چگونه به صادرات دستی و بازگشت تا مخاطبین در اندیشه اندیشه

از تمام مخاطبین خود را با حساب Google خود تئوری شما هرگز باید تمام مخاطبین خود را از دست نگه داشتن کار بزرگ. که چیز اتفاق می افتد، گفت، و نگه داشتن یک پشتیبان هرگز یک ایده بد است. در اینجا این است که چگونه به صادر کردن تمام مخاطبین خود را در اندیشه.

چگونه به صادرات تماس با برنامه “مخاطبین” گوگل

اگر شما با استفاده از برنامه “مخاطبین” سهام گوگل — که در دسترس است رایگان بازی بزرگ اگر نه در حال حاضر بر روی گوشی شما نصب شده است — و سپس شما فقط زن و شوهر از شیرهای آب را از داشتن یک پشتیبان از همه شما تماس با ما.

آتش تا app و سپس در سمت چپ برای باز کردن منو از کش رفتن. از دست دادن گزینه “تنظیمات” و سپس شیر گزینه “صادرات” (شما ممکن است مجبور به پایین کمی به آن را ببینید).

را انتخاب کنید که حساب شما می خواهم به صادرات (در صورتی که دارای بیش از یک) و سپس شیر “صادرات به. فایل داشته باشد .VCF “دکمه.

شما می توانید درایو گوگل را انتخاب کنید و ذخیره فایل به دایرکتوری پیش فرض در این هفته اگر شما می خواهید، اما اگر شما یک کاربر گوگل درایو, اسلاید باز منو. به این ترتیب شما پشتیبان ذخیره شده در ابر است.

آسان peasy.

اگر شما تلفن کهکشان و احساس نمی نصب دیگر app فقط دو صادرات تماس با ما, چگونه برای صادر کردن مخاطبین در برنامه “مخاطبین” سامسونگ

آن اینجا خیلی خیلی ساده است.

برو جلو و آتش تا حدود تماس های از دست دادن منو دکمه در گوشه سمت راست بالا و سپس فرمان “مدیریت مخاطبین” را انتخاب کنید.

از دست دادن گزینه “وارد کردن/صادر کردن تماس با ما” و سپس شیر “صادرات” را فشار دهید در صفحه بعد.

شما فقط باید یک گزینه برای محل صادرات اینجا: داخلی ذخیره سازی (هر چند این ممکن است نشان می دهد کارت SD نیز هست). این بدان معناست که اگر شما می خواهید برای ذخیره نسخه پشتیبان در ابر، شما باید برای انجام آن را به صورت دستی پس از این واقعیت است. برو جلو و محل صادرات خود را ضربه بزنید و سپس آمار “صادرات” را فشار دهید در پایین.

فایل صادر شده (تماس با ما داشته باشد .vcf) به ریشه محل انتخاب شده ذخیره می شود. شما فایل های من سامسونگ نرم افزار برای پیدا کردن فایل داشته باشد .vcf مخاطبین استفاده کنید. هنگامی که شما کار طولانی-آن مطبوعات و سپس انتخاب فرمان “تقسیم”.

از وجود دارد، فقط رسانه ذخیره سازی ابر مورد نظر خود را انتخاب کنید.