توربو GPU برای این دستگاه Huawei با PUBG تایید پشتیبانی گوشی Huawei

 با PUBG روی صفحه نمایش.

از طریق Huawei

به روز رسانی, 07/16 که 6:44 بعد از ظهر به وقت: اگر شما در ایالات متحده زندگی می کنند و به خود دستگاه Huawei در لیست زیر اتفاق می افتد، شما از شانس هستید. در بیانیه ای دو قدرت اندیشه ، تا به تایید نماینده Huawei که توربو آنتی ویروس به روز رسانی تلفن هوشمند Huawei در ایالات متحده رهبری است.


مقاله 07/16 که 7:16 صبح وقت: Huawei اعلام کرد آن آغاز خواهد شد به زودی نورد کردن توربو آنتی ویروس برای گوشی های عمده آن است. ارتقاء عملکرد انجمن را قبلا اعلام شده برای تلفن های افتخار است.از دو گوشی Huawei از اوت خواهد بود.

برای مجموعه گوشی های برای دریافت به روز رسانی در آزادی مطبوعات ایمیل فرستاده شده، Huawei همچنین ارائه برنامه — کامل با بازار. آن را چک کنید از زیر کلیک کنید.

 Huawei توربو آنتی ویروس به روز رسانی برنامه انتشار.

مورد بحث از طریق Huawei Huawei

به GPU توربو از طریق افتخار زیر نام تجاری آن اولین بار در اوایل ماه ژوئن. فن آوری به بهبود عملکرد در هنگام استفاده از بازی های گرافیکی و برنامه های گفته شده است. به این منظور Huawei GPU توربو خواهد شد ابتدا حمایت تیرانداز PUBG همراه و MOBA همراه افسانه گفت: بنگ بنگ، با عنوان های بیشتر در آینده اعلام خواهد شد.

توربو GPU گفته شده است برای بهینه سازی منابع سیستم مدیریت به منظور بهبود بهره وری “توسط تا 60 درصد” پردازش گرافیکی و کاهش مصرف برق SoC “30 درصد است.” در تئوری، این بازی اجرا نرم و صاف و مصرف کمتر باتری را باید. ما باید صبر کنید تا یدلایمخیرات اوت به نتایج برای خودمان.