چه چیزی را باید انجام دهید اگر شما پیدا کردن کسی را از دست داده آیفون و یا گوشی های هوشمند گوشی های هوشمند

رفتن همیشه گم شده. من کاملا مطمئنم که خواهر من کشیده کردن مال انزن دوم در روز سه شنبه و پنج شنبه سوم هر ماه. ما در چه باید بکنید اگر شما از دست دادن گوشی های هوشمند خود بیایید دیدگاه های مختلف را نگاه در حال حاضر است: چه باید بکنید اگر کسی گوشی را پیدا کنید و می خواهید آن را به آنها بازگشت.

مرتبط با: چه زمانی که شما از دست دادن شما گوشی های هوشمند

ترک آن که شما متوجه آن

بسیاری از افراد خیلی سریع متوجه آنها تلفن خود را از دست داده و اولین چیزی است که آنها در حال رفتن به رد گم کردن دو محل اخیر آنها بوده است.

اگر شما یک تلفن در كافي شاپ و نوار و کتابخانه یا سایر مکان های عمومی، دست آن در جایی که شما آن را در بر داشت. هنوز هم برخی از مراحل دیگر در این مقاله می توانید انجام دهید اما سعی نکنید و شرلوک هولمز آن به مالک. آنها به دنبال آن و مگر اینکه شما آنها را می دانیم، شانس شما برای پیدا کردن آنها را قبل از آنها سر به جای صفر آنها را ترک تلفن خود را در واقع است.

اگر تلفن را در حمل و نقل عمومی از نوعی پیدا چیز کمی سختتر است. برخی از خدمات را متمرکز گمشده که آن را آسان برای مردم به کارها، در حالی که دیگران جعبه مقوایی که هر ایستگاه که هرگز نور روز می بیند. استفاده از قضاوت خود را به عنوان که آیا به آن دست وجود و پس از آن و یا نگه داشتن آن را برای چند روز قبل از توزیع آن به پلیس.

اگر شما آی فون در خیابان دروغ، پس همه شرطبندی ها خاموش هستند. شانس صاحب پیدا خواهد کرد آن دروغ وجود دارد — و مطمئنا نه پیش از آن می شود بار — پس آن را بگیرید و بخوانید.

سعی کنید تماس با مادر خود

وقتی که مردم از دست آنها brickphone نوکیا بازگشت آسان است: شما فقط از طریق تماس با ما خود رفت و به نام “مادر”، “خانه” یا هر چه دیگر احتمال مخاطب به دنبال وجود دارد. در حال حاضر، با FaceID، TouchID، passcodes، و الگوی قفل، شما فقط نمی تواند از طریق تماس کسی رفته اما این بدان معنی نیست که شما ممکن است قادر به تماس با مادر خود.

به طور پیش فرض، سیری و دستیار Google به کار هنگامی که گوشی قفل شده است نصب شده است. این بدان معنی است که شما هنوز هم می توانید امتحان کنید و حتی اگر شما می توانید به مخاطبین خود را با مادر کسی.

تا انتخاب تلفن و سیری یا دستیار گوگل را فعال کنید. در بسیاری از موارد، این شامل هر چند نیاز به آی فون X شما را به پایین نگه داشتن دکمه قدرت پایین دکمه صفحه اصلی را نگه داشتن. هنگامی که صفحه نمایش دستیار صوتی، می گویند “مامان تماس” میآید، “تماس خانه” یا هر چیز دیگری شما فکر می کنید کار ممکن است.

در آی فون نیز وجود دارد یکی از گزینه های دیگر. شما بخواهید سیری “که صاحب این گوشی?” –و اگر مخاطب مربوط به صاحب آن نمایش داده خواهد شد.

بررسی شناسه های پزشکی در آی فون

یکی دیگر از ویژگی آی فون کار می کند حتی زمانی که دستگاه قفل شده است پزشکی شناسه طوری که شما می توانید اضافه کردن شرایط پزشکی، حساسیت آن طراحی شده است، یا نه شما اهدا کننده عضو و عزیزتان اطلاعات تماس برای پاسخ اضطراری. این است که نقطه آخرین ما علاقه مند اید

مرتبط با: نحوه نمایش اطلاعات فوریت های پزشکی در آی فون خود را

سعی کنید برای ورود به آی فون. هنگامی که شما موفق، از دست دادن اورژانس. اگر شناسه پزشکی فعال می شود، شما آن را در سمت چپ پایین نوشته شده را مشاهده کنید. اگر فعال است، شما نمی خواهد.

از دست دادن “پزشکی شناسه” و شما جزئیات هر صاحب اضافه شده را ببینید. می بینید من 28, اهدا کننده عضو و جزییات پدر من.

تماس با مالک عزیزتان و اجازه دهید آنها را می دانیم شما آی فون را پیدا کرده اند.

متهم به

پیدا کردن آیفون من نگه داشتن و پیدا کردن دستگاه های من هستند واقعا ابزار برای پیدا کردن تلفن های از دست رفته. نه تنها آنها آخرین مکان دستگاه را نشان ندهید، اما شما همچنین می توانید از آنها استفاده برای ارسال پیام به تلفن. آنها را به کار، با این حال، دستگاه باید روشن شود; این بدان معنی است که شما نیاز به صرفه جویی در عمر باتری.

ساده ترین راه برای انجام این کار فقط آن را به شارژر وصل است. به این ترتیب می تواند ‘ تی اجرا از آب. اگر تلفن شما را مشابه و مدل و یا شما قدیمی کابل دروغ گفتن به اطراف کردم تو همه خوب است. اگر آن را با استفاده از شارژر مختلف — مانند شارژر USB C می گویند که هنوز فوق العاده رایج نیست — پس چیز کمی سختتر است.

اگر شما می توانید به قرض گرفتن یا کابل به خرید ارزان، انجام این کار, اما این سپس به نوبه خود به کارهای زیادی شروع می شود. هیچ کس انتظار دارد که شما صرف ساعت و پول خود را تلاش برای بازگشت یک تلفن.

در عوض، بهترین کاری برای انجام (تا زمانی که آن را کردم به اندازه کافی عمر باتری) تلفن برای چند ساعت به فرد فرصت برای تحقق آن از میان رفته است و پیدا کردن آی فون من و یا پیدا کردن دستگاه های من شروع به استفاده از ترک است. اگر آنها تلفن را در حالت از دست رفته قرار نیست، آن را خاموش کنید و سعی کنید دوباره چند ساعت بعد. انجام این نگه دارید تا زمانی که آنها با قرار دادن تلفن خود را در حالت از دست رفته و یا آن را از باتری اجرا می شود.

اگر شخص شما از طریق یافتن آیفون من و یا پیدا کردن دستگاه من تماس است اگر تمام دیگری نتواند دادن آن به پلیس

پس از یک روز یا دو، سپس آن زمان به دست آن بیش از به پلیس. آنها به طور کلی موظف به تلاش و بازگشت آن را به صاحب و دسترسی به منابع — مانند قادر به دریافت سلول دهنده به نوبه خود بیش از اطلاعات شخصی — که شما دان ‘ ŧ. سر به نزدیکترین ایستگاه خود را و آن را رها کردن.


Anecdotally، اکثر مردم من می دانم که آی فون خود را از دست داده آن بازگشت به آنها بود. با ابزار مانند من آیفون و یا پیدا کردن دستگاه من آسان است و نه تنها وجود دارد که بسیار در گوشی های قفل شده تر ارزش.