بهترین Dopp کیت سفر کیسه برای گیک لوازم آرایش بررسی شما

چند ساعت در هواپیما ترک به دنبال (و احتمالا بوی) مثل رابین ویلیامز در Jumanji ندارد. تا زمانی که شما را به تیغ و شانه و مسواک و لوازم آرایش چند امتداد، شما می توانید درخواست خود شیک معمول در هیچ زمان. اما آنچه به آنها را شود؟ بیایید نگاهی به بهترین کیف لوازم آرایش سفر رفتن.

قبل از غواصی، برخی از چیزهای بی اهمیت برای شما اینجا است. شما احتمالا شنیده ام نام Dopp کیت دو کیسه مسافرت برای توصیف — به خصوص مرد — لوازم آرایش، اما کجا که آمده است؟ طراحی ما می دانند و عشق است در واقع اولین توسط کارگر چرم آمریکایی به نام چارلز Doppelt؛ او به آنها نام Dopp کیت و نام گیر هنگامی که آنها را به سربازان ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم صادر شد.

آیا شما می خواهید کیت Dopp قدیمی timey یا تفسیر مدرن تر، ما ام گرد تا تراکم بهترین برای شما را به مطالعه کردن.

ارزان نور و خوب: عقاب نهر بسته آن شبح سریع سفر (25 دلار)

بسیار خوب، اجازه دهید آن را از راه. عقاب نهر بسته آن شبح سریع سفر (25 دلار) به نظر می رسد مانند صلیب بین مورد مداد است که شما در مدرسه اذیت کردم و ژاکت باران پیشآهنگی پسر. اما آنچه آن را در نظر می رسد فاقد، برای با ارزان بودن باعث می شود و خوب.

ساخته شده از نایلون ripstop نور فوق العاده، تخیل که کمتر از هر اونس چک شوید. 10 x 5.5 x 4 اینچ است و تقسیم به سه محفظه zippered است که آن را مناسب برای اتصالات و مرتب سازی تمام لوازم آرایش خود را. اگر شما فقط نیاز به یک کیسه بزرگ Dopp و میمون نمی دهد به نظر می رسد، اینجا به انتخاب شما. اگر اونس حس مد برای شما منظور از اونس واقعی، به جاهای دیگر نگاه.

ارزان و شیک و خوب: هرشل شرکت تامین فصل سفر کیت ($ 18)

اگر می خواهید چیزی ارزان اما خیلی خیلی بهتر از تخیل، به دنبال اتمام هرشل عرضه شرکت فصل سفر کیت ($18). من علاقمند هاشور زدن صلیبی کلاغ سیاه رنگ بندی اما چیزی برای همه وجود دارد.

سفر کیت کیت Dopp ساده است اما وجود نهفته در زیبایی آن. ناخن اصول و که نیست یک ظرف غذا با تلاش به چیزی خیلی علاقه داشتن. آن 9.5 x 6 x 4.5 اینچ بدن یک جیب بزرگ با مش داخلی ذخیره سازی و به نظر می رسد بعضی از خوبی فحش است.

برای ماجراجو: شمال صورت پایه اردوگاه سفر قوطی ($ 42)

من نمی دانم چگونه جهنم اما نوعی در چند سال گذشته جبهه شمالی بیش از شرکت دنده در فضای باز برای افرادی که در حال عبور است اتفاق افتاد شادترین هنگامی که آنها از طریق snowdrifts عمیق نوک پستان به شرکت دنده در فضای باز برای افرادی که در شاد ترین زمانی که آنها از طریق snowdrifts عمیق نوک پستان با کسب و کار جانبی به عنوان شرکت مد رنج درد و رنج. به طور جدی.

شمال صورت پایه اردوگاه سفر قوطی (42$) هر دو بازار بازدید — که آیا شما در حال braving واقعی کوه یا کوه از کاغذ بازی را در یک سفر کاری آنها شما را خواهند داد. پیش بینی این کیسه Dopp 9.8 x 4.7 x 4.3 اینچ و مش داخلی محفظه برای نگه داشتن همه چیز سازمان یافته و یک آینه است بنابراین حتی زمانی که شما در بیابان, شما نگاه تیز می توانید مطمئن باشید.

ساده و زیبا: آلبرت پارچه مخلوط Dopp کیت (115$)

& قلاب قلاب & آلبرت مخلوط پارچه Dopp کیت (115$) است خیره کننده, مینیمال Dopp کیت — با خطوط تمیز تمیز رنگبندی و مقدار زیادی از داخل اتاق.

این ساخته شده از پنبه اما بنابراین شما دان ضد آب آستر ‘ ŧ نیاز به نگرانی در مورد خود افترشیو نشت به کیسه خود را. 9.8 x 5.5 x 5.5 اینچ کیسه در یک محفظه اصلی و دو طرف باریک محفظه. آن به نگاه از محل در هر هتل پنج ستاره.

زندگی خرید: ماکسول اسکات لوکس ایتالیایی چرم Washbag ($ 174)

به نه تنها است ماکسول اسکات Washbag لوکس ($174) قطعه بسیار زیبا از leatherwork ایتالیایی است، اما به شما طول عمر گذشته طراحی شده است. با 25 سال گارانتی می آید و با مواد hardwearing مانند زیپ YKK ساخته شده است. 10.6 x 6.6 x 3.5 اینچ تا همه چیز را با سهولت متناسب است.

ما جزئی به شکلات تیره Washbag لوکس موجود در سه رنگ است. کلاسیک قهوهای مایل به زرد و سیاه شب خوبی است، اما آنها همان y ترکه احساس به آنها را ندارد. که کیسه شکلات به توسعه خطوط فوق العاده سایش بیش از سال و سال استفاده می بینم. این نوع از چیزی که نگاه حتی بهتر در ده سال از آن امروز است. ایده آل برای پسر خود را به ارث می برند.

چیزی متفاوت: Hanrgraft تازه Dopp کیت ($ 320)

مسواک و لوازم آرایش به طور کلی همه ایستاده عمودی است که به همین دلیل کمی عجیب و غریب است که هر کیت Dopp آنها را به طور افقی نگه می دارد. که هر کیت Dopp به جز مورد علاقه شخصی من، Hardgraft تازه Dopp کیت (حدود 270€ / $320) است.

Hardgraft را رويكردي به کیت Dopp با خود را تازه کردن. مانند ژل اصلاح خود راست ایستاده. ساخته شده از چرم ایتالیایی و پشم و 5.5 x 5.5 x 8.5 اینچ است. هنوز بزرگترین کیت در این لیست، اما به اندازه کافی بزرگ برای نگهداری لوازم آرایش بسیاری از مردان.

اگر شما به دنبال چیزی خوبی ساخته، خیره کننده و شیک، نگاه نکنید.


بدیهی است که پدربزرگ شما قدیمی Dopp کیت handily هر چیزی ضربه در این لیست ولی، اگر من از دست رفته خود را مدرن مورد علاقه، در نظر بگذارید.