6 OnePlus OxygenOS 5.1.9 به روز رسانی می افزاید: ترفند دوربین، OnePlus لنز گوگل

 6

  • OnePlus ۶ دریافت خواهید کرد نسخه به روز است که مقدار زیادی از پیشرفت های دوربین ارائه می شود.
  • OxygenOS 5.1.9 به روز رسانی محدوده دینامیکی بهتر و دقیق تر تشخیص لبه و ترفند دیگر ارائه کرده است.
  • OxygenOS 5.1.9 نیز به ارمغان می آورد لنز Google به طور پیش فرض دوربین حدود

OnePlus است شده پرداخت توجه به تجربه عکاسی در OnePlus 6 و که همچنان امروز با تعداد انگشت شماری از ویژگی های دوربین متمرکز از جمله در OxygenOS 5.1.9 به روز رسانی.

با توجه به علامت تجاری چینی OxygenOS 5.1.9 وضوح بهبود یافته و محدوده دینامیکی بهتر و دقیق تر تشخیص لبه در حالت عمودی ارائه خواهد شد. OnePlus می گوید: بروز رسانی های جدید نیز تمرکز سرعت و دقت بیش از حد را بهبود بخشد.

بروز رسانی های جدید نیز پشتیبانی گوگل لنز در داخل نرم افزار دوربین OnePlus 6 را فعال کنید. این به این معنی شما به سادگی می تواند راه اندازی برنامه دوربین برای دسترسی به گوگل ابزار دید ماشینی است که قادر به شناخت اشیاء و نشانه ها در منظره یاب.

سازنده تایید کرد که OnePlus 5 و OnePlus 5 ساعت گوگل لنز در دوربین نرم افزار از طریق آپدیت “به زودی.” کنید

اتاق را برای بهبود

 تصویر OnePlus 6 در دست چپ او را با صفحه نمایش در کرد.

در بررسی او قدرت اندیشه 6 OnePlus را اندرو Grush زمینه گوشی جدید نمایندگی ارتقاء عمده بیش از OnePlus 5 ساعت آن را به نور کم عملکرد آمد اما شکاف کیفیت بسیار کوچکتر با snaps طول روز بود.

“OnePlus 6 را نگاه عکس ها بسیار واضح تر در نور کم که 5 ساعت، هر چند برخی از oversharpening در اطراف لبه وجود دارد. رنگ طبیعی تر هستند و شما می توانید جزئیات بیشتر را تشخیص. تفاوت است ویژه قابل مشاهده در اندازه کامل محصول، که در آن تصاویر کمتر smudgy هستند، “اندرو نوشت.

در نورپردازی بهتر هنوز هم وجود دارد بهبود, تفاوت بین دوربین های OnePlus 6 و 5 ساعت بسیار کمتر قابل توجه هستند، “او افزود: «اما. با این اخرین اپدیت OnePlus است که به وضوح به حل تعداد دوربین مسائل مطرح شده در بررسی ما و جامعه OnePlus دنبال.

چون زمینه اندرو حالت “دقیقا عالی بود.” همچنین خوشحالم که در دیدن بهبود تشخیص لبه در حالت عمودی هستیم مقاله های مرتبط “/>