Xiaomi تائید سکته قلبی A2 در راه، پاسخ در توییتر مخلوط (به)

 Xiaomi Mi A1 عقب تلفن

، ژوئیه 17 سال 2018 به روز رسانی: Xiaomi اعلام کرده است آن کردن دو گوشی نشان می دهد که آن رویداد ژوئیه 24 در بهار. شرکت به توییتر برای ارائه اخبار کامل با پوستر نمایش دو دستگاه صورت می گرفت.

در حال حاضر می دانیم A2 سکته قلبی در این مراسم قرار است Mi 6 آشکار x با یک اندیشه به جای MIUI. اما نشت جدید نشان می دهد که ما گرفتن می تواند سکته A2 کوچک نیز هست. خرده فروش آنلاین AliExpress (h/تی: TecnoPasion و GSMArena ) شروع به پریدن تفنگ و ظاهرا لیست تلفن در تمام شکوه و عظمت آن.

گل میمون چیپست 625 (تراشه های مورد علاقه Xiaomi است)، 3 GB/4 GB ram, 4 000mAh باتری و شکافدار 5.84 اینچ full HD + صفحه نمایش, 32 GB/64 GB حافظه قابل ارتقا کوچک Mi A2 قربانی خواهد شد. در بخش دوربین 12MP + 5MP دوربین دو جفت شدن و selfie اهمیت 5MP تو.

 ادعا Mi A2 کوچک در Aliexpress. Aliexpress

به دلیل سکته قلبی A2 کوچک می رسد نسخه آندروید یک Redmi 6 نرم افزار اگر که همه برای تلفن های موبایل آشنا، آن است. تصاویر Redmi 6 نرم افزار می توان در بزرگ بیش از حد مثال استفاده می شود هک، می رسد. سوال اصلی این است که آیا Xiaomi هر دو گوشی در بازار همان طور بالقوه مصرف کنندگان دادن انتخاب بین MIUI و سهام اندیشه فروش است.

در حالی که تنوع 4 GB/64 GB لیست قیمت از 210 $ در هر صورت لیست AliExpress 3 GB/32 GB که $190, مدل. امیدوارم، اگر ما در حال انتظار آن آمده با 12MP + 20MP نصب دوربین دوگانه, تراشه گل میمون, 660 و میزبان دیگر ارتقاء استاندارد A2 سکته قلبی بسیار گران نیست.

مقاله اصلی سال 2018 16 ژوئیه: Xiaomi جانشین مبتنی بر آندروید یک Xiaomi Mi A1 با صدای جیر جیر در حساب توییتر رسمی آن را تایید کرده است.

صدای جیر جیر (جاسازی شده در زیر) شامل پوستر با تصویر Mi A1 و شعار “Gen بعدی آینده است.” سوابق اندیشه یک نام تجاری است و می گوید: طرفداران Mi A1 دستگاه آینده را دوست دارم.

در حالی که Xiaomi نام دستگاه آینده در صدای جیر جیر تایید نشده، آن hashtag #2isbetterthan1 را شامل نمی شود. این دستگاه خواهد شد به نام Xiaomi Mi A2، انتظار می رود نشان می دهد.

هدیه اطلاعات بسیار کمی در مورد تلفن خود را در صدای جیر جیر. با این حال، ما در حال حاضر مقدار زیادی از شایعات است که آن می تواند چیپست گل میمون 660 اجرای آندروید 8.1 Oreo از جعبه، و راه اندازی دوربین دوگانه عقب با سنسور 12MP و 20MP از جمله شنیده می شود. مقاله مرتبط

Xiaomi Mi A1 است نسخه rebranded 5 دقیقه Xiaomi x با تفاوت اصلی بودن A1 سکته قلبی که سهام آندروید اجرا می شود. انتظار می رود که A2 سکته قلبی خواهد شد نسخه rebranded Xiaomi Mi 6 x. اگر این مورد است، A2 سکته قلبی نیز شش اینچ صفحه نمایش و پورت USB نوع C ولی هیچ جک هدفون می تواند داشته باشد.

در حالی که Mi A1 ابتدا خوبی دریافت، آن را از به روز رسانی حشره دار است که در نهایت منجر به شرکت کشیدن بروز Oreo 8.1 رنج می برد. برخی از پاسخ ها بیشتر دوست به صدای جیر جیر تیزر Xiaomi را مردم شکایت در مورد این مسئله است.

هنوز هیچ خبر رسمی در مورد تاریخ انتشار وجود ندارد. با این حال، دستگاه شایع است به Xiaomi که سکته قلبی برنامه اکسپلورر در بهار است که گیرد بین ژوئیه 23 و 26 ژوئیه پرده برداری کرد.

تا بعد: Xiaomi Mi A2: همه شایعات است در یک جا