بهترین نخست روز معاملات هستند 50 ٪ خاموش آمازون دستگاه (اکو، دوربین، روشن شدن و چهار)

آمازون نخست روز رسما آغاز شد در 3 EST امروز، اما مثل همیشه، معاملات واقعی عمیقا با تخفیف محصولات آمازون هستند و امسال که شامل دستگاه های smarthome مانند حلقه، ابر دوربین و سیستم های امنیتی.

قطعا وجود خواهد داشت بسیاری از معاملات بزرگ روز نخست در هزاران تن از محصولات، و آن را قطعا به انجام برخی از خرید و ببینید اگر شما می تواند چیزی نیاز شما را عمیقا بهای گیر هوشمند. خواهر ما سایت ماهواره بررسی انجام خواهد داد خلاصه بهترین معاملات بنابراین شما قطعا می خواهید تا مطمئن شوید که.

اما روز نخست باید باشد از برای آنچه که واقعا هست: رویداد بازاریابی بزرگ به فشار خود آمازون محصولات و ارائه آنها در قیمت ارزان آن است که سخت نیست برخی از آنها را انتخاب کنید. می خواهم به آمازون الکسا را امتحان کنید? شما می توانید نقطه اکو برای 30 دلار در امروز، که 40 ٪ تخفیف قیمت به طور منظم از 50 دلار است. یخ آتش چوب به 20 دلار پس از کاهش قیمت 50% پس اگر دستگاه جریان می گویند هیچ به آن سخت است.

هدف دیگر از روز نخست، البته به مردم امضا برای آمازون نخست در وهله اول است. اگر عضویت شما تست رایگان از آمازون نخست را می توانید.

بهترین معاملات روز نخست ما را در محصولات خود آمازون یافت در اینجا:

دستگاه های آمازون اکو با توجه الکسا

: اگر شما فقط در حال تلاش برای برای اولین بار آغاز شده است، نقطه اکو گرفتن. اگر می خواهید دستگاه الکسا با صفحه نمایش انعکاسی سرقت است که 130 دلار در مقایسه با نرمال $230 نشان می دهد.

دستگاه های SmartHome

  • روشن شدن-$50 (38 ٪ تخفیف) روشن شدن
  • روشن شدن Paperwhite – 80 دلار (33 ٪ خاموش) توجه داشته باشید: اگر شما در حال گرفتن روشن شدن، این یکی می باشد، و این قیمت فوق العاده.

چهار تلویزیون

چهار قرص

وجود دارد، البته، عدد بیانتها و معتنی دیگر معاملات به حال می شود اما اگر می خواهید بهترین معاملات فقط سر به آمازون صفحه دستگاه می پردازد، که که در آن شما در حال رفتن به دریافت بهترین تخفیف برجسته است.

شایان ذکر که اگر شما به حال چشم خود را بر روی دستگاه های آمازون خاص (و یا از شرکت آنها، مانند حلقه doorbells خود)، شما صفحه محصول امروز، باید بررسی کنید چرا که بسیاری از دستگاه های که فروش قابل توجهی است که ممکن است کاملا به اندازه کافی بزرگ از هم فروش برای تبلیغ است، اما هنوز هم صرفه جویی در شما یک تن از پول.

تا آنجا که می رود بقیه مسائل روز نخست آن را به همان است به عنوان جمعه سیاه و یا هر گونه دیگر بزرگ فروش تکراری: تولید کنندگان در حال تلاش برای خلاص شدن از شر موجودی اضافی خود را، بنابراین آنها می رویم به پایین محصولات سال گذشته به طور چشمگیری، که بدان معنی است که شما می توانید متمدن، nitely یک معامله خوب پیدا اما شما نیز قصد داریم برای شود wading را از طریق تن زباله محصولات در همان زمان.