گوگل مخفی عالی در هر برنامه خودکار چرخش ویژگی در اندیشه P

در طول تاریخ، هنگامی که تلفن خود را در کنار خود روشن صفحه نمایش می چرخد. برای حفظ این را از این اتفاق، شما می توانید جهت قفل. اما با اندیشه, گوگل شامل راه به بهترین از هر دو جهان.

این ویژگی جدید است که به نظر نمی رسد نام دقیق آن، اجازه می دهد تا صفحه نمایش را به صورت نرم افزار در هر چرخش. اما گرفتن: هنگامی که چرخش قفل فعال باشد آن تنها کار می کند. اما آنچه باعث می شود آن را پس نگران نباشید، درخشان.

در اینجا این است که چگونه کار می کند. قفل چرخش صفحه نمایش با کشیدن پایین سایه اعلان و ضربه زدن به دکمه چرخش اتوماتیک (یخ سیاه کردن). در حال حاضر، چهار تا نرم افزار شما مطمئن هستید که چرخش و صفحه نمایش روشن.

چرخش دکمه کوچک در گوشه بالای نمایش باید–از دست دادن آن به چرخش صفحه نمایش. برای رفتن به “منظم” جهت گیری، تلفن کنید. دکمه دوباره ظاهر می شود و شما می توانید آن را بازگشت تلنگر.

با این قابلیت شما می توانید مطمئن شوید که هنگامی که شما آن را نمی خواهم اما هنوز تلنگر برنامه های خاص به تغییر گرایش ملی زمانی که شما نیاز به صفحه نمایش چرخش نیست. از آنجا که بر اساس هر برنامه کار می کند، شما باید کنترل بیشتری بر روی صفحه نمایش جهت هرگز مانند قبل.


کامرون Summerson طرفداران سر سخت اندیشه، فستيوال متعصب، رئیس فلزی و دوچرخه سوار است. زمانی که او کلید اینجا که HTG، صرف وقت با همسر و بچه پاها بر روی دوچرخه در حال چرخش دور در 6 رشته و یا در حال ناامید در گاو chugging پیداش می تپش است.