TunnelBear و GDPR

هنگامی که ما TunnelBear در 2011 ما برای ساخت محصول آسان برای استفاده است که احترام به حریم خصوصی مردم مجموعه ای. هفت سال بعد، ما همچنان به فعالیت شرکت ما بدون نیاز به جمع آوری اطلاعات شخصی زیادی.

هنگام اتصال به TunnelBear شما هستید ما را به اعتماد نمی را در رکورد چهار چیز. ما درک می کنیم این باشد: زمانی که شما متصل به TunnelBear که در آن شما متصل شده از، چه آی پی شما به آن متصل و در حالی که شما را به TunnelBear متصل شد چه کردی. موارد این قطعه از اطلاعات است که صنعت VPN معمولا اشاره به زمانی که آنها می گویند “ورود” است.

شما ما را نه سابقه… اعتماد کنید آنچه شما انجام داد در حالی که شما را به TunnelBear متصل شد.

به عنوان ارائه دهندگان شبکه اختصاصی مجازی با وجود ادعا به ورود، فروش اطلاعات به تبلیغ کنندگان و تبدیل بیش از داده های کاربر به مقامات گرفته اند شک و تردید از مشتریان و طرفداران حفظ حریم خصوصی در طول چند سال گذشته رشد کرده است. که TunnelBear، ما دائما راه برای کمک به مشتریان را ببینید چگونه می توانید ادعا می کند که ما را وارد به دنبال به بازاریابی بیش ثابت می شود.

در سال 2018 مه 25, آیین نامه حفاظت اطلاعات عمومی اتحادیه اروپا به اجرا در آمد و با آن تقویت حقوق خصوصی برای ساکنان منطقه اقتصادی اروپا به ارمغان آورد. TunnelBear که هیجان انگیز ترین قسمت باید حقوق دسترسی، بروز رسانی، حذف و صادرات اطلاعات خود را پیدا کنیم. در حالی که این حقوق-جز حق انصراف از بازاریابی هستند نه مطلق ما مشغول تلاش برای کشف کردن چگونه ما استفاده این مقررات را بهتر در خدمت مشتریان خود بوده است.

امروز، ما هیجان زده به اعلام TunnelBear های جدید حفظ حریم خصوصی ابزارهای مدیریت برای حمایت از سیاست های حفظ حریم خصوصی ما را به روز رسانی. ترکیب هر کسی که با استفاده از TunnelBear، سراسر جهان توانایی مدیریت کمی اطلاعات ما را می دهد.

ما سیاست حفظ حریم خصوصی ما به روز رسانی برای سیستم های سیاست حفظ حریم خصوصی

دید و چهار چوب به داده ها که TunnelBear فروشگاه، کنترل است که شما و چگونه ما را با شخص ثالث فروشندگان کار فراهم می کند. خلاصه ای از تغییرات زیر است اما لطفا از سیاست حفظ حریم خصوصی برای متن اضافی.

تغییرات در عمل را ببینید: TunnelBear حقوق سایت

که TunnelBear، ما همیشه به پیدا کردن راه های جدید را به شما نشان می دهد سعی کمی واقع می دانیم مورد شما. با راه اندازی مرکز رازداری TunnelBear را هر کسی که می تواند خدمات ما در حال حاضر با استفاده از مشاهده و مدیریت داده ها جمع آوری می کنیم که TunnelBear. شما می توانید ورود به حساب خود و حفظ حریم خصوصی خود را با این گزینه ها مدیریت:

  • دریافت یک دانلود داده ما ذخیره درخواست
  • به روز رسانی و یا تغییر هر یک از داده های شما است که شما احساس می کنید به نادرست
  • حذف حساب و هر گونه اطلاعات مرتبط.

امروز با مراجعه به مرکز رازداری TunnelBear را امتحان کنید.

جدید حمایت از حریم خصوصی برای هر کسی که TunnelBear

استفاده می کند طبیعی است به سوال در مورد چگونه شرکت اطلاعات شخصی خود را، به ویژه هنگامی که صحبت کردن در مورد صنعت VPN دسته می. ما آغاز شده در سال 2011، TunnelBear همواره متعهد به حفاظت از حریم خصوصی مشتریان ما و احساس می کنیم که این سطح شفافیت گام مهم بعدی برای این صنعت است.

TunnelBear متعهد به حفاظت از حریم خصوصی مشتریان ما

ما شما را به دانلود داده های خود را و ببینید که دقیقا آنچه ما می دانیم شما هیجان زده بوده است. شما خواهید دید که هیچ پرونده ای که می تواند به ما وجود دارد زمانی که شما متصل به TunnelBear و یا وقتی شما وصل شد چه کردی. ما این را به صورت شخصی را در نظر بگیرید و ما سابقه ای از آن را نگه دارید.

اگر شما هر گونه سوال در مورد داده های خود، شیوه چگونه TunnelBear است مطابق GDPR یا هر یک از حریم خصوصی ما, لطفا تماس با ما دوستانه پشتیبانی خرس.

با احترام خاکستری
 email_teamsignature @ 2 x