سامسونگ کهکشان S10 ممکن است سونوگرافی در نمایش دریافت اثر انگشت سنسور

 سامسونگ کهکشان S9 سنسور اثر انگشت

  • گزارش های اخیر نشان می دهد سامسونگ خواهد شد شامل سونوگرافی در نمایش سنسور اثر انگشت بر روی دستگاه های بالا پایان آن سال آینده.
  • سنسور التراسونیک قادر به تولید یک تصویر 3D اثر انگشت است.
  • در صفحه نمایش سنسور اثر انگشت در Vivo, Huawei, و دستگاه های استفاده از فن آوری نوری Xiaomi.

گزارش اخیر پیشنهاد کرده است که سامسونگ مافوق صوت در نمایش سنسور اثر انگشت در آن بالا پایان تلفن های سال آینده استفاده خواهد شد. به گفته تحلیلگر مینگ كاي Kuo (از طریق 9to5Google )، سنسور التراسونیک در دو نسخه بالا پایان S10 کهکشان نسخه بالا ترین پایان کهکشان سری و 10 توجه داشته باشید کهکشان می شوند.

این وجه در با شایعات قبلی است پیشنهاد سامسونگ به Qualcomm عرضه فناوری حسگر اثر انگشت اولتراسونیک برای S10 کهکشان تبدیل شده بود. Qualcomm اعلام کرد که آن کار بر روی سنسور اثر انگشت آلتراسونیک سال گذشته بود. در آن زمان اسکنر انتظار می رود برای رسیدن به تجاری سازی این تابستان. مقاله مرتبط

سنسورهای التراسونیک اثر انگشت از سنسورهای نوری یا خازنی که در آنها با استفاده از صوت برای تولید تصویر 3D اثر انگشت متفاوت. شاخه های فرستنده رتبهٔ پالس های مافوق صوت از طریق صفحه نمایش و بر روی انگشت و امواج جستن عقب هستند برداشت توسط سنسور است که می تواند اطلاعات منحصر به فرد اثر انگشت شناسایی.

در حالی که دستگاه های سامسونگ در آینده خواهد شد اندیشه اولین تلفن به در نمایش سنسور اثر انگشت, آنها ممکن است اولین ویژگی سنسور التراسونیک. تلفن های موجود Vivo Huawei و Xiaomi است که در اثر انگشت سنسور استفاده از سنسورهای نوری از Goodix یا Synaptics نمایش.

احتمالا سامسونگ معتقد است که سنسور التراسونیک بهتر از آنهایی که نوری در حال حاضر در دسترس هستند. آیا این درست است و چه سامسونگ در واقع تکنولوژی را استفاده می کنید، ما احتمالا باید صبر کنید تا سال آینده برای پیدا کردن.

تا بعد: بررسی Vivo Nex : دکمه ناقص شک مطلوب