سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 پیش سفارشات مخفیگاه آنان را برای اواسط اوت

 A تصویر بیرون درز سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 ویژگی گوشی بنفش با قلم طلا. @UniverseIce

سامسونگ این گزارش تا پیش سفارشات phablet آینده، 9 توجه داشته باشید کهکشان از اواسط اوت باز خواهد شد. انتشار کره ای پیشنهاد Chosun اخبار در مقاله امروز در اوایل و تکرار قبلی گزارش که تلفن در اوت 24 آزاد خواهد شد.

سامسونگ تا 9 توجه داشته باشید کهکشان موجود در سطح جهان در تاریخ 24 اوت را اعمال می کند پنجره پیش سفارش اواسط اوت به احتمال زیاد به بازارهای جهانی بیش از حد انتظار می رود.

توجه داشته باشید کهکشان سری یکی از سامسونگ دو خط شاخص عمده (دیگر بودن سری سامسونگ کهکشان S)، دیده می شود عرضه محصول سالانه باشد. توجه: گوشی های به طور معمول با مشخصات بالا پایان بسته بندی شده و معمولا توجه زیادی را جلب — سامسونگ خواهد شد بدون شک تغییر مکان آنها در میلیون واحد. با این وجود، حدس و گمان با توجه به سال این دستگاه هنوز قلب ما مجموعه ای در آتش است.

 بیرون درز رندر از 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ. 91Mobiles

آن به نظر می رسد 9 توجه داشته باشید تقریبا مشابه سال گذشته 8 توجه داشته باشید کهکشان نگاه ممکن است و نه ممکن است متقاعد حصار پرستاران آن است که در حالی که ویژگی های شایعه مانند آن قلم بلوتوث را فعال کنید ممکن است طرفداران طولانی مدت زمان لطفا، world-beater.

معتدل انتظارات بیشتر شایعات است سامسونگ آینده تاشو تلفن (احتمالا کهکشان X نامیده می شود)، که مخفیگاه آنان را برای انتشار در اوایل سال آینده است. کسانی که برای خرید گل سرسبد گران ظاهرا مانند 9 توجه داشته باشید کهکشان ترجیح می دهند ممکن است چند ماه برای دیدن آنچه که منتظر است همه چیز عوض می تواند استطاعت.

که در آن شما در 9 توجه داشته باشید کهکشان در حال حاضر قرار داریم؟ اجازه بدهید در نظر بدانند.