس کار می کنند.

حامل تلفن همراه خود را برای اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم هدایت تماس بگیرید. ورایزون امکان تماس آنلاین هدایت از کامپیوتر شما را قادر می سازد شما فراهم می سازد. AT&T با حداکثر سرعت دویدن و T-Mobile تنها ارائه دستورالعمل برای هدایت تماس از تلفن خود را قادر می سازد، اما شما ممکن است قادر به تماس با خدمات به مشتریان از یک شماره تلفن و بخواهید آنها را برای فعال کردن هدایت تماس شما،

استفاده شما بازیابی کد (یا دیگر روش بازیابی)

بسیاری از حساب های قربانی روش های بازیابی که راه شما می توانید دوباره دسترسی به حساب خود اگر شما تا به حال از دست دادن تلفن.

ارائه برخی از خدمات بازیابی کد است که آنها شما را چاپ کرده و ذخیره ایمن در جایی. اگر شما رتبهٔ بازیابی کد اشتراک چاپ شده است، اکنون زمان برای استفاده از آنها را برای ورود به آن حساب است.

نیز وجود دارد راه های دیگری برای دسترسی به حساب خود را بازیابند. برخی از خدمات شما را وارد کنید شماره تلفن بازیابی اضافی است که که شما می توانید دریافت کدهای در خرج کردن اجازه می دهد. اگر شما می توانید بازیابی شماره تلفن ارائه شده — به عنوان مثال، شماره تلفن برای تلفن همسر شما — شما می توانید دریافت کد که که تعداد دسترسی را بازیابند.

خدمات دیگر حتی اجازه شما حذف امنیت دو عامل خود را از طریق ایمیل. آنها کنید ارسال ایمیل در آدرس ایمیل ثبت شده و اجازه دهید شما را از طریق چند دیالوگ به حذف حفاظت و دسترسی به حساب خود کلیک کنید. است که نه برای امنیت خوب — یعنی مهاجم با دسترسی به ایمیل شما می تواند به راحتی حذف تایید دو مرحله — اما بسیاری از خدمات آن به هر حال انجام.

اگر شما مطمئن نیستید که آیا شما می توانید حساب های بازیابی، سعی کنید برای ورود به حساب کنید که چه روش های بازیابی ارائه شده. اگر حساب شما را با هر گزینه بازیابی فراهم نیست, سعی کنید تماس با خدمات به مشتریان. قبل از اینکه شما می توانید ثبت نام اگر بانک شما در پیام کوتاه شما اصرار به کد امنیتی، به عنوان مثال، خط خدمات به مشتریان بانک خود براى دسترسی به حساب خود تماس بگیرید.

شما باید چک کردن حساب های مهم و روش بازیابی اطمینان حاصل کنید — این که آیا آن بازیابی کد یا بازیابی شماره تلفن چاپ شده است — فقط به چیزهای ساده تر در آینده.

چه در مورد برنامه های تأیید اعتبار است که بر روی گوشی

این همه چیز در مورد شماره تلفن است. شاید شما کد امنیتی از یک برنامه بر روی گوشی خود را مانند گوگل یا تأیید کننده Authy دریافت کنید. و یا شاید شما استفاده از بسیاری از برنامه های دیگر که شما پس از موافقت سریع در تلفن خود، از جمله حساب های توییتر و گوگل و مایکروسافت وارد شوید.

در صورت استفاده از Authy بازیابی می تواند آسان: می توانید کدهای بازیابی انتقال به تلفن جدید و یا حتی آنها را در برنامه Authy بر روی کامپیوتر شما دسترسی.

بعد از تلفن خود را از دست داده برای خدمات بیشتر شما قادر به گرفتن آن کد امنیتی نخواهد بود. شما باید حساب خود را بهبود می یابند و ارائه نوعی از شواهد که شما هستند که شما می گویند شما. حتی اگر شما به طور معمول با کد تولید شده در خود برنامه را روی گوشی خود وارد شوید، شما احتمالا کد امنیتی دیر به شماره تلفن همراه با حساب شما مثلا می توانید. و یا اگر بازیابی کد چاپ شما می توانید آن را عوض استفاده.

خدمات هر چه می خواهید از آن دسترسی به، فقط سعی کنید ورود و چه روش های بازیابی را بازیابند شما با ارائه می شود. اگر شما ام دسترسی به شماره تلفن خود را که شما پس گرفتن دسترسی به بسیاری از این حساب کمک باید به دست آورد.

اگر نمی توانید شماره تلفن استفاده کنید و شما لازم نیست که بازیابی کد و یا نوع دیگری از روش بازیابی، ممکن است نیاز به تماس با خدمات به مشتریان. همه حساب های تأیید اعتبار دو مرحله را نوعی “کمک، من من کد تلفن و بازیابی از دست رفته!” روش بازیابی شما می توانید استفاده کنید. بستگی دارد آنچه شما نیاز دارید در گزینه های خدمات را فراهم می کند و چیزی که در دسترس است.

خود را از دست داده و تلفن برای استفاده از

به یاد داشته باشید که شما می توانید از پیدا کردن اپل آی فون من و یا گوگل پیدا کردن دستگاه من به محل تلفن خود را بر روی نقشه مشاهده آن قفل و پاک کردن محتویات آن را پاک کردن. اگر شما گوشی خود را به دست آوردن داده شده, این ایده خوبی برای ارسال فرمان از راه دور پاک کردن است — تنها در مورد. این برای جلوگیری از هر کسی که به تلفن از دیدن شما اعلان های خصوصی و دیگر اطلاعات را می یابد. حتی اگر گوشی در حال حاضر نیست، اگر تا کنون در قدرت و سرورهای دو اپل یا گوگل انجام آن خود را پاک می کند. شما ممکن است عقب تلفن خود را دریافت کنید، اما شما می توانید بقیه کمی ساده تر اطلاعات شما از گوشی پاک شده دانستند.

تصویر های اعتباری: tommaso79 / Shutterstock. com;  Gatherina / Shutterstock. com