اگر مدیر رمز عبور استفاده نمی چگونه برای بازیابی خود را فراموش کردن کلمه عبور رمز عبور یاهو

این کلمات عبور پیچیده بسیار سخت است به خاطر داشته باشید می تواند. اگر رمز عبور یاهو خود را فراموش کرده ام، شما واقعا نمی تواند بازیابی رمز عبور همان که اما به اندازه کافی آسان برای بازیابی حساب با چیزهایی تنظیم مجدد رمز عبور خود را به چیزی جدید است.

سر در را به yahoo.com و سپس با کلیک بر روی دکمه “ثبت نام در” واقع در بالای صفحه.

بعد، “مشکل ثبت نام در” لینک کلیک کنید.

را وارد کنید آدرس پست الکترونیکی یاهو و یا شماره تلفن شما را به ثبت نام با استفاده و سپس دکمه “ادامه” کلیک کنید. اگر شما با استفاده از آدرس ایمیل شما پیام با لینک شما می توانید کلیک کنید برای ایجاد یک رمز عبور جدید را دریافت کنید. اگر شما با استفاده از شماره تلفن چند مرحله اضافی وجود دارد قبل از شما را وادار به آن حزب و ما را نگاه دقیق تری به آن در اینجا.

کلیک کنید “بله, متن من کلید حساب” دکمه.

اگر دسترسی به این شماره تلفن دیگر دارید و شما در حال حاضر راه اندازی بازیابی ایمیل/شماره دیگری، سپس کلیک بر روی دکمه “من دسترسی به این گوشی ندارم. یاهو به شما گزینه بازیابی کلید ارسال می کند.

پس از دریافت ایمیل و متن کد را در قسمت ارائه شده وارد کنید و سپس دکمه “تایید” کلیک کنید.

این نشانه های واقع در شما و شما فقط می توانید همچنان به رفتن به سایت. اما آن را به جلو بروید و “ساخت رمز جديد” را کلیک کنید که از راه درآورد.

باید وارد reCAPTCHA دو سعی کنید شما انسان. هنگامی که شما انجام دهید، از دکمه “ادامه” کلیک کنید.

صفحه بعدی به شما به ایجاد رمزعبور جدید برای حساب خود نیاز به (استفاده از یک رمز عبور قوی حتما). پس از تایپ و تایید رمز عبور جدید، کلیک کنید “ادامه” را فشار دهید.

ساخت رمز جديد به طور خودکار به شما نشانه از تمام دستگاه های دیگر شما را به این حساب به دلایل امنیتی مرتبط است. بنابراین، شما باید به دوباره در آن دستگاه های دیگر با استفاده از رمز عبور جدید وارد سیستم شوید.

در نهایت، اگر شما دان ‘ t هر حساب بازیابی اضافی مرتبط با حساب خود، شما را وادار به اضافه کردن شماره تلفن یا ایمیل ثانویه. این است تنها در صورتی که شما از دست دادن دسترسی به ایمیل اولیه شما و یا شماره تلفن و نیاز به بازیابی رمز عبور خود را دوباره در آینده. پس از افزودن اطلاعات “به نظر می رسد خوب” دکمه را کلیک کنید.

که در آن است! شما با موفقیت بهبود و تغییر رمز عبور یاهو خود را. کلیک کنید “خوب، آن را کردم” برای بازگشت به صفحه اصلی یاهو خود.